Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Bazılarının bam teline dokunduk yasaklı olduk
  • Facebook da Paylaş
Bazılarının bam teline dokunduk yasaklı olduk
  • 10-03-2008
  • 17 yorum
  • 5642 okunma
Kızılcahamam haber hastane hakkında yaptığı haberlerin ardından bazılarının bamteline dokundu hastane personelinin siteye ulaşması yasaklandı.

Kızılcahamam haber olarak Kızılcahamam ve Kızılcahamamlının gören gözü işiten kulağı olma yolunda yayın hayatımıza başladığımız 2 yıldan buyana doğru tarafsız ve ilkeli haber yapma anlayışı ile devam ettiğimiz yayın hayatımızda bir ilkle tanıştık.

 

Kızılcahamam Devlet hastanesinde meydana gelen olumsuzluklar ve insanlarımızın rahatsızlıkları noktasında gelen yorumlardan rahatsız olan bazıları siteye ulaşımı  Kızılcahamam Devlet Hastanesinde yasakladığını öğrendik ve yaptığımız işin, gittiğimiz yolun doğru olduğunu insanları bilgilendirmek adına yayın yapan bu siteden çıkan sesin bazılarını rahatsız ettiğini öğrenmek bizi dolayısı ile mutlu etti.

 

Biz buradan yaptığımız haber ve yayınlarda kişileri hiçbir zaman hedef almadık biz bazı yanlışları dile getirdik demek ki bu mesajımız yerine ulaşmış önemli olan bu gerisi sadece teferruattan ibaret biz yanlışlar oldukça ve yapılmaya devam ettikçe haber yapmaya devam edeceğiz gerektiğinde bazılarının bamteline de dokunacağız,  ha onlarda bizi yasaklılar arasına alacaklar alsınlar

Etiketler : Bazılarının - bam - teline - dokunduk - yasaklı - olduk -
YORUMLAR
  • KJLJLJL   25-03-2008 21:49

    HASTANEDE OLAN İŞLERE AKIL SIR ERDİRMEKMÜMKÜN DEGİL.BU BAŞHEKİM BURADA OLDUGU SÜRECEDE BÖYLE OLACAK.HASTANEDEN ERİŞMEYİ YASAKLAMIŞ OLABİLİRLER AMA UNUTMASINLARKİ İNSANLARIN EVLEERİNDEDE BİLGİSAYAR VAR.EGER HASTANENİN DÜZELMESİNİİSTİYORSAK BU BAŞHEKİMİN GİTMESİ İÇİN AKP LİLERE BASKI YAPMAK LAZIM............

  • BAŞHEKİM GİT ARTIK   18-03-2008 06:36

    ÖNCE POLİSİMİZ ÖLDÜ,5-6 HAFTA ÖNCE ÇIKAN BELDEMİZ GAZETESİNDEKİ HABERLERE RAĞMEN BU BAŞHEKİM NEDEN DEĞİŞMİYOR BU GAZETE 2 SAYISINDA HASTANEDEKİ OLUMSUZLUKLARA DEĞİNİYOR AKP LİLERİN ADAMLARINI İŞE ALDI DİYEMİ GİTMİYOR AKP KENDİ KENDİNİ BİTİRİYOR,GÖNDERİN BU ADAMI OYUM SİZİN AKP LİLER.

  • berrin hanıma cvp   15-03-2008 00:33

    siz kendiniz burada yaşamıyırsunuz galiba hollanda falan dediginize göre o yüzden buradaki şeylerden ve olanlardan haberiniz yok yada açıp bu sayfadan bişeyler ögreniyorsunuz galiba o yüzden gerçek haberleri karalayamazsınız siz hollandadan haberleri okuyun. khamam haber siz en dogrusunu yapıyorsunuz devamda edin aradan öyle çibanlar çıkar bu yorumu bile yayınlıyorsunuz ya işte khamam haber bu gerçeklerin haberi tebrikler

  • berrin baloglu   14-03-2008 11:44

    HABER YAPACAK BASKA BIR SEY YOKMU ? GIT DE SOGUKSU DA BIRKAC AGAC FALA CEK DE ALTINA BIRSEYLER KARALA: HASTANE...........HEPSI TIKIRINDA GIDIYOR DAHA COK COK GIDER....... hollanda dan berrin

  • kultura   14-03-2008 09:35

    Kızılcahamam haber olarak yapmış olduğunuz bu türlü haberleri ve haberlerin üzreine gidişinizi kutluyorum.Bu türlü haberler hem ilçemizi dinamik tutacaktır hemde olumsuz görünen olayların olumlu yöne doğru değişmesine neden olacaktır. Ben sizin bu yöndeki haberlerinizin dahada çoğalarak güzel ilçemizin daha güzel yerlere gelmesinde çok yararlı çalışmalara devam edeceği ümidindeyim.K.hamam daki tüm olumsuzluklara aynı hassasiyetle yaklaşarak daha iyiye daha güzele ulaşma yolunda bunlar çok önemli. Yalnız tüm bu olaylara eşit ağırlıklı olarak yaklaşmanız gerektiği kanaatindeyim.Bunuda rahnetli hocamızın dizinin dibinde tevhidi tedrisattan geçmiş biri olarak yapabileceğinize inanıyorum. iyi çalışmalar....

  • alper   12-03-2008 12:26

    olumsuzluklarını görüp açıkların kapatacaklarına hala bağnazlık yapmaları bu devirde ayıp ve utanılacak bir durum

  • Ahmet GÖK   11-03-2008 23:40

    sayın Özdemir ilk yorumumuzu yazmadın ve yayınlamadın acaba kedinmi gocundun yoksa korktunmu lütfen gerçeklerden korkma da vatandaşta gerçekleri bilsin....................

  • Abdülhamit Fidan   11-03-2008 12:43

    Eleştiriye kapalı ve bu şekil yasaklamalarla kafasını kuma gömen ve saklandığını sanan zihniyeti esefle kınıyorum...

  • alper   10-03-2008 21:14

    yorumadamı yasak getirilio artık.

  • bydogru   10-03-2008 18:53

    merhabalar sevgili editörüm ve kızılcahamamlı hemşerilerim hastanede olan yanlışlıkları veya hataları gün yüzüne çıkartmaksuç olmaz dost yüze sölermiş acı söylermiş derlerye dogru dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlar ama bence bu haberler gayet iyi oldu en azından birazcık olsun düzelme olacana ben inanıyorum bence halk olarak bize yapılan hataları yanlışları buraya yazınız sessiz kalmayınız teşekkürler burde kimseyi kırmak degil amacımız benimde akrabam var hastanede ama o bile yanlış yapsa eleştirrim yazarım saaygılar.

  • adam gibi adamsın   10-03-2008 17:12

    sen hak bildiyğin yolda yürü kardeşim. kervan yürür sen yeter ki doğrudan yana ol . UTANSIN Tohum saç, bitmezse toprak utansın! Hedefe varmayan mızrak utansın! Hey gidi küheylân, koşmana bak sen! Çatlarsan, doğuran kısrak utansın! Eski çınar şimdi Noel ağacı; Dallarda iğreti yaprak utansın! Ustada kalırsa bu öksüz yapı, Onu sürdürmeyen çırak utansın! Ölümden ilerde varış dediğin, Geride ne varsa, bırak utansın! Ey binbir tanede solmayan tek renk, Bayraklaşmıyorsan bayrak utansın! N.F.K. (1964) SEN DOĞRULARI YAZ KARDEŞİM YASAKLARSA ONLAR UTANSIN .

  • Ahmet GÖK   10-03-2008 13:58

    Korkmadan yapılan yorumları yayınlamanızı bekliyorum.Haberleride gerçek ve doğru olarak yazdığınız için teşekkür ediyorum.

  • Galip   10-03-2008 11:00

    Yarası olan yasak koyarmış, pardon gocunurmuş.

  • eşref   10-03-2008 09:12

    kazan devlet hastanesine muayeneye gttim hep kızılcahamam lı bgaşhekim utanmuyormu bir ilçe bukadar kötületilebilir

  • işte bu kızılcahamam haber   10-03-2008 01:40

    sizi çalışmalarınızdan dolayı öncelikle kutluyorum çünkü siz en dogrusunu bizim halkımıza yansıtıyorsunuz en gerçekleri kızılcahamam halkı buradan okuyor.. khamam devlet hastanesine gelince onlar bundan rahatsız çünkü oradaki personel okudukça idareye öcü gibi bakıyor baksında zaten. devam edin yolunuz herzaman açık olur haksızlarda birgün cezalandırılırlar.......... başarılar kızılcahamam haber................

  • HASTANE PERSONELİ   10-03-2008 01:21

    BAZILARI KENDİNİ DEVE KUŞU ZANEDİYOR.KAFASINI SAKLAYINCA KİMSE GÖRMEZ SANIYOR.HASTANEDE HABER OKUNMAYINCA KİMSE DUYMAYACAK SANIYOR.METOZORİ BİR YÖNETİM.HASTANE TARİHİNDE BÖYLE OLAY GÖRMEDİ.

  • vatandaş   10-03-2008 01:13

    hastane çok iyi durumdaya güya niye haber yaparsınki anlamam doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar sende kovulmaya mahkumsun çünki doğruları yazıyorsun.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın