Ana Sayfa  /  Belediyeden Haber  /  Bir ağaca altı bin şehit../..Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Bir ağaca altı bin şehit../..Foto Galeri
  • 26-10-2009
  • 122 yorum
  • 5909 okunma
Doktor Derviş Özer, Ankara’da Zübeyde Hanım Doğumevi’nde çalışıyor. Aynı zamanda Kızılcahamam sevdalısı bir heykeltıraş. Genelkurmay’ın şehit listesine ulaşıp, 1980 yılından bu yana verilen 6 bin şehidin, paslanmaz kromdan

Doktor Derviş Özer,  Ankara’da Zübeyde Hanım Doğumevi’nde çalışıyor. Aynı zamanda Kızılcahamam sevdalısı bir heykeltıraş. Genelkurmay’ın şehit listesine ulaşıp, 1980 yılından bu yana verilen 6 bin şehidin, paslanmaz kromdan, adları, doğum ve ölüm tarihlerinin bulunduğu künyelerini tek tek eliyle yazdı. Şimdi Türkiye’nin ilk ağaçtan "şehitler anıtını" Kızılcahamam Şehit Fatih Duru Parkına dikilen kurumuş sedir ağacı üzerine monte ederek yapıyor.

 

Dr. Derviş Özer’in, şehitler anıtı yapmasının öyküsü de son derece ilginç, Özler aa muhabirine bu öyküyü şöyle anlattı. “10 yıl önce kızım henüz 3 yaşındayken, tatil dönüşü bir mola yerinde yalınayak iki adamla karşılaştım. Kızımı bu adamlardan uzaklaştırmaya çalışırken, onların traktörle köylerine şehit cenazesi taşıyan iki köylü olduğunu öğrendim çok üzüldüm ve kendimden çok utandım onlar çocuklarını bizim için şehit verdiler bende kendi kızımı onlardan koruyordum, "bundan çok utandım. ve şehit ağacını yapmaya o zaman karar verdim” dedi. Dr. Derviş Özer konuşmasına şöyle devam etti. Şehit ağacı için Genel Kurmaydan Türkiye’de 1980 yılından günümüze kadar kaç kişi şehit oldu ise bunların isimleri doğum ve ölüm tarihlerini öğrendim ve bunları tek tek yaklaşık bir yılda künyelere yazdım. ve bunları zincirleyip bu ağacın üzerindeki yaprakları şeklinde canlandırmayı düşündük, kısmet bugüneymiş, Kızılcahamam belediyesi ve Kızılcahamamlıların yardımı ile burada gerçekleştiriyoruz bence çok güzel olacak günümüze uygun ve şehitlerimizi tekrar hatırlamak için çok güzel bir anıt heykel olacak diye düşünüyorum diyen Dr. Derviş Özer konuşmasını şöyle sürürdü.

 

Ben bunları yazarken çok ağladım bu çocuklar birini sevdimi, birine âşık odlumu?, sevgilisi varmıydı?, çocuğu varmıydı?,bir işi varmıydı? bir film seyretmişmi? bir sinemaya gitmiş mi 21 yaşında gencecik bu çocukların isimlerini yazarken herkese bir hikaya uydurdum” dedi

Türkiye’nin ilk “ağaçtan şehitler anıtı” olma özelliği taşıyan bu anıt 29 Ekim Cumhuriyet bayramında yapılacak törenle hizmete girecek.

 

Dr.Derviş Özer anıtın yapılmasında kendilerine yardım eden YAŞAM TIP MERKEZİ çalışanları Pelin, Murat, Nefika, Özgür, Behiye ve Burcuya yine emekleri ile katılan İbrahim ŞAFAK, Selim KAMER ve Kızılcahamam'da sanatsal olarak yapılan bütün eserlerin içeriside emeği ve alınteri ile yer ala Belediye Personeli Ali İhsan Çalıkıranoğlu beye sonsuz teşekkür ettiğini ifade etti.

 

 

 

 

 

 

 

 

Etiketler : Bir - ağaca - altı - bin - şehit../..Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • turan baş    13-02-2010 18:02

    bravo derviş hocam çok guzel bir anıt olmuş ellerin dert görmesin hepimiz aynı şekılde duyarlı olalım

  • gamze   15-11-2009 16:43

    tek damla kanınız kurtarıyor bizi türk olduğumuzu unutmuyoruzz türklüğü yaşattığınız içinnn size minnettarızzz ruhunuzzz şad olsunn......

  • Hetami Gürpınar   12-11-2009 10:48

    Veysel Beyin gönlüne girmek için demekki Veysel Bayram'a 2004 te Kıl Çadır olayından sonra Maküm kişilerin yaptığı gibi açıp telefonu kendisi ve Ailesine kakaret ve küfür yağdırmak varmış.Adam alınmamış olacakki sürekli her basit şeyde bunu yapanları bir vesileyle övüyor.Ayp yaw

  • SEYMA   10-11-2009 16:47

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • izmirli çıtak   09-11-2009 14:36

    Yine kızılcahamlıların gönlünü fet ettin sayın hocam . Seni unutanları sen unutmadın onlar için iyi olacak çalışmaları sürdürmeye devam ediyorsun vede devam edeceksinde ben buna canı gönülden inanıyorum.vatan için şehit olan askerlerimize allahdan rahmet kederli ailelerine sabır dilerim şehitlerimizi anarken sizin ellerinizde dünyaya gelen iki çocugumda ellerinden öperler. Saygılarımla.

  • kızılcahamamlı gizem   08-11-2009 00:20

    derviş amca herşey için öncelikle teşekkür ederim bu ülkenin bu vatana yakışan tek ağacı bu ağaç olduğu için...

  • engin    07-11-2009 09:53

    şehitlerimizi unutmadık onlar ölmediler

  • Fuad Arslan   06-11-2009 20:39

    Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor;şehitlerimizin anısı önünde saygıyla eğiliyorum. Ayrıca,"şehitler Ağacı"nı bence Türkiye'de en uygun toprak olan"cennet yurt köşesi" Kızılcahamam'ın bağrına dikerek,onun kadir kıymet bilir insanlarına emanet eden sayın Derviş ÖZER beyefendi'ye de tüm hemşerilerim adına sonsuz teşekkür ederim

  • ayşenur   05-11-2009 09:06

    bu güzel iş ve harcadığı emek için hocamıza teşekkür ederiz...ellerinize sağlık bu duyarlılığı hiç kimse yapmaz....

  • Veysel BAYRAM   04-11-2009 22:27

    Çok ulvi ve şerefli bir hizmet olan, “Şehitler Ağacı ANITI”’NIN Kızılcahamam’a kazandırılma şerefinin neden bugünkü siyasilere nasip olduğunu anlattığım yorumum ile bu yorumumdan her ne sebepten ise !!! Rahatsızlık duyarak bana hakaretimsi (söz sahibe aittir) yorum gönderen “Şinasi Solmaz’ın şahsında kamuoyuna duyurduğum cevabi yorumlarımın ses getirdiği, hatta *** “birisi rumuzu ile ve Halkımıza yorum başlığı ile *** mesajlarımın tamamının ulaşması gereken yerlere ulaştığının mutluluğu ile Sayın “Aydın” – “birisi” – Şinasi Solmaz’a cevabi, Saygıdeğer “gerçekler” rumuzlu yorumcuya teşekkür yorumumdur. “Aydın” bey, sizi rahatsız eden yorumlarımı? Gerçeklerin kamuoyuna duyurulmasımı? Yorumlarımdan rahatsız iseniz okumazsınız rahatsızlığınız ortadan kalkar. Ama sizi rahatsız eden ikinci husus ise rahatsızlığınız uzun sürecek demektir. “birisi” sayın yorumcu, öncelikle yorumunu bugüne kadar yaptığım yorumların hedefine ulaştığının bir kanıtı gibi görüyorum. Yorumunuzun giriş satırında güzide anıt ile ilgili görüşünüze katılıyorum. Sizin zül adderek beni kınamanızı sizin görüşünüz olarak kabul ediyorum. Ama Bu ulvi ve şerefli hizmetin bizim dönemimizde yapılmasını engelleyerek bizi bu şerefli hizmetlerden mahrum bırakanları kınıyorum. Hatta üçlü olmamanın gücü vb. imkânları engelleyerek Kızılcahamam’ı AK PARTİ’DEN mahrum bırakanlarıda kınadığımı aracılığınız ile bir kez daha kamuoyunun bilgisine saygı ile sunuyorum. Kontenjan veya sıralama meclis üyeliği anlayışınıza demokrasi gereği saygı duyarım ama katılmam. Bana göre Belediye meclis üyeliği, belediye başkanlarının pasif ve menfi çalışmalarına destek olmak değildir. Bana göre Belediye meclis üyeliği, belediye başkanlarının pasif ve menfi çalışmalarını aktif ve müspet çalışmaya çevirmek için gündem öneren yol gösteren, Belediyenin (kamu) mallarına verilen zararları kontrol eden ve engelleyen hakk-ın ve halkın temsilciliği görevidir. Size göre Başkanla ters düşüp kantarın topuzunu kaçıran muhalefet yaptığım, bana göre başkanın pasif ve müspet çalışmalarını aktif ve menfi çalışmalara dönüşümü için yapılmış öneriler ve yol gösterme çalışmalarıdır. (bu önerilerim dışlanma yerine icra edilseler idi bugün hiç tereddütsüz belediye başkanlığı AK Partide hatta Sayın Özbeklerde idi) Bir meclis toplantısında Sayın Özbeklerin isminin terminal bölgesine önermemin ana sebebi, Saygıdeğer insan Mustafa Yüce’nin (Kızılcahamam Belediyesi ile Weilburg Belediyesini kardeş belediye ve şehir yaparak Kızılcahamam’a AB kapılarını ve imkânlarını açan kişi) isim önerisinin itibar görmesine zemin hazırlamak içindir. 29.03.2009 seçimlerinde AK PARTİ adayını hatta önerilerimi hayata geçirir ise Sayın Özbekleri destekleyeceğimi söylediğim doğrudur. Ama 5 yıl boyunca önerilerime kulak verme yerine AK PARTİ mirası’nın rehaveti ile yan gelip yatma sistemini tercih eden grubun. Sayın Özbeklerin aday yapılma şeklindeki siyasi hatalar ile güçlendirmesi ile, oluşturduğu meclis üyesi grubunun geçmişte yaptıkları çalışmalarını gelecekte yapacakları çalışmaların teminatı görerek destek olmadım ve hatta o gurubun Belediye Meclisi yönetiminden uzaklaştırılması için açık çalıştım. Saygıdeğer kamu oyu, 2004 – 2009 döneminde AK PARTİ’Yİ temsilen Kızılcahamam Belediye Başkanı olan, 2009 -2009 denemi için tekrar aday olmayı düşünen ve has bel kaderde olan bir Belediye başkanının, üçlü olmanın gücü vb. imkanlar ile oluşan ilçe merkezimize yapılan kamu inşaatlarını - köy yollarını – köy içme sularını – köy kanalizasyonlarını – köy çocuk parklarını ve – TOKİ – DOGALGAZ – içme suyu ve depoları – kanalizasyon ve arıtma tesisi sonrasında da asfalt ve kilitli taş yol çalışmalarını yapamayan planlayamayan hayata geçiremeyen, – Sayın Salih Bezci yatırımı Turizm Meslek Lisesi vb. imkanları - Huzurevi gibi hazır lokmaları siyasi ranta (oy’a) çeviremeyen, bir belediye başkanı ve arz ettiğim belediye meclis üyelerinin Kızılcahamam siyasetinden uzaklaştırmak için yaptığım çalışmaların siz kamu oyu tarafından yakinen bilindiği inancı ile kimin tutarlı kimin tutarsız hareket ettiğini, Sayın “birisi”nin aracılığı ile bir kez daha kamuoyumuzun bilmesini ister saygılar sunarım. “Şinasi Solmaz’a verdiğim cevaptan sonra söyleyecek bir sözüm olmaz. Ama “Gerçekler” rumuzu ile Saygıdeğer bir Şehit ailesi adına yazan Saygıdeğer kardeşim. Saygıdeğer Dr. Derviş Bey ve eşi hakkında yazdıklarımı bildiğiniz kanaati ile tekrarlamayacağım. Ama merek ettiğiniz konu ile ilgili olarak, sağlık hizmetlerini iyi bilen Sayın bir belediye meclis üyesi arkadaşım ile birlikte ilçe başkanım Sayın Mustafa KELEŞ’İ makamında ziyaret edip, Sayın Dr Derviş beyin ve eşinin ilçemizde kalması için yaptığımız girişimler dikkate alınmadı. Siz Şehit Ailesi Mensuplarınızın ve şahsı ile ilgili gelişen bütün olumsuzlukları Kızılcahamam sevdası ile bastırarak, bu ulvi ve şerefli Şehitler Ağacı Anıtını Kızılcahamam’ımıza kazandıran Saygıdeğer insan DR Derviş beyin ve ekip arkadaşlarının (yaşları ne olursa olsun) ellerinden saygı ile öpüyorum

  • Aydın   04-11-2009 21:13

    Bu nedir Allah aşkına. İnanın şehitlerimizin mezarda kemikleri sızlamıştır. Şu başlıktan bile siyaset yapanlar hiç mi utanmazlar acaba. Böyle bir rezalet olamaz. Bu başlıkta yazılacak laflar mı bunlar. Konuyu bu boyuta getiren siyaset aşkı ile yanıp tutuşan Sayın Veysel Bayramdır. Herşeyin bir yeri ve mekanı var Kızılcahamam haberde bir sürü başlık var siyasetle ilgili bu başlık yeri mi sizce siyasetin. Elinizi vicdanınıza koyup bi düşünün. Veysel Bayram durmak yok yola devam bas gaza.

  • gül yıldırım   03-11-2009 19:25

    ne ya çok güzel ama çok güzel

  • Mehmet   02-11-2009 16:24

    hocam sana çok teşekkür ederim bir türk vatandaşı olarak akp yönetimindekiler kızılcahamam da bırakın böyle şeylerle ugraşmayı bir iş yerinde çalışan bir bayanı işten çıkarmak için akıollarına gelen bahaneyi uyduruyorlardı oma çocuk bile gülüyor onlara kızılcahamamlılar insanı hem yüceltir hem küçültür kimse kimsenin ekmegiyle oynayamaz parti arkasına saklanarak herkes ekmegi için çalışır En güzel particilik Önce Milliyetci olmaktır

  • gerçekler   02-11-2009 12:00

    arkadaşlar kiminiz akp diyor kiminiz başka sebepler söylüyor bu saygın insanın buradan kovulurcasına gitmesine peki gerçek neden ne neden kimse anlatmıyor. buradan gitmesine sebep olan insanla neden karşı karşıya getirilip bu insanı bu ilçeye kazandırmaya çalışmıyoruz. sayın derviş özer seni alnından bir şehit ailesi olarak öpüyorum.

  • kilevra   02-11-2009 10:28

    kardeşim milli değerler böyle sahip çıkılıyor demekki fatih sultan mehmetin sıfatının yerine yaşar yıldırımın suratı konularak ak şemsettinin yerine ali yeşil koyarak diğer bilimum komutan ve askerlerin yerine ıvır zıvır adamların fooğrafları konarak asılan bırandaya sizin deyiminizle milliyetçi hareket partisnin iktidar olduğu kalesi olan bir belediye ye ait bir binada asılmasına izin verilerek göz yumularak milli değerlere sahip çıkılıyo yaşar yıldırım kimki Fatih hanın yerine geçsin ali yeşil kimki Ak şemsettinin yerine geçsin ama adamlar açıkcaaa şunu söylüyorrr biiiiizzzz kızılcahamamı fethettik kardeşim kim nederse desin...uyaaaaann kızılcahamammmmmm

  • Şinasi SOLMAZ   02-11-2009 09:45

    İllaki Coşkuncu olmana gerek yok vakarlı ol,değmez

  • KIZILCAHAMAMLILAR DERNEGİ YÖN.KUR   01-11-2009 17:15

    Kızılcahamamlılar Dernegi Genel Başkanımız Beyhan SARI ve Yönetim Kurulu adıına,Cok büyük anlam ifade eden,Şehitler ağacı (anıtı) amaç ve anlam olarakda çok ulvi çok şerefli bir çalışma.oldugunu belirterek, Bu eseri Kızılcahamam’ımıza kazandıran Saygıdeğer İnsan Dr. Derviş ÖZER beye ve ekibine ve bu ekibe imkanı sağlayan Belediye Başkanımız Coşkun ÜNAL’ve ekibine Tüm Hemşehrilerim adına saygılar sunar teşekkür ederiz

  • YABAN ABATLI MEHMET ÖZKAN   01-11-2009 09:37

    Çok güzel olmuş çok muhteşem kimsenin aklına gelmeyecek bir şey okadar şehiti ve ismini bulmak kolay değil 40yıl düşünsem aklıma gelmezdi syılarımla MEHMET ÖZKAN.

  • birisi   01-11-2009 08:07

    burada bir şehitler parkında dr.derviş bey tarafından yapılan güzide bir eser varken. konunun siyasete malzeme olmasını zül addederken..veysel beyi kınadığımı ifade ediyorum.bir partinin kontenjan adayı iken şeçilen bu kardeşimiz belediye baskanış ile ters düşünce kantarın topuzunu kaçıran muhalefet yapmış.eleştirdiği başkanın isminin bir caddeye verilmesini bir meclis toplantısında teklif etmiş.bu kardeşimiz bu tutarsız tavrıyla adem özbeklerin heykelinin dikilmesinide teklif edebilecek tutarsızlık için dede olabilir.kendidi kim aday olursa olsun partimin arkasında olurum demiş ama olmamış olup.ilgilinin tutarrlı olup olmadığının siz halkımıza duyurmak ister saygılar sunarım

  • azime   01-11-2009 02:05

    kızılcahamam'lı olarak bir kez daha grur duydum.. bize bu duyguyu yaşattığınız için size sonsuz minnettarız sevgili hocam emeğinize yüreginize sağlık.. allah sizden ve emeği geçen herkezden razı olsun..

  • Aydın   31-10-2009 23:00

    Birisi bizi Veysel Bayramdan Kurtarsınnnn:)))

  • Veysel BAYRAM   31-10-2009 22:08

    Sayın Şinasi Solmaz (“ismin samimi olduğuna inanmıyorum”) Öncelikle şu söyleyeyim cevabi yorumum bilgi sayarımdaki teknik arızanın üç gün sürmesinden gecikti seni beklettiğim için özür dilerim. Beyefendi öncelikle (“Farz – Sünnet ve sünnetin gereği bıraktığım sakal ile ilgili bilgi ve görüşlerini bir kez daha gözden geçirmeni dilerim”) Sayın Şinasi Solmaz ve onun gibi yorumlarından alınganlık gösterenler. Allah (c.c) her insana bir görev vermiştir. 2004 – 2009 arısı üstlendiğim Kızılcahamam Belediye Meclis Üyeliği görev, sorumluk ve vebalin gereğini görev aldığım günden bugüne kadar yerine getirme gayretinde oldum.. Geçmiş ve bugünkü Belediye çalışmalarının sorumluluk ve vebali de, geçmişte ve bugün Belediye Meclis Üyeliği görevini ifa edenlerin sorumluluğundadır ve ben hala sorumluluğunu ve vebalını taşıdığım 2004 – 2009 döneminin sorumluluk ve vebalının direğini yapmaya çalışıyorum. İdari Siyasi ve Özel yaşamımın her alanında karşılaştığım muhataplarım ile, İslami ve insani duygu düşünce ve ilişkilerim ile, idari ve siyasi çalışma ilişkilerimi ayrı tuttum. Ayrıda tutmaya devam edeceğim. Bir siyasi partinin geleceğini ÜLKEMİN ve MEMLEKETİMİN geleceğinin önünde tutmadım. Bir kişinin geleceğini, günün siyasi ortamına göre desteklediğim siyasi partinin önünde tutmadım ve tutmayacağım. Halı Saha “Kıl Çadır” olayına dikkat çekmişsiniz. AK PARTİ ile MHP, CHP (sol siyaset) anlayışım başta olmak üzere Kıl Çadır ile ilgili merak ettiğin bütün görüşlerimi, 04.09.2009 tarihinde kizihcahamamhaber.com sitesinde yayınlanan “Başkan 150 günün hesabını verdi” haberi üzerine yayımladığım 1 yorum ve 3 ayrı cevabi yorum yazılarımda görebilir okuyabilir öğrenebilirsiniz. Sayın Coşkun Ünal’ın şuandaki aktif ve müspet çalışmaları, siyasi kadrolaşma çalışmalarını gölgede bıraktığı için, sayın başkanın çalışmaları ile ilgili görüşlerime her zaman “3-5 aylık çalışma sürenizde” şerhi koymamdaki amaç, yarın yanlışları çoğaldığında desteği teşviki keseceğimin işaretidir. Son bir ilave olarak, siyaset, Her Türk Vatandaşı kadar benimde hakkımdır. 5 yıl boyunca beraber siyaset yaptığım belediye başkanına elimizdeki idari ve siyasi imkânlarla çalışalım ilçemiz ve partimiz kazansın önerimi har zaman gündemde tuttum, çalışma alanlarını tavsiye ettim. Bu arada Dr Derviş beyin yeteneklerini ve Kızılcahamam sevdasını hatırlatıp sosyal belediyecilik dalında faydalanmayı önerdim. Ama başkan beni dinleme yerine yalnız bırakma yolu ile dışladı. Çalışma yerine saat 10 00 – 11,00 de belediyeye gelip saat 13,00’de cenaze namazı veya defni bahanesi ile belediyeyi ve ilçeyi başıboş bıraktı. Bu pasif ve menfi çalışmalarının sonucu olarak da Kızılcahamam’ı AK Partiden – AK Partiyi Kızılcahamam’dan mahrum bıraktı Sayın Şinasi Solmaz ve onan gibi düşünenler. 2004 – 2009 dönemi Kızılcahamam Belediye Başkanının hizmet dönemi içerisinde pasif ve menfi çalışmaları ile ilgili İddialarım ve deşifrelerim ile ilgili bilgi ve belgeler ilgili arşivlerde mevcut olup zamanın Belediye Meclisi ve Belediye Encümenlerinde görev alan siyasi ve bürokrat üyeleri ve olayların muhatapları sağ olarak aramızdadır. İddia ve deşifrelerimde bir şüpheniz varsa çıkıp yalan söylüyor iftira ediyor deyiniz veya desinler. Belge ve taraf olan kişilerle (şahit) mahkemelerde veya istediğiniz zeminde müzakereye hesap vermeye hazırım. Sayın Şinasi Solmaz ve onan gibi düşünenler, Bu çalışmalarım ile Kızılcahamam’ımıza AK Partiyi – AK Partimize Kızılcahamam’ı kayıp ettirenleri Kızılcahamam Siyasetinden uzak tutma gayretindeyim ve Bu kişiler Kızılcahamam siyasetinden çekilene kadarda bulduğum her fırsatta pasif ve menfi çalışmalarını deşifre etmeye devam edeceğim. Âcizane sizlere de tavsiyem Bir parti sevdasına ÜLKEMİZİN ve MEMLEKETİMİZİN, bir kişinin geleceği için de bir partinin geleceğini riske atmayınız. Öz eleştirilerimi eleştirme yerine, “AK Parti 14 istişare toplantısı için geliyor” haberi üzerine yayımladığım yorumum içeriği veya fazlasını hayata geçirerek Kızılcahamam’ı AK Parti kadrolarına kavuşturmanın çalışmalarını yapmanız dileği ile, kamu oyuna saygılar sunarım.

  • Aydın   31-10-2009 21:39

    AŞK DOLU BİR ŞİİR (Bilir Bilmez yorum yaparak küçük yaşta insanların aklını karıştıran, bir önceki dönemi devamlı kötülemeyi meziyet sayan, şu mukaddes şehitlerimizin haberi üzerinden siyaset yapan rant kazanmak isteyen şahıslara gelsin bırakın bu tür işleri. İkimizde acemi birer aşıktık o zamanlar Sen yollarda eski bir aşka ağlıyordun Bense kendimi usta sanıyordum bu işlerde Ve yağmur gibi akıp giden yıllardan Geriye ne kaldığını bilmiyordum seni tanıyana kadar Ama farkındaydım yinede Ne zaman seninle olsam Tanıdık bir kuş cıvıltısıyla uyanırdım her sabah Şimdiyse kırılgan mektuplar yazıyorum Hangi adrese göndereceğimi bile bilmeden

  • kasım   31-10-2009 21:02

    Gökay TERZİOĞLU hocam acaba açıklasa derviş bey bunca yıl buraya hizmet derken birden bire ne oldu da gitti. kusur neydi. hadi onu geçtik elif hanıma ne oldu. niye buhar oldu. niye istifa etmek zorunda kaldı. gittllerine sevinen bir kimse görenedik. hal böyle iken bir yanlış var bir yalan var. ama nerede.

  • mehmet akıncı   31-10-2009 20:57

    derviş bey takdire şayan bir iş başarmıştır. lakin bu güzellikten bile siyasi çekişme çıkarmayı başaranlar, kavga için, adam kötülemek için bahane arayan bizler bu güzel işi kirletmiyormuyuz arkadaşlar.

  • idris eryılmaz.   31-10-2009 20:52

    bu ilçe sokaklarında gezen çocuklarımızın bir çoğu derviş beyin elinde doğdu. sağlık karnelerimizin bir sayfasında mutlaka elif hanımın bir kaşesi vardır. insanlar kim olursa olsun dünya görüşü ne olursa olsun hizmet edenleri kendine insanca davrananları asla unutmaz. yorumlarda bu sevgi açıkca belli. unutulacak olanlar ise makamlarında hizmet yerine kısır çekişme üreten,ve halk kapıda beklerken kendisi içerde saatlerce siyasilerlerle çay sohbeti yapanlardır.

  • Veysel BAYRAM   31-10-2009 20:44

    Bu ulvi ve şerefli anıtı Kızılcahamam'ımıza kazandıran, Sayın Dr. Derviş ÖZER Beye ve ekibine, Belediye Başkanımız Coşkun ÜNAL Beye ve ekibine, bu ulvi ve şerefli eserin ciddi bir koruma ve 6350 şehit ismini bulabileceğimiz kodlanmış bir kayar yazı tabelası sistemleri ile bütünleştirilmesi dileklerim ile şükranlarımı ve saygılarımı sunarım. 2007- 2009 Yılarında Doktor Derviş Beyin tüm ısrarlarına rağmen bizi bu ulvi ve şerefli görevden alıkoyanlara da teessürlerimi sunar Kızılcahamam siyasetinden uzak olmalarını tavsiye ederim.

  • Seyfettin Gürpınar   31-10-2009 20:01

    Adem Bey Parkı yaptı.İçini Coşkun doldurdu diyorsun. 1-Kardeş Bu Proje 1 seneden fazladır Yürüyen Bir Proje.Coşkun Başkan oldu diye yapılan bir şey değil.Coşkun Parkın bir şeyini falan yapmadı 2-Düğünlerde Bayrak ararmışşın Yeni yapılan Fatih SultaN mehmet Düğün Salonunu da bizlere sunan Adenm Bey ne kadar atasanız da atın GÜNEŞ BALCIKLA SIVANMAZ: Ayrıca Kargaekmezden şöyle Kadir Beye bakarsan Büyük bir direkte asılmış Şanlı Bayrağımızı görürüsün O da Adem Başkanın Eseri.Hikaye Masal okusanızda okuyun.Millet Sizin ne olduğunuzu yavaş yavaş çözmeye başladı.Belediyeyi Milletin Belediyesi Olmaktan çıkarıp Parti Belediyesi yaptınız.Hesabı gelecel şeçimllerde sorulur.Saygılar

  • Fatma ARIÖZ   31-10-2009 18:35

    DR- Derviş bey ellerine sağlık sen dünyada her şeyin iyisine layıksın-Elif hanımada selamlar-Çocukları öpüyorum

  • bozkurt   31-10-2009 12:11

    parkı adem başkan yaptıda içini doldurmak çoşkun başkana kaldı hll olsun emeği geçen herkesten allah razı olsun bundan önceki belediye düzeninde bayramlarda türk bayrağını gözle aradık şimdi allah razı olsun her 50 metrede bir asılmış düğün salanuna fatih denilmiş büyük resmi asılmış yani MİLLİ DEĞERLERE SAHİP çıkılmış saol çoşkun başkan ve emeği geçen herkes çok saolun ne mutlu TÜRKÜM diyene cCc

  • kızılcahamamlı   31-10-2009 10:34

    sami güder kardeşim adem bey döneminde 7 trilyon borç nasıl faizsiz 32 trilyon borca çıkmış bunu araştırdırdın mı coşkun başkan hakkında atıp tutuyorsun bilmeden derviş bey ve belediyemiz den allah razı olsun yeni çalışmalarında başarılar dileriz

  • kızılcahamamlı emrah   31-10-2009 09:44

    bu güzel ve anlamlı günde böyle bir duyguyu yaşattığınız için teşekkür ederim.yapanın ellerine sağlık.Derviş beyede başarılarının devamını dilerim.

  • realist   31-10-2009 04:06

    Sayın hocam,şehitler anıtı ve diğer eserlerinizle yıllarca unutulmayacak izler bıraktınız kızıcahamam da.Sonsuz teşekkürler eder saygılar sunarım.Siz ve muhterem eşiniz aile hekimi Elif Hanım doktor olarak ilçemize yıllarca hizmet ettiniz.Ne yazıkki hastane başhekimi ve onun yağdanlıkları AKP içindeki başta H.K ve birkaç kişinin marifetiyle ilçemizden tayin edildiniz. İlçemiz ve hastalarınız için büyük bir kayıpsınız.Sizden ilçem adına özür diliyorum.Bu işe vesile olanlarada yuh olsun diyorum.Allahından bulsunlar.İlçemize ve AKP çok zarar veriyorlar ne yazıkki.

  • ŞAHİN SAZAK   30-10-2009 22:10

    sayın DOKTOR DERVİŞ ÖZER E Derviş yapmış olduğu mu çalışmadan dolayı teşekkürü şahsım ve KIZILCAHAMAMLILAR DERNEĞİ GENÇLİK KOLLARI BAŞKANLIĞI ADINA bir borç bilir ve sonsuz teşekkür ediyorum KIZILCAHAMAMLILAR DERNEĞİ GENÇLİK KOLLARI BAŞKANI ŞAHİN SAZAK

  • Aliihsan çalıkıranoğlu   30-10-2009 19:18

    şehitlerimiz anısına yaptığımız şehitler ağacının taşınmasında ve yapımında emeği geçen KAZAN VİNÇ in sahibi Sezai bey e KIZILCAHAMAM HABER e ve bütün belediye personel arkadaşlarıma yardımlarından dolayı teşekkür ederim.

  • Kıızılcahamalı   30-10-2009 13:50

    Cok Guzel OLdu Helal Olsun

  • mehtap atak çevik   30-10-2009 13:08

    kızılcahamam'a hizmet verdiği süre zarfında kaç annenin acısını dindiren, kaç bebeği annelerine kavuşturan hizmetten hiç kaçmayan sevgili hocam allah senden razı olsun. Şimdiki icraatınla da şehit analarının gönlüne su serptin. Şehitlerimize olan minnet borcumuzu sen dile getirdin hem de ne güzel bir zamanda Cumhuriyetimizin kuruluşuyla aynı günde. Allah sizi ailenizi her zaman hayırlı insanlarla karşılaştırsın. Ellerine gönlüne sağlık hocam.

  • AkyoL AiLesi   30-10-2009 09:50

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • kemal    30-10-2009 08:07

    Sayın ;DR. DERVİŞ ÖZER beye çok teşekkür ederim.kuru bir agaca can verdigi için.

  • uslu 3754   29-10-2009 22:12

    Sayın hocam 1995 yılında eşimi ölümden kurtardın minnet borçluydum,Kızılcahamam da sizin gayretlerinizle meydana geldiğini öğrendiğim şehit ağacı için bir defa daha minnettarım.Teşekkür eder,saygılar sunarım.

  • ünal ailesi   29-10-2009 20:46

    hocam senin yerini kimse dolduramadı , kimsede dolduramaz...! yolun açık olsun

  • sevgi   29-10-2009 20:04

    bu güzel olayı gerçekleştiren bütün görevli insanlara teşekkür ediyorummm...

  • Durmuş SOLMAZ   29-10-2009 19:31

    Derviş Beyi Ak partinin gönderdiğini söyleyenler.Si z de hiç utanma, Ar yokmu?Siz Ak partiyi kendiniz gibi mi zannediyorsunuz.2002 de kendinizin Hastaneye getirfiği Başhekimi uyduru,kaydırık Hastanede doluluk oranını sağlayamadığı gerekçesiyle gönderdiniz.Gerçek nedenini Cümle aleme biliyor yazsak buraya Yorum yayınlanmıyor.En iyisi Millete havale etmek.Sizin ele alanıcak yeriniz mi var.Kandan nemalanan Şehit Cenazelerinde ,Milli Maçlarda ,Düğünlerde. Bozkurt İşareti yaparak OY devşirmeye çalıştığınızı Cümle alem biliyor.Bırakın Kürt Başka PKK başka Kürtler Kardeş PKK kalleşiŞerefsiz Caniler Ordusu.Ak Partide Kanı durdurmaya çalışıyor.Kırmızıı Çizgilerden vazgeçmeden TEK BAYRAK TEK DEVLET TEK VATAN TEK DEVLET Sadece Özgürlükleri önünü açığ Dağdan Canileri indirmeye çalışıyor.Bıunu yaparken DTP bunu istismar etti.Bu Konu Milli bir Konu sadece bu Vatanı siz sevmiyorsunuz.En büyük Miilliyetçilik Ülkeyi Bölmeden Kürtleri,Her türlü Etnik grupları Vatandaş anlayışı ile görerek beraber yaşatmaktır.Ak Parti Merkez Partidir,Ülkenin her yerin de vardır.MEZHEP Siyaseti,Meşrep Siyaseti.Kimlik Siyaseti,yapmaz.Ertnik Milliyetcilik,Bölgesel Milliyetçilik,Dinsel Milliyetçilik yapmaz.Anlayışı BİZ BERABER TÜRKİYEYİZ anlayıışısır.Ayrımcılık yapmaz.En büyük Milliyetçilik En iyi Hizmet etme anlayışıdır.Çok Çalışmak Çok çalışmak Ülkeyi Lİder ÜLKR yapmaktır.Kavmiyetmi,Irkçı değil Bütünlükçü davranmak.Ülkenin her Namuslu Ferdini Yüceltmek anlayışındadır.Saygılar.

  • ismail KUKA   29-10-2009 19:10

    Sayın hocam eserin bana Orhan Veli Kanık ' ın VATAN İÇİN şiirini hatırlattı. Neler yapmadık şu vatan için! Kimimiz öldük; Kimimiz nutuk söyledik. demiş Orhan Veli Sen nutuk söylemeyi bırakıp şehitlerimizi ölümsüzleştirdin. Anıtı kızılcahamama değil, Türk Milletinin kalbine diktin. gönülden kutluyorum. aklına, fikrine, yüreğine sağlık.

  • cebirci (Amasyalı)   29-10-2009 18:51

    böyle bir günde ince ve güzel düşünceye sahip olan Dr Derviş ve ailesine çooooooooooooook teşekkür eder, şehitlerimize allahtan rahmet ailesine ve tüm TÜRK MİLLETİNE baş sağlığı dileriz...

  • meltem   29-10-2009 18:45

    yaşa derviş baba süpersin...k hmm için büyk anlam ve önem tasıo ..cok büyk bi incelik kmse bunu yapamaz size de bu yakısır helal olsun..sizi yürekten kutluoruz bütn k hmmlılar olarakkk keske tekrar bu hastaneye gelebilseniz:( bütn emegi gecenlerede tsklerimizi sunuorzz

  • bç den    29-10-2009 18:14

    gerçektemn çok gsl bişey imza atmış çok gsl tasarlamış,acayip gsl olmuş kimsenn düşünmedğini o yapmıl helal olsn zeki adam tüm şehtlerimize Allah gani gani rahmet eylesn gerçekten çok başarılı bi çalışma

  • dilara   29-10-2009 17:41

    ABİ ALLH RAZI OLSUN tüm şehit ailelerini sevindirdin...... yolun açık oslun

  • s.c   29-10-2009 14:03

    TÜRKİYEMMMMMMMMMM

  • yılmaz_gökmen   29-10-2009 12:44

    yaptığın çalışmalardan dolayı sana teşekkür ederim.Allah sana uzun ve sağlıklı ömür versin.

  • osman öcal   29-10-2009 09:40

    Şehit Ağacı Ankara’nın incisi şansın Kızılcahamam, Öyle bir eserin var; her noktada ihtimam. Yirmi dokuz ekimde açıldı, durdu zaman; Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı. Bugün, cumhuriyetle özleştin sultanımsın, Ay yıldızım bayrağım kızıl akan kanımsın. Sızlayan bir yanımla sözden öze canımsın; Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı. Adı şehit ağacı; dalları künye dolu, Yaprakları ölümsüz hepsi bir ana oğlu. Altı bin şehit vermiş şu canım Anadolu; Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı. Bunlar terör şehidi son yirmi dokuz yılın, Duyun ey dağlar taşlar mimarı örnek alın. Her birine duam var cennet yolu her dalın, Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı Nur olsun Derviş Özer gözünden akan yaşın, Gönlüne otağ kurdun duyarlı vatandaşın. Anıtların anıtı; daim dik kalsın başın, Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı. Ziyaretçin bol olsun Fatih Duru Parkında; O da vatan şehidi Vuslatî de farkında. Kandil’e batan oksun şu açılım çarkında, Dünya durdukça yaşa sen ey şehit ağacı. Osman Öcal

  • SONBAHAR   29-10-2009 00:59

    Bu vatan için ölen şehtler,yapan Derviş hoca ve yaşam sağlıkçılar.Ona buna pay çıkarmayın.Emeğe ve Derviş hocaya hayranım.Ağacımıza,vatanımıza sahip çıkalım.Park şunun.ağaç onun yok arkadaş hiç bişey onların değil.hepsi bizim.Onlar teker teker giderler.Hizmet etmek zorundalar.Siz kiminsiniz Adem başkanla Coşkun başkanınmı?Yazık size.İnsanlar inşallah o ağaca bakarda yaptıklarından ve yapacaklarından utanırlar. Oağaç o zaman hedefine ulaşmış olur.Adın Derviş zaten gönlüne sağlık.

  • RASİM AKKAYA   28-10-2009 23:16

    Sayın Dr. Derviş Özer Bey merhaba, Sizi saygı ile selamlıyorum. Varlığımızın, onurumuzun kutsal ocağı Türk Silahlı Kuvvetlerimizin; tüm Kurtuluş Savaşı (istiklal savaşı), Kore, Kıbrıs ve terör gazileri ile şehitleri ve aileleri adına bir Kore gazisi çocuğu olarak teşekkürlerimizi sunuyorum. Ayrıca, ülkemizin binlerce ilçesinden bizim ilçemizi seçerek, maneviyatı çok, çok derin bu yapıtınızı biz Kızılcahamamlılar şahsında Türkiye’mize armağan ettiğiniz için size ve emeği geçen çalışma arkadaşlarınıza teşekkür ederiz. Emanetiniz Kızılcahamamlıların gönlünde ve gözleri önünde sonsuza kadar yaşatılacaktır. Işıklar içinde yatsınlar… Rasim AKKAYA İlköğretim Müfettişi İstanbul

  • mustafa özkan   28-10-2009 22:46

    sayın başkanımıza kızılcahamam ı haberlerde her her ülkeye dahi tanıtmaya başladı tv. dahi kızılcahamam yazısını duyduğum zaman milliyetcilik ruhum kabarıyor . başkan sen çalıştıkça k.hamamlı olarak yanındayız teşekkürler. gövsümüzü kabartmaya devam et. senin büyük fotoğrafını yanıkköy muhtarlığımızda en değerli yerde bulunduracağız.

  • Salih Güngör   28-10-2009 22:36

    Adem Özbekler bu Parkı yaptı.Bu Parkın adı Şehit Fatih Duru Parkı.İlçemiz Şehitleinin isimi Şehitler Çeşmesine yazıldı.Şimdi Vakanüvise cevaben yazan arkadaş bu Ağaçta Coşkunun Ağacı diyor.Adem Bey bu Ağacı oraya değil Hükümet Konağının karşışındaki Parka astırırdı.Maşallah Sizin Coşkun da Adem Beyin yaptığı Havuzları kapatıyor.iyi değil se ıslah etsin..En ufak şeyi Coşkunun Avaneleri Büyütüyor.Yaptığı işler rutin işler.Yol yaptırmayacakmıydı Adem Bey.Alt yapı bitince.İtfaiyesiyle.İçme suyu sebekesi ve Kanalizasyonu bitince Kızılcahamamı diğer işlerine gelecekti.TOKİ bitti Doğalgaz gelecekti neler neler.Şimdi yaptığınız işlker ne alayı YAZ TAHTAYA AL BİLMEM KAÇINCI HAFTAYA.Yolu yapan SİSLİKAYA acaba anasını hayrına mı bekliyor.Gecikme Faizi oranı 1 liralık iş 5 çıkacak.Ah Kızılcahamam Ah.Halkın Belediyesini Parti Belediyesi yaptınız.Belediyeyi MHP nin Kalesi gören Guruha Kızılcahamamı teslim ettiniz.Layık olduğunuz düzenle haşrrolunursunuz .Demekki buna layıkız.saygılar.

  • swrt   28-10-2009 22:06

    Şehitlerimiz sizden utanıyor (!) neden böyle bir başlık attım? çünkü Derviş hocam şehitlerimizi anmak ve unutanlara hatırlatmak için böyle bir eseri k.hamama kazandırmış. kendisinden tekrar Allah razı olsun. fakat yorumlardan anlaşılan şu yapılan bu eseri, en önemlisi şehitlerimizi siyasi rant için kullanan insanlar var. yok adem yapmamış, coşkun bunu yapmış.... ya bırakın yaltakçılığı... rant elde etmeye çalışmayı... hele ki bu topraklar uğruna canlarını vermiş şehitlerimizi kullanarak bunu yapmayın. başladığım gibi bitireyim... Şehitlerimiz sizden utanıyor (!) Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez...

  • sevil   28-10-2009 21:16

    sizin gibi insanlara burda çok ihtiyaç var teşekürler herşey için

  • sevil   28-10-2009 21:09

    kızılcahamam da böyle birşey yapılması insana çok onur verici birşey doktor derviş beye çook teşekkür ederim şehitlerimizi bizlere hatırlattığı için çünkü o olmasa bir çok insanın aklından şehitlerimiz geçmez tekrar çok teşekkür ederim ve böyle bir işe öncülük olduğunuz için sizi en içten dileklerim ile kutlarım....

  • derviş özer   28-10-2009 20:57

    başta belediyemize , başkanımızçoşkun ünal'a ve tüm kızılcahamlılara teşekkür ederim bu güzel eserin şehrin ortasında sonsuza kadar durması dilegiyle.sevgi ile kalın

  • yolcu   28-10-2009 19:19

    adem başkan dan önce de parktı zatennnnn

  • Sami Güder   28-10-2009 18:59

    Adem Bey parkı yaptı.Adıda Şehit Faih Duru Parkı.Çok güzel bir ParkGözünüze bu görülmez. de Coşkun gelsin bizim Mahalle de Asma Köprü yapsa AVANELERİ ne İcraat diye veriyorlar.ayarı.Yapıılan Rutin İşler O da borcla..Yaz Tahtaya al Bilmem ne zamanki Haftaya.Gecikme Faizi de varsa yapılan Büyük İhaleli işlerde YANDI GÜLÜM KETEN HELVA. Allah Sonumuzu hayır Kılsın.saygılar

  • vakanüvis e cevap   28-10-2009 18:35

    ademin parkı ama bu da coskun ünal in agaci ademin zamaninda nie yapılmadi bu agac kardeş boş konuşuyorsun,boş

  • ünsal ailesi   28-10-2009 18:34

    Biz şehit ailesi olarak harika bir fikir olarak bulduk.Sayın belediye başkanım sizinle ve emeği geçenlerle gurur duyduk.

  • kadriye akdogan   28-10-2009 18:23

    Senin gibi insanlar olduğu müddetce Türkiye`;yi kimseler alamaz bir Kızılcahamamlı olarak sizle gurur duyuyorum.

  • ülkemi çok seviyorum   28-10-2009 18:17

    ellerinize sağlık yüreğinize sağlık.O şehitlerimizin ruhları şadolsun.Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler.

  • vakaniüs diye yazı yazana   28-10-2009 17:42

    bilerekmi konuşuyorsun bilmiyerekmi yoksa biraz anlaman kıtmı sizin zihniyetiniz o agacın oraya yapılmasına ve şehit ağacı ismi verilmesine karşı cıktı sizler şehitleri değil şehitlere kurşun sıkanları affetmekle meşgul sunuz bizim zihniyet iş başına geldi sağduyulu kızılcahamam lıların sayesinde ve şehitlerimize gereken saygı gösterilmektedir.o ağaca asılan künye inşaallah son olur ve bir daha acı haber duymayız.selam k.hamamın güzide halkına

  • unutmayalım   28-10-2009 15:36

    birilerinin gönderdiği derviş beyi kızılcahamama getirerek onunla istişare yaparak bu çalışmaları yapan belediye başkanımızdır allah seni başımızdan eksik etmesin

  • bir ilk   28-10-2009 15:33

    sayın belediye başkanım ilklerine bir yenisini ekledin allah senden razı olsun

  • sadi   28-10-2009 14:50

    hocam akp ilçe teşkilatını nı bitirdiniz hastane bitik durumda şimdi güçleri yetiyorlarsa dişçi muharemi ve başhekimi göndersinlerde görelim sanki babalarının yerleri bunlara kim dur diyecek

  • zorlu   28-10-2009 14:13

    emegi geçen atölye şefimiz aliksan abiye ve ekip arkadaşlarına sonsuz teşekkürler

  • SALİH   28-10-2009 13:36

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • vatandaş   28-10-2009 11:12

    dr dervişle dr elif hanımla ugraşanların hiç yüzü kızarmazmı yüzsüzler elbet birgün adalet tecelli edecek ve bunların hesabı bir bir sorulacaktır burunlarından fitil fitil getirilecektir secim kazanmış gibi kasıntı kasıntı gezen bu olaylara seyirci kalan akp yöneticileride bu olaylara göz yumup seyirci kaldıkları için suçludurlar

  • yasemin   27-10-2009 23:04

    İnanın okurken tüylerim diken diken oldu.Hocam siz ne harika bir insansınız, gerçekten çok güzel görünüyor.Emeğinize , yüreğinize sağlık ... birde yukarıda da denildiği gibi gece de ışklandırılsa muhteşem bir görüntü olur. Dilerim başka künyeler eklenmez..........

  • turgut özer ve ailesi   27-10-2009 21:51

    Yüce Türk Milleti için canını feda eden Yüce Şehitlerimize verdiğiniz bu hediye için hem de çok değerli emeginizi büyük bir içtenlikle; böylesine güzel bir olaya vesile olduğunuz için değerli emeğiniz karşısında saygıyla eğiliyorum.

  • görkem...   27-10-2009 21:05

    helal olsun hocam bitanesiniz siz...

  • Aliihsan çalıkıranoğlu   27-10-2009 20:26

    bu eseri kızılcahamam a kazandırırken bizleri yanlız bırakmayan YAŞAMTIP MERKEZİ çalışanlarına kızılcahamam halkı adına teşekkür ederiz..........

  • melike   27-10-2009 20:04

    kimse sizin emeklerinizi üstüne alınmasın.....tüm maliyetini kendi cebinizden karşıladınız.....hayrına çivi çakan kaç insan var...bari bu anıtı korumasını bilsek...harika karakter harika insan bizi yanlız bırakma.....ali ihsan bey leylekler sizin çalışmanızmış..beledyie sizi el üstünde tutsun....kıymetinizi bilsin....siz iyibir heykeltraş olabilirdiniz....ama hiçbir şey için geç değil...yeni çalışmalarınızı bekliyoruz...saygılarımla....

  • Berna   27-10-2009 19:59

    Kızılcahamam halkı olarak teşekkürü bir borç bilirim hacam.......Daha sizi çookk göreceğiz bu kasabada bu gibi çalışmalarınızla..:))))

  • RAMAZAN DEMİRBAŞ   27-10-2009 19:42

    helal olsun onur ve gurur verıcı bısey

  • önemli değil   27-10-2009 19:21

    kendiniz gittiniz ama buraya yaptığınız şeyler çpk hoş derviş bey teşekkürler

  • SEDAT   27-10-2009 18:59

    Kara akbaba , rüzgar gülü .......vs ........hocam seni gönderenlere iyi bir ders verdin . insan sanatıyla yaşar. Eserlerini gördükçe o gönderenler yaşadıkça bi hüzün olacak tabii kıymet bilirlerse.

  • mustafa   27-10-2009 17:25

    derviş hocam birdahaki döneme sizi belediye başkanı görmek isteriz k.hamamda derviş başkan nerede biz ordayız

  • MeRt    27-10-2009 15:27

    K.hamam için güzel bir çalışma...

  • Tarkan Çorapçı   27-10-2009 15:16

    Adem zamanında derwiş bey gitmiş.Peki 2000 de Hastane Müdürü olarak bizatihi MHP tarafından Başhekim olarak getirilen Hastane doluluk oranını sağlayamadığı yaftası takılıp,Gerçeksebeb ihaleleri Devri İktidar İlçe Başkanına peşkeş çekmediği için sürülen Hemsehrimiz Kadir Beye sizn yaptıklarınız ne.Açtırmayın Kutuyu ,Söyletmeyin Kötüyü.Oturun oturdupunuz yerde Ak Partinin içindeki Kargaşadan Bu Beldiye şeçimlerinde Ekmek yediniz.Akparti sayıyla yenildi.Siz Bu adayla Tuş olcaksıınız.Sayılı günler çabuk geçer.Her Gecenin bir Sabahı vardır.Her Yokuşun da bir İnişi..

  • şerife   27-10-2009 15:08

    Hocama çok teşekkür ediyorum.kızılcahamamlılar kendileri oturur iyi iş yapanıda eleştirir.bunada bi kusur bulurlar ellet.derviş ve eşini yollayan sizler değilmiydiniz.

  • yaşam sağlık   27-10-2009 14:49

    kızılcahamamlılar şehitlerimiz için sizden tek isteğimiz bu emek boşa gitmesin ve agacımıza sahip çıkalım.

  • Aydın   27-10-2009 13:48

    Sayın Veysel Bayram Millet özellikle Kızılcahamam halkı senin bu mantıksız ve uzun yorumlarından bıktı usandı artık. Millete işkence etme lütfen. İkincisi İlçemize büyük emekler veren Adem Özbekler hakkında ileri geri konuşmak senin ne haddine. Zaten senin yorumlarını okuyan dahi yoktur boşuna yazma. Şimdikilerden çok memnunsun galiba. Yok o bişiy değil çoluk çocuğu da yanlış bilgilendiriyorsun yalan yanlış yorumlarınla. Görende bişiy biliyor sanacak seni.

  • metinn   27-10-2009 12:16

    insanlar vardır sabah doğar akşam ölürler, insanlar vardır doğarlar ve asla ölmezler. iz bırakanlar. verimli yaşayanlar. insanlık için yaşayanlar. güzel Allahım gönlünüze göre versin sizin bu ilçeden gitmenize vesile olan ................................ kim bilir neler düşünüyorlardır. ama halk benimsedi ve sevdi sizi. halkın sevdiği bir insan her zaman gönüllerde yaşar....

  • Şinasi Solmaz   27-10-2009 11:56

    Sakalın ,Sureti Celilenle iyi bir İnsana benziyorsun..Ama ne geniş karınlı bir İnsansın 2004 şeçimlerinden sonra KIL çadır olayında sana telefon açıp sahsın ve ailene hakaret ve tehdit yağdıranları şimdi ,kalkmış övüyorsun.ne yüz var semde ya.Sana defalarca hatırlatttlar. buna hala alınmadınmı.YUH olsun. SANA.Ağır ve Vakarlı ol.Mahşer ... şeyi gibi almışşın kalvyeyeyi boyuna luzumsuz yazılar yazıyorrsun.Ayp yaw.

  • Tayyar TOPÇU   27-10-2009 10:22

    Sizin gibi gönül adamına bu yakışır zaten hocam. Birileri kagıdı imzalar yaşmı kurumu diye millet, devlet peşine takılır gider boş yere. sen bu imzalara devam et hocam. Saygılarımı sunuyorum.

  • altın ailesi   27-10-2009 09:20

    Bu kutsal görevi yerine getiren Sayın DERVİŞ ÖZER Bey ve ekibine sonsuz teşekkür ederiz....

  • mustafa işler   27-10-2009 09:07

    iyiki varsın veysel bey yoksa ben derviş beyi daha iyi tanıma fırsatı buldum seninle telefonda görüşüyoruz ama yüz yüze hiç görüşmedik allaha emanet ol

  • vatandaş   27-10-2009 08:34

    böyle kızılcahamam sevdalısı olan birini burdan süren akp yönetimini kınıyorum derviş hocamada tşklerimi sunuyorum

  • zeynep   27-10-2009 08:29

    Dr Derviş Özer beye ve sürekli onun yanında bulunan Dr Elif Özer sonsuz saygı duyarız kızılcahamamlılar olarak hepimiz takdir ederiz sizi kaybettik hocam sizin bu memleket aşkı ve insalığınıza merhametize fakirin yoksulluğun ve yanlızlığın yanında olduğunuzu biliriz çok yazıkki biz sizi kaybettik hele Eşiniz Elif hanım yok böyle bir insan harika ve harika ötesi insallığı şiir gibi bir insansın.Sizi tekrardan k.hamam devlette hastanesinde görmek dileğiyle sizi seven kızılcahamamlı sizi özledik .Rabbim sizi ayırmasın sağlığınızı sıhatinizi korusun

  • swrt   27-10-2009 07:41

    hocam allah sizden razı olsun. fakat benim şöyle bir sıkıntım var bu eseri k.hamamdaki sanat düşmanlarından kim koruyacak. kışa kalmaz içkiciler baliciler hepsini söker onların. mutlaka bir önlem alınsın.

  • BİLAL ÜNAL ÖZEL İD.MEMURU   27-10-2009 07:35

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • kamil   27-10-2009 07:33

    kızılcahamamda çalışırken değerin anlayamayan insanlar şimdi çıkmış bu proje için yorum yazıyorlar. düşündüklerini hayata geçirdiğin için tüm şehit yakınları adına teşekkür ediyorum. yapacağın buna benzer çalışmalarda Gerede de bir dostun olarak her zaman destsk olacağımı bilin yeter.

  • Ankar_ALI   27-10-2009 07:23

    İnşaallah Şehit Ağacını bir künye daha EKLENMEZ.

  • vatandaş   27-10-2009 06:57

    nerden başlasam bilmem yazmak için içimden okadar çok şey geliyor derviş ve elif hanımın istifa etmelerin saglayan olaya seyirci kalan AKP yöneticilerine mi kızsam Elif hanımı geçici göreve gönderen yöneticileremi kızsam kızılcahamamdan biran önce kaçıp giderken başhekimliği başhekim yrd ile pazarlık unsuru yapanlaramı kızsam kızılcahamamda erkek kadın dogum uzmanına gitmeme allerjisini kıran dr derviş özeri kızılcahamam da tutamayanlar utansınlar dr derviş özerin kızılcahamamla baglantısı halen devam ediyor kızılcahamamın sosyal faliyetlerinde derviş hala en önde festivalde yaptıgı heykeller kızılcahamamı süsülüyor bunlardan biri sanayi grişinde yan yatmış esnaf heykeli işsizlikle vergilerle ekonomik krizle bugün kızılcahamam sanayisi yan yatmış devrilmek üzeredir hiç birşey güllük glistanlık değildir esnaf siftahsız dükkan kapatıyor içler acısı durumda halk devltin verecegi gıda paketi kömür vb yardımlarla tembelliğe itilmiş durumdadır yardım isteyen vatandaşa burda çok iş var bir kısmınıda sen yap kömür vereyim diyen devrek kaymakamı nerdeyse vatan hainliği ile suçlanacak hal e gelmişken tucelide susuz köylere çamasır makinası dagıtırken kendine isyan etmeyen gariban kızılcahamamlıdan bir ev kirası yardımını esirgemiştir nerden nereye geldik dr derviş beyden nerelere derviş bey ilçeme yaptıgın bu hizmetlerden dolayı teşekkür eder sana ve ali ihsan beye bu anıt için destegini esirgrmryrn coşkun başkana teşekkürlerimi sunarım saygılarımla vatandaş

  • SEDAT    26-10-2009 22:07

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • Veysel BAYRAM   26-10-2009 21:36

    Şehitler ağacı (anıtı) amaç ve anlam olarak çok ulvi çok şerefli bir çalışma. Bu eseri Kızılcahamam’ımıza kazandıran Saygıdeğer İnsan Dr. Derviş ÖZER beye ve ekibine ve bu ekibe bugünkü imkânı sağlayan Belediye Başkanımız Coşkun ÜNAL’A ve ekip arkadaşlarına teşekkür ederim Belki yeri değil ama Dr Derviş beyi bilmeyenlere ve unutanlara hatırlatma olsun diye mesleki kariyerini hatırlattıktan sonra Kızılcahamam’ımızla ilgili yaptığı sosyal ve kültürel çalışmaları anlatmakta yarar görüyorum.. Jin. Op. Dr. Derviş ÖZER ve Eşi Aile Hekimi Uz. Dr. Elif ÖZER hanımefendi, Kızılcahamam Devlet Hastanesinde görev yaptıkları dönemde, hastalarına bir ana baba şefkati ile yaklaşıp, hastalarının ilk tedavilerini psikolojik tedavi ile gerçekleştiren ve Aile hekimliği sıfatı ile hastanenin günlük poliklinik hasta sayısının % 50 sinden fazlasını tedavi eden saygın insanlar olup. Ayrıca 2004–2009 yılları arasında belediye meclisi üyesi olarak hizmet verdiğim dönemde Dr Derviş Bey, eşinin desteği, ekip arkadaşları ve Belediyemiz atölye sorumlusu Aliihasan Çalıkıranoğlu ile beraber (bezende Aliihasan ustanın ekip arkadaşlarının katkıları ile) hurda metal saç kırpıntılarını birleştirerek, İlçemiz girişindeki kara akbaba maketini (heykelini), rüzgârgüllerini ve pek çok başka eserleri Kızılcahamam’ımıza kazandırırken, Dr derviş Bey haber içiriğinde anlattığı gibi sırf kendi el ve göz emeği 6000 şehidimizin isim künyesinden oluşan şerefli ve muhteşem projesini de Kızılcahamam’ımıza kazandırmak istediğini, zamanın Belediye Başkanı Âdem ÖZBEKLER’E ve bizlere önerdi.. Bu Şerefli hizmet için incik boğazında beğendiği kuru ağacı benimde hazır bulunduğum ekibe yerinde göstererek, bu ağacın Şehit Fatih Duru Parkına naklini istedi. Ama HÜ 4 yıllık Sosyal Hizmet Uzmanlığı Bölümü mezunu ve 25 yıllık İl üst düzey Sosyal Hizmet Uzmanı yöneticiği tecrübesine sahip dönemin Belediye Başkanı Âdem ÖZBEKLER. Sosyal ve hizmet belediyeciliğini benimsemeyen çalışma anlayışı ve prensibi sebebi ile bu ağacın naklini yaptırmayarak bu muhteşem ve şerefli hizmeti ve Sayın Dr Derviş Beyin ve ekibinin 29 Mart 2009 seçimleri sonrasında Kızılcahamam’ımıza kazandırdığı pek çok eseri engelledi. Eski Belediye Başkanı Âdem ÖZBEKLER’İN engellemelerine rağmen, Sayın Derviş Bey Kızılcahamam sevdasından bir şey kayıp etmemişki, elindeki bunca doktorluk imkânı Ankara’da bırakıp, aynen kara akbaba anıtını yaptığı ilkeler ve prensipleri doğrultusunda, yine gönüllü ekip arkadaşları ve Aliihasan Çalıkıranoğlu usta ile, 29 Mart 2009 seçimlerinden buyana pek çok eserini ve şuanda da ŞEHİTLER AĞACINI (ANITINI), Kızılcahamam’ımıza kazandırmaktadır. Kendisine, ekibine ve bu ekibe bu imkânı tanıyanlara teşekkürü bir borç bilir saygılar sunarım. 0555 335 85 12

