Ana Sayfa  /  Nostalji Resimler  /  Biraz eski zamana yolculuk yapalım istedik
  • Facebook da Paylaş
Biraz eski zamana yolculuk yapalım istedik
  • 01-08-2007
  • 14 yorum
  • 20293 okunma
Kızılcahamam da 50 yıl önce yaşamış ve birçoğu aramızdan ayrılmış 1959 lu yıllardan 1974 lü yıllara kadar olan bölümde biraz nostalji yapalım o günleri hatırlayalım istedik

Kızılcahamam da 50 yıl önce yaşamış ve birçoğu aramızdan ayrılmış 1959 lu yıllardan 1974 lü yıllara kadar olan bölümde biraz nostalji yapalım o günleri hatırlayalım istedik.Resimlere konu olan öğretmenlerimizi ve ogünün öğrencilerine bakıp günümüzle bir kıyaslama yapma imkanı bulacağımız zamana yolculuk adlı haberimizin 12 resimden oluşan birinci bölümünü yayınlıyoruz.

Katkılarını bizden esirgemeyen Hüseyin Sümer hocamıza kızılcahamamhaber olarak sonsuz teşekkür ediyoruz

İLGİLİ HABER:NOSTALJİ 2

 

Etiketler : Biraz - eski - zamana - yolculuk - yapalım - istedik -
YORUMLAR
  • sueda   23-12-2009 19:49

    resimler geçmişe yolculuk açısndan çok güzel olmuş..ama resmlerden o dönemim çok medeni,kibar ve asil olduklarnı arkadaşlar nasıl anladılar çok da merak ettim doğrusu..onlarda ki gözler bizdekinden daha farklı galiba:)))))

  • EKREM BALCI   09-11-2009 17:35

    Çok Güzel Olmuş Yapanların Eline Sağlık

  • recep   03-01-2009 20:27

    resimler süper ancam kim oldugunu yazar ve bilgilendirirseniz sevinirim recep özçelik

  • mecit   29-12-2008 14:02

    Eski nostaljilere her zaman ilgi duymuşumdur. Eskiden köyde dedemizin evini hatırladığım kadarıyla 2 katlı olurdu. Tahta merdivenle odalara çıkılırdı. Her oda tamamen ahşaptandı. İçinde ahşap elle yapım dolaplar. Dolapların içinde banyoları bulunurdu. Her odada şimdi şömine tabir edilen ocaklık bulunurdu. Duvarda büyük raf olurdu. Elektrik olmadığı için gazyağı lamlası olurdu. Lamba odanın duvarında küçük bir pencere olurdu oraya konurdu. Pencerede hem odanın içi aydınlanır hemde oda dışı olan antereyi ışıklandırırdı. Odanın duvarları kalın taştan yapıldığı için duvar içinde erzak dolabı bulunurdu. Oturma yerleri sofu dediğimiz tahtadan sedir şeklinde olurdu. Daha söylenecek çok şey var ama neyse. şimdi bütün bunlar söküldü yerine kanepe, elektrik ampülü, buzdolabı vb modernleşme çabalarından dolayı nostalji olarak geriye sadece anılar kaldı.

  • ibrahim yagdıran   17-09-2008 16:31

    çokmutlu oldum nostalji yaşadım teşekkürler

  • semih   27-08-2007 01:22

    çok güzel olmuş yanlız resimlerin altına açıklayıcı bir kaç kelime olursa daha çok dikkat çeker . kızılcahamam geneliyle birlikte olup ellerindeki resimleri isteyebilirsiniz çok güzel olur kızılcahamam ın resimleri başkanlarımız eski k.hamamspor gibi eski resimler ve açıklamalarıyla birlikte mukkemmel olur teşekkürler

  • esin   16-08-2007 18:24

    GEÇENLERDE BİR GAZETEMİZ İLÇEMİZİ ANKARA'NIN ARKA BAHÇESİ OLARAK OKUYUCULARINA ANLATIRKEN AKLIMA NE GELDİ BİLİYORMUSUNUZ. BİR ZAMANLAR BİR PARTİNİN ARKA BAHÇESİ VARDIYA O GELDİ... BİZİM MEMLEKET DE ÖYLE BİR ARKA BAHÇE OLMASIN... YURT MESELESİ... HAKSIZMIYIM SAYIN KAÇ TANE VAR. O RESİMDEKİ KİŞİLER BU MEMLEKETİN İMARIYLA OYNAMADI,BOZMADILAR. BUNLAR İMARI YOK SAYIYORLAR......HAKLILARDA GÖZ YUMANLARI ÇOK.

  • Nizami Gülşen   10-08-2007 09:38

    inanın duygulandım teşekkürler

  • rüya   09-08-2007 17:14

    Ahh keşke bikere daha...Ne kadar taabi ve asiller... O dikiken fidanlar sağlık ocağı yanında orman oldu... Bizde yurtlara verelim onların yapdığı tüm olumsuzluklara göz yumalım..onlada parkımızı,yeşilalanımızı mahallemizi,çocuklarımızı...YAZIKLAR OLSUN FIRSAT VERENLERE!!!

  • mustafa   09-08-2007 11:10

    sitenizi ara ara takip ediyorum. Ankarada Kızılcaham ın önemini ve hak ettiği yeri almasına katkı sağlaması dileğiyle başarılar diliyorum. Bu günlerde kızılcahamamın resimlerdeki sosyal yapısından uzaklaştığını kültürel kimliğini kaybettiğini görüyorum.

  • AYHAN AYVALIOĞLU   03-08-2007 12:04

    keşke elimizde imkan olsada o eski günlere dönebilsek.o zamanın insanları ne kadar kibar,biribrlerine karşı çok saygılı oldukları fotoğraflardan anlaşılıyor.şimdi öylemi.herkes birbirinin kuyusunu kazıyor kimse kimseye saygı göstermez bir hale geldi.sokakta güvenli bir şekilde gezemez olduk.nerde o eski günler, hey gidi hey !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • ünal   03-08-2007 09:02

    ELLERİNE SAGLIK GÜZEL OLMUŞ DAHA FAZLA YER VERİLMESİNİ İSTİYORUM KOLAY GELSİN

  • ışıl   01-08-2007 17:28

    Gerçekden çok mutlu oldum.Bizlere çok büyük nostalji yaşattınız.TEŞEKKÜR EDERİZ.

  • Aydın GÜZEL   01-08-2007 14:54

    O resimlere baktığımda; resimlerdeki insanlarımızın ne kadar kibar, asil ve medeni olduklarını gördüm. Şimdilerde o hava var mı ? O da ayrı bir konu. Duygulanmadım desem yalan olur.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın