Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Belediye meclisi bebek katili israili kınadı
  • Facebook da Paylaş
Belediye meclisi bebek katili israili kınadı
  • 06-01-2009
  • 20 yorum
  • 5850 okunma
Kızılcahamam belediyesi 2009 aylık olağan meclis toplantısında Filistin’e genç yaşlı çocuk demeden acımasızca öldüren İsrail vahşetini kınadı.Gazze şehrini kardeş şehir ilan etti

Kızılcahamam belediyesi 2009 aylık olağan meclis toplantısında Filistin’e genç yaşlı çocuk demeden acımasızca öldüren İsrail vahşetini kınadı.

Adem Özbekler başkanlığında yapılan toplantıya belediye meclis üyeleri katıldı.Aylık olağan meclis toplantısında İmar komusyonun hazırladığı rapor görüşülüp onaylanmasının ardından 2009 yılı komisyon seçimleri yapıldı.

Belediye Başkanı Adem Özbekler konu ile ilgili Kızılcahamamhabere yaptığı açıklamada şunları söyledi. “Kızılcahamam Belediyesi Ocak 2009 meclisinde benim önerimle Filistin’de zulme uğrayan israil zulmu altında inleyen Filstinli kardeşlerimizin yanında olduğumuzu İsraili lanetleyip kınadığımız yönünde karar alındı aynı zamanda şehitlerimiz için saygı duruşunda bulunuldu,ilaveten de yine benim önerimle meclisimizde oy birliği ile Filistinin gazze bölgesiyle kardeş şehir ilan edildi.İnşallah bundan sonrada Gazzeyle barışın sağlanması oradaki insanların huzur bulmasından sonra ilişkilerimiz daha sıkı ve daha yoğun olarak kurulması temenni olarak değerlendirildi.

Tabiki uluslar arası boyuta taşınmış bir olay ama biz Kızılcahamam Belediyesi olarak bu kardeşlerimizin yanında olduğumuzu göstermek açısından benim bu önerime oy birliği ile bütün arkadaşlarımızın destek vermesi kızılcahamam açısından önemli bir olay inşallah en kısa zamanda barış olur oradaki bölge insanı da hakettiği huzuru bulur”dedi.

 

DÜNYA TERÖRÜNÜN SPONSORLARI (TIKLAYIN)

 

Estetiği kaybolmuş şehir

 

 

 
Etiketler : Belediye - meclisi - bebek - katili - israili - kınadı -
YORUMLAR
  • Veysel BAYRAM   21-01-2009 21:40

    Saygıdeğer kardeşim, yorumuzunuzu geç gördüğüm için üzgünüm, Bana önerdiğiniz önerilere katılmamak mümkün değildir. İnancımız gereği, Çeçenistanda, Doğutürkistanda, Irakta. Filistinde kısaca dünyanın lher köşesinde mağdur olan din kardeşlerime yaklaşımımım aynıdır. Ama malumunuz olduğu üzere meclisimizin gündem maddesi "Gazza" ile ilgilidir. Ben şahsım itibari ile önerilen "kınama" ve "Kardeş Şehir Olma" önerisine saygı duydum, teklif ek önerge olarak gelmesi gerekcesi ile bir istişare ortamı olmadığı için o anda aklıma gelen, bu teklifi Belediye Başkanımız önderliğinde ilçemiz önderleri ile oluşturacakları bir yardım toplama komitesi ile ilçemiz gelenlelidne ve ilçemiz dışındaki hemşerilerimize yapacakları bir yardım toplama kampanyası ziyareti ile çok büyük oranda yardım toplanacağına olan inancımdan dolayı ancak bu kadar düşüne bilme ve önerme imkanı bulabildim. Bana isnat ettiğini Hükümet düzeyindeki politikalara ulaşması gereken siyasi kademeler bellidir. . Sayın kardeşim biz sağ siyasette DSP yi Başbakan Ahmet Necdet Sezeri Cumhur Başkanı yapan, CHP nin güdümü ile cumhurbaşkanlığı seçiminde 367 toplantı karar sayısına odaklanan ve Ülkemizin bugünkü domokrasi çıkmasına taşıyan siyasi partileri ve akibetlerini gördük (SP ve BBP li kardeşlerimi tenzih ederim) Bana göre şu anda ülkümizi tak parti hükümeti olarak yönetebilecek tek parti AK Parti, Sağ siyasette en güvenilir lider Saygıdeğer Recep Tayyip Erdoğandır (Lütfen Genel Siyaset ile Yerel Siyaseti bir arada değerlendirmeyelim.) İlgi alaka ve uyarılarınıza teşekkür eder saygılar sanırım. 0555 335 85 12