  • kartug   26-10-2009 21:12

    daha öncedende ulusal bir kanalda bu projesini gerçekleştirmek istediğini belirtmişti hocam yine eserini çok sevdiği kızılcahamam'a yaptığı için kendi adıma tşk ederim.

  • kartug   26-10-2009 21:00

    Dr.Derviş ÖZER'in bu onurlu çalışmaları için size sağlık ve afiyet temenni ederim.Kızılcahamam'a daha önceden de karaakbaba heykeli,rüzgar gülü, şelale üzerindeki gemi maketleri,inceğez su tüneli çıkışımdaki leylek ve kuş resimleri,sanayi girişindeki insan çekiç ve hekikopter böceği gibi çalışmalarınızı takdir ediyorum.Ancak ülkemize oynanan emperyalist güçlerin bu anadoluyu yurt yapan toprakları parçalamak için türk'ü türk ile vurdurarak toprak koparmayı hedeflemişler ver kurtul parolası ile bu günlere kadar gelinmiştir.

  • hatıb   26-10-2009 20:57

    Sayın hocam sizin şahsınızda emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler ederim. ulusal medyayada çıkacağını anladığım haberde bu haberi okuyan bir şehit yakını ilçemize geldiğinde elbette bu anıt ağacı ziyaret edip fotoğraf çektirmek isteyecek ve bunu saklayacaktır. sizden ricam bu isimleri o parkın çevresine pirinç levhalar halinde yazdırıp asılırsa il il ilçe ilçe isim isim liste halinde (tabi bu külfetli ve maliyetli bi iş olacak ama ilçemizde bulunan derneklerinve esnaf odalarının katılımıyla ) daha güzel olacağına inanıyorum emeğinize yüreğinize sağlık.

  • kızılcahamamlı   26-10-2009 20:48

    Kardeşim senin o sağolasın dediğin adem başkan ve ilçe teşkilatı zamanında Derviş bey Memleketten gitti hem de göz göre göre yerini doldurabildiler mi hayır...Onlar memleketi karıştıran, haketmeyen insanlara haketmedikleri yerlere sırf kendi menfaatleri için getiren yada orada tutanlar dı..... sağollasın adem başkan ve ilçe teşkilatı....

  • mehmet   26-10-2009 20:15

    Hocam sağolasın. Seninle ne kadar gurur duysak azdır. Ne orjinal fikirler üretiyorsun. Hayran kalıyoruz sana. Senin kıymetini bilemedik ayrıca. Hakkını helal et hocam bize. Biz Kızılcahamamlılar sizi çok seviyoruz.

  • Has Ankaralı   26-10-2009 19:49

    Hocam eline yüreğine sağlık. Allah'tan temennim; artık o şehitlerin adları yazılı olan künyelere yenileri eklenmesin... Ocaklar sönmesin... Analar ağlamasın... Çocuklar yetim kalmasın...

  • yasad d   26-10-2009 19:35

    eline sağlık derviş hocam sen o kahramanları yaşatmaya çalısıyorsun okahramanlara kurşun sıkanlarda kahramanlar gibi karşılanıyor sınır kapılarında bu nasıl bir tezat anlayabiliyormusun ama sen bildiğin yoldan şaşma sizin gibi değerler oldukça şahitler ölmeyecek vatanıda bölemiyecekler

  • mustafa bülbül balıkçı   26-10-2009 19:13

    derviş hocamın insanlıgıda hekimligide heleki elif hanım. hocam muhteşem bir ikili bana göre ilçenin hastanemizin en büyük kaybı diyebilirim bende çok büyük emekleri vardır hocam saygılarla

  • kadir Uyar   26-10-2009 18:05

    Sayın Hocama bir kızılcahamamlı olarak sonsuz teşekkürler Bu eserini kızılcahamam,a hediye etmesi çok anlamlı inşallah hemşerilerimde bu emanete sahip çıkarlar .

  • koreli   26-10-2009 17:58

    tsk ederiz hocam guzel bi dusunce elinize kolunuza saglik...

  • mustafa işler   26-10-2009 17:34

    hocam bu vatan için şehit olanların kemikleri sızlarken sizin yaptıklarınız için kelimeler kifayetsiz kalıyor emeğinize yüreğinize sağlık allah sizlere uzun ömürler versin

  • yaşam sağlık   26-10-2009 17:18

    yaşam sağlık olarak sizi ve ekibinizi canı yürekten kutlar başarılarınızın devamını dileriz.....

  • yaşam sağlık tıp merkezi   26-10-2009 17:05

    çok degerli derviş bey yaptıgınız çalışmalardan onur ve gurur duyuyoruz,en içten duygu ve dileklerimizle her zaman yanınızda oldugumuzu belirtmek isteriz.selam ve saygılarımızla...pelin,murat,nefika,özgür,behiye,burcu.

  • ahmett   26-10-2009 17:01

    ben derım kı bu isimlerın her bırının uzerlerıne bırer led baglansa yada fosforlu bır sey yapıstırılsa ve o muhtesem ısımler gece yıldızz gıbı parlasa nasıl olur ..bence muhtesem olurrrr.fıkır benden yapsası parası olanlardann

  • Bedensel Engelliler Derneğinden   26-10-2009 15:43

    Ellerine ve gönlüne sağlık derviş hoca, sen kendini mesleğine ve sanata adamış bir kişisin,senin ne kadar memleket ve Kızılcahamam sevdalısı olduğunu herkes biliyor,manevi değeri ölçülemiyen ve şehitlerimizi her an hatırlayacağımız bir abideyi gerçekleştirmen çok önemli ve sevindiricidir.Her vatandaş senin kadar kızılcahamam ve memleket sevdalısı olabilsede bende ne yapabilirim diye ortaya birşeyler koyabilse,kötümü olur,İnşallah bu eserin açılışında hep birlikte olacağız,sana kolay gelsin,ellerine sağlık,biz seni seviyoruz.derviş hoca sana engelsiz,sağlıklı,mutlu başarı dolu yarınlar temenni ediyoruz.

  • :):):)   26-10-2009 15:33

    yakısır emeğinize sağlık=)=)

  • Şehit Babası    26-10-2009 14:55

    Doktor Derviş arkadaşları ile metcane olarak aç susuz amele gibi çalışarak ilçemize şehit ağacı yapmaktadır. Bu çalışma esnasında çevreden birkaç helal süt emmiş insanın çay ikramı dışında kendisini hep yalnız gördüm. Neredesiniz be hey Kızılcahmamım gafil siyasetçileri oda başkanları. Dernek başkanları. Ağaları.

  • k.hamamlı cıtak   26-10-2009 14:33

    senin buradan gitmene vesile olanlar utansın gece gündüz demeden hastalarına koşuyordun şimdi saat 4 oldumu arada bulasın bir gebeye koşacak doktoru ankara yolları devam helal sana be dev adam.

  • akc   26-10-2009 13:09

    sen nie utandınki derviş hocam. şimdi ne saygısızlıklar yapılıyor şehitlerimize görüyoruz hep birlikte. onlar utanıyolar mı.... sizi bu kızılcahamam çok seviyor. emin olunki birçok kızılcahamamlının sizin kadar emeği yok bu ilçede. ve bu siteye verdiğiniz röportaj beni gerçekten çok duygulandırdı. birçok insan gibi ben de çocuğuma baktıkça sizi hatırlıyorum. emeğinize, yüreğinize sağlık.

  • Osman   26-10-2009 12:07

    Helal Olsun Amcam Sana ..