  • elif korkmaz   12-01-2009 11:25

    fikri kardeş yabancı şirketler ihracat yaptı,zengin oldu.sen kömüre makarnaya talim.sanane elin ihracatından.yabancı sermaye geldi. türkiyede her imkana sahip bizim esnaflar sinek avlıyor.utanmıyorsan kızılcahamam çıkta esnaflara işlerini sor bakalım.memurlar kredi kartlarını nasıl ödeyebiliyor?işsizler ordusu ne yapıyor. hayaller karın doyurmuyor fikriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • hacı mehmet   12-01-2009 11:19

    yanlış anlaşılmasında,fikri efendiler olduğu sürece bu memleket bir arpa boyu yol alamaz.arkadaşımız ne güzel yazmış.aslan acar kardeşe cevap vermek yerine yine hayallerden bahsetmiş.habire karanlığı yum- ruklamaya devam. kardeşim allah rızası için siz oy kullanmayın.çünkü siyaset kültürü sıfır,iktisat kültürü sıfır.fikri efendi herhalde birde bu sitede fikrinin fikri bulunsun diye yazmış. fikri efendi sen abd ye ab ye köleliği seçmişsen tamam.ama başkalarıda köle olmak zorunda değilki.üstelik ideoloji...ideoloji..AKP nin ideolojisi yokmu?eğer bilmiyorsan yazıklar olsun.AKP neoliberalizm adı altında dünyayı yahudi smürgesine hapseden bir siyasi iktisdadi ideolojiyi savunmaktadır. bilmiyorsan anlatırız.

  • AHMET MADENOĞLU   12-01-2009 11:06

    aslan acar kardeşimi tebrik ediyorum.kızılcahamamda böyle insanlar var olduğu sürece umudumu yitirmiyorum.emperyalizme karşı durmak yok yola devam diyorum.(YANLIŞ ANLAŞILMASIN AKP NİN YOLU DEĞİL.) ARSLAN ACAR KARDEŞİMİN YOLU.

  • ahmet mercimekçi   12-01-2009 11:01

    sevgili veysel bayram kardeşim, filistinli kardeşlerimize yardım edelim.harika bir düşünce.peki size bir sorum var ıraklı müslümanlar kardeşim değilmiydi.bunu söylerken tabiiki filistinli kardeşlerimize yardım etmeyelim demiyorum. bakın değerli kardeşim, eğer siz,mevcut iktidar içerisinde yer alıyorsanız,bunları söylemeniz sadece karanlığı yumruklamaktan öte gitmez. birkere,küreselleşme taraftarı,bop taraftarı,avrupa birliği(gavur birlği) taraftarı,ve neoliberalist siyasi ve iktisadi fikirleri savunan bir iktidarı des- teklediğiniz sürece ne müslümanı nede başka bir mazlum milleti korumak savunmak hayal kurmaktan öte gitmez. sevgili veysel kardeşim, rahmetli atatürkten sonra,israilin eteğine yapışmayan abd nin eteğine yapışmayan hiçbir güç iktidara gelemedi.zaman zanman bu oyunu bozacak olanların önü darbelerle kesildi.herdarbe küresel gücün yeni iktidarını getirdi. şimdilerde bir abd bir ergenekon operasyonu yürütmekte.yakalanan kişiler darbe yapacaklarmış.peki size göre darbe suç ise ve darbe yapanlar suçlu ise 12 eylül darbesini yapanları neden tutuklamazsınız.12 eylül darbesi size göre meşrumuydu? veysel kardeşim, önce şu partinden bir istifa et.ondan sonra kim bu ülkenin bağımsızlığını bölünmez bütünlüğünü kültürünü milli yapısını manevi duygularını inançlarını savunuyorsa orada ol. sonrası kolay. şuna inanki biz çoğunluktayız. sevgi ve saygılarımla allah(c.c)yar ve yardımcımız olsun.filistinde gazzede hatta emperyalizmin sömürdüğü ezdiği tüm müslüman kadeşlerimizi,mazlum milletleri korusun.

  • Mehmet Ali ACAR   11-01-2009 17:21

    israilin Gazze'de yapmış olduğu vahşeti yürekten kınıyorum. Fakat, Herkes önce evinin önünü süpürmelidir. Şöyleki, Şu an TÜRKİYE CUMHURİYETİ 'nin başbakanı kendisini Amerikanın Büyük Ortadoğu Projesinin eş başkanı ilan etmiştir.Bu Büyük Orta Doğu Projesi, Büyük İsrail Devleti demektir. Bu İktidar ne yapmıştır, Amerikadan aldığı talimat doğrultusunda İsrail vatandaşlarına yani Yahudilere Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde mülk edinme hakkı vermiştir. ŞU ÇOK İYİ BİLİNMELİDİRKİ İSRAİL VATANDAŞLARI KENDİ TOPRAKLARINDA BİLE MÜLK EDİNME HAKKINA SAHİP DEĞİLLERDİR. Mevcut İktidar Avrupa Birliğinden ve Amerikadan aldığı talimatla Vakıflar Yasasında yapmış olduğu değişiklikle Türkiye Cumhuriyeti Sınırları içerisinde faaliyetleri durdurulan ve malları devletleştirilen yüzlerce Gayri Müslim Dernek ve Cemaatlerinmal varlığını iade etmiş ve faaliyetlerine izin verilmiştir. Dernekler Yasasında yapmış olduğu değişiklikle dernek ve vakıfların yurt dışından parasal yardım almalarının önünü açmıştır. Bu yardımlar Yahudilerin en büyük para babası Soroz 'dan gelmektedir. Dolayısıyla bu değişikliklerin kimlere fayda sağladığı, kimleri şımarttığı açıkça bellidir. Bu değişiklikler siyonizme hizmet etmektedir. Bu örnekler ışığında sayın başbakana şunu sormak lazım, Siz Ortadoğu gezisine Türk Başbakanı olarakmı yoksa Amerikanın Büyük Ortadoğu Projesinin Eş Başkanı olarakmı gittiniz? Siz Sayın Başbakan benim milletimin mihenk taşı Canı Ciğeri Askerine yapılan saldırılardan sonra ne yapılması gerektiğini Amerikaya sorup öyle yapacağım demedinizmi? Bu bilgiler ışığında öncelikle mevcut hükümetin protesto edilmesi gerekir. Ondan sonra Tüm Millet sokağa dökülüp tek vücut olarak israil lanetlenmelidir. Saygılarımla. Not: Sayın editör, Bu yorumu yayınlamak istemeyenilirsiniz. Ama hakikatler gerçek ve acıdır.

  • Fikri   11-01-2009 16:57

    Bazı vatandaşlarımız o kadar ideolojik düşünüyor ki, akıllarında fikirlerinde her yerde her zaman ideolji. Hamasi lafları evirip çevirmeden başka bir düşünce de yok. Bazı şeyleri kabul ediyor. Mesela bu günkü dünyanın ABD ve yandaşlarının güdümünde olduğunu ve de onlara hükmedenlerinde Yahudi olduğunu. Sonra bop mop diyerek getirip iç siyaset çıkmazına sokuyor meseleyi. Adeta olmuş bitmiş her şeyin vebali günahı bu günkü hükümetinmiş gibi yansıtmaya çalışıyor meseleyi. Şunu niye hiç akıl edemiyor ki acep; Türkiye yarım asrı geçkin bir süredir onların tasallutunda. Darbeleri bile yapanlar onlardan aldıkları izinle yapmışlar. Belki onlara en ciddi yan çiziş bu hükümet döneminde oldu. Tezkerelerin geçmemesini ne sanıyorsun. Öyle titreyip mitreyip kendine mendine gelemezsin. Bu hamasi bir laf. Kendine sahip olman ancak güçle olur. Ne zaman güçlü olursan o zaman bu boyunduruktan kurtulmaya başlarsın. O da olacak inşallah 2000 dolarlardan 7000 dolarlara yükselen milli gelir, 30 milyar dolarlardan 120 milyar dolara yükselen ihracat bıu hükümet zamanında oldu. Biraz daha sabredin hayalleriniz gerçekleşecek.

  • vatandaş   11-01-2009 12:29

    gazzeye yardım tabiki yapılacak ama belediye başkanı ve veysel bayram ve encümenler bizim trafik cezalarımızı ödesinler oto parkı olmayan bir ilçede saatlik uygulama yapılıyor bunu düşünen encümenlerimiz biraz düşünün tek istegim sizede bolca ceza yazarlar ve toplasntı başına aldıgınız paraları yiyemeden ceza ödersiniz saygılarımla

  • Arslan ACAR   11-01-2009 01:05

    İsrailin Kınaması Çok Yerinde Bİr Hareket... Daha Fazlasıda Yapılmalı Belkide... Ama Şunu SOrmadan Geçemicem; Neden Aynı Kınamalar Musul, Kerkük ve Doğu Türkistanda Yaşananlar İçinde Yapılmıyor??? Ayrıca Şunu Unutmayalım... bop büyük israil Demek... abd denen günü yöneten yahudi lobisi... ab nin üst düzey yetkilileri yahudilerin oyuncağı... bizi yönetenler abd,ab ve bop denen zırvalar için çalışmaya devam ettikçe biz daha çok protesto yaparız... ALLAH Yardımcımız olsun... (abd=ab=bop=bizi yönetenler) denklem bu... eşitlik belli... biz yarım ağızla protesto edelim şu malı bu malı almayalım protesto edelim... hiç bir şey üretmeyelim... 1 ay sonra protesto ettiğimiz malları tekrar almaya başlayalım... 1 sene sonra tekrar protesto edelim bunları... sonra bu hükümet gitsin abd başka hükümeti getirsin... sonra yine protestolar.... bu böyle sürecek eğer aklımızı başımıza almazsak... Ne Zaman Titreyim Özümüze Döneriz... Ne Zaman ab den imf den dilenmeyi bırakırız o zaman bişeyler yoluna girmeye başlar... ALLAH'a Emanet Olun...

  • kutlarım   09-01-2009 20:37

    hükümetin yapamadığını yaptı kutlarım

  • velvele   08-01-2009 11:53

    TBMM sıkıyosa kınasın hükümet tam destek versin muhalefet tam destek versin venezuellanın devlet başkanının yaptığını sıkıyosa yapın. ondan sonra bangır bangır konuşun. laf ebeliğine gerek yok

  • soguksulu paşa   07-01-2009 19:39

    yeter artık gıdın hemde hepbirlikte çok çalıştınız .atmadınız kazık kalmadı kızılcahamam a yarınız kahvehaneden çıkmadınız yarınız kus gezdınız şimdi birlik pozları veriyorsunuz artık yeter hepınız terk edın orayı surenız bitti.Gazzedekı olen musluman kardeşlerimizin mekanı cennet olsun

  • nuri küçük   07-01-2009 11:50

    bu arkadaşlarımız BOP eşbaşkanlığınıda masaya yatırdılarmı?bu arkadaşlar önce kendilerine bir özeleştşrş yapmalarının zamanı değilmi?

  • Ahmet ACAR   07-01-2009 10:03

    Merhaba, Öncelikle Belediye Meclisini bu tavrından dolayı kutluyorum. Milletin gösterdiği tavrı Devletten de beklediğimizi ama sözle değil özle eylemle somut adım ve önerilerle ifade etmek istiyorum. Allah müslümanlara ve özellikle yöneticilerine İSLAMİ ŞUUR ihsan eylesin. Mazlumun ahı zaten yerde kalmaz. Bu ALLAH'ın vaadidir. İsrail ve yandaşlarına kızamıyorum onlar görevini yapıyor. Görevini yapmayanlar bizleriz. O yüzden kendimize kızmamız lazım geldiğini düşünüyorum.

  • davut   07-01-2009 09:56

    sayın belediye meclisimiz bunlar herkesin yaptığı basit ve etkisiz işlerdir eğer birşey yapacaksanız laf olsun diye değil ses getirsin diye yapın.kardeş şehirmiş kardeşinize laftan başka ne yaptınız...heryer okulların cami,lerin yanı başları israil e finans olan bilerek veya bilmeyerek ondan da öte yavrularımızı zehirleyen tekel bayileri azalacağı yerde dahada çoğalıyor.okulun karşısında tekel bayi caminin yanında tekel bayi.ha önceden de vardı .yeni olmadı ama uzaklaştırın kardeşim.gitsin başka yerde satsın satacaksa .belediye olarak sadece yerli mallarının satıldığı market aç.kardeş şehir ilan ettiğin gazzeye yardım kampanyası düzenle biz cahilane bunları biliyoruz sizler ilim sahibi olarak daha farklı şeyler düşünüp yapabilirsiniz halk ta sizlerin yanında olacaktır.

  • Veysel BAYRAM   06-01-2009 23:18

    Bu günkü meclis toplantımızda sayın başkanımızın iki ayrı önergesi ile, gazzede olan katlimamı kanadık, şehitlerimiz için saygıduruşurda bulunduk(ruhlarına fatinhalar okuduk) Gazze Bölgesi ile kardeş şehir olma kararı aldık ama, gazzede başışın sağlanması oradaki insanların huzur bulmasından sonra ilişkilerimiz daha sıkı ve daha yoğun olarak kurulması temennisine, "Gazzeli kardeşlerimize bir yardım kampanyası" başlatılması isteğimde maalesef kabul görmedi. Ülkemizde pek çok özel ve tüzel kişiler yardım kampanyası düzenleye bilir, bugün her bankadan ferdi olarak yardımda bulunma imkanımnız olabilir ama, belediyemiz önderliğinde bir yardım kampanyası hem olması gereken bir hizmet bir borç hemde daha verimli bir kampanya olurdu, Bundan sonra bizlere düşen görev, az çok dememeden damlaların birikip göl olacağını hesap ederek ilçemizde mevcut her banka şubesinden karınca kadarınca gazzeli kardeşlerimize yardmda bulunmaktır dileği ile saygılar sunarım.

  • ufuk   06-01-2009 21:37

    belediyenin üzerindeki rehavetin git mesine az kaldı. degişim için geri sayım başladıümitvar olunuz her şey güzel olacak