Ana Sayfa  /  Kim Kimdir  /  Bayram MECİT kimdir?
  • Facebook da Paylaş
Bayram MECİT kimdir?
  • 01-01-1970
  • 19 yorum
  • 9987 okunma
1961 yılında Kızılcahamam da doğdu aslen Eğerli Kuzören Köylü olan Bayram Mecit, 1988 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Metalurji Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi. 1988 yılında Körfez Dökümcülük’de, 1988-1993 yıllarında TALTUR-AŞ’de çalışan Mecit, 1993-1995 yılları arasında

Bayram MECİT (1961 - 2012 )

1961 yılında Kızılcahamam da doğdu aslen Eğerli Kuzören Köylü olan Bayram Mecit, 1988 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Metalurji Mühendisliği Bölümü’nü bitirdi. 1988 yılında Körfez Dökümcülük’de, 1988-1993 yıllarında TALTUR-AŞ’de çalışan Mecit, 1993-1995 yılları arasında KOSGEB Samsun DKGM’de uzman yardımcısı, uzman ve merkez müdürü olarak görev yaptı. 1995-2000 yılları arasında KOSGEB Trabzon KÜGEM Merkez Müdürlüğü görevinde bulunan Mecit, 2000 -2002 yılları arasında KOSGEB Başkan Vekili 2002-2012 yıllararı arasında  KOSGEB Başkan yardımcısı olarak görev yapmaktaydı.

 

OECD Sanayi Komitesi Üyesi, OECD KOBİ Çalışma Grubu Üyesi,
AB Çok Yıllı İşlemeler Programı Türkiye Koordinatörü,
AB Enterprise Policy Group Üyesi,
AB EPMC Çalışma Grubu Üyesi,
AB İç Uyum ve İzleme Grubu Üyesi,
ESİM A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı;
Yazılım Destek Ticaret A.Ş., TTGV ve KGF (Kredi Garanti Fonu) Yönetim Kurulu Üyesi,
AB Brüksel İrtibat Bürosu Koordinasyon Kurulu Başkanı,
KEİ (Karadeniz İşbirliği Teşkilatı) Türkiye Dönem Başkanlığı KOBİ Çalışma Grubu Başkanı,
AB CC BEST Türkiye Raporu Editörü,
AB SME CHARTER Türkiye Raporu Editörü,
ISEDAK KOBİ Çalışma Grubu Üyesi;
ODTÜ, İTÜ, Ankara Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, İstanbul Üniversitesi, Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Erciyes Üniversitesi, Dokuz Eylül Üniversitesi, Pamukkale Üniversitesi TEKMER İcra Kurullarının Üyesi,
WASME (Dünya Küçük İşletmeler Teşkilatı) Hindistan Toplantısı Çalışma Grubu Üyesi,
Türkiye- Rusya Karma Ekonomik Komisyonu KOBİ Çalışma Grubu Üyesi olan Bayram Mecit, Ocak 2003’den bu yana TÜBİTAK Bilim Kurulu Üyesidir.

Etiketler : Bayram - MECİT - kimdir? -
YORUMLAR
  • Osman Anbaroglu   03-04-2013 11:21

    Yurt dışında olduğumdan malesef vefatını tesadüfen öğrendim. Ülkemizin yetiştirdiği nitelikli vatansever , bir arkadaşımızdı. Iyi bir aile babasıydı. Allah geride kalanlara sabır versin. Nur içinde yatsın , mekanı cennet olsun.

  • Fatih   20-10-2012 18:35

    Bu acılı gününüzde acınızı paylaşıyor Baram MECİT’ e (Bayram Amcamıza) Allahtan rahmet, kederli ailesine sabırlar diliyoruz. Mekani Cennet Ruhu Şad Olsun...Koçak Ailesi.

  • DURGÜL AKBAŞ   27-05-2010 23:46

    Bayram mecit : önemli bir kimlik önemli bir bürokrattır Bayram mecit : örnek çalışmaları ile bir çok kimseyi topluma kazandırmış insanları iş güç sahibi yapmıştır. Bayram mecit : onurlu,dürüst;yaşam tarzıyla ve çalışmalarıyla kendini topluma adamış aydın ,örnek bir kimliktir. Bayram mecit: türkiye'nin yetiştirdiği ve kaybetmemesi gereken önemli bürokrattır. Lütfen eleştiri yaparken insanlara haksızlık yapmayın Bayram mecit: ideoljileri,topluma bakışı ,sosyal,yönleriyle hafızalarda kalan ender önemli bir kişiliktir. teşekkür ederim.

  • faruk erdem   21-12-2008 11:12

    bayramcım görüşmeyeli epey zaman oldu . Seni çok değişmiş buldum , bu zamana kadar bir çok önemli görevlerde çalışmışsın, umarım bayağı tecrübe kazanmışşındır. Bundan dolayı hem arkadaşım olarak hemde kızılcahamamı çokiyi bilen biri olarak belediye başkanlığına aday olmanı gönülden istiyorum ve destekliyorum. görüşmek ümidiyle SELAMLAR

  • kamil   04-12-2008 20:40

    sayın veysel bayram sen ne blirsin siyaseti sen sosyal kelimesinin anlamını biliyomusun ben sosyalım diosunda ne sosyalısın benim ak partim dion baska bi şey demiorsun hangi farklı görüslerle birleşip fikir alışverişi yaptın sosyallık budur işte sen ise düz kafa gidiyosun ..benim ak partim tası kaysa oyum ona diosun senin k.hamam menfaati degil parti menfaatidir.sen 5 sene meclis üyüliğinde ne iş yaptın.kendi kendine muhalefet yapıyon.meclisteki bile mhplilerin tuzagına düsüyon artık bırak bos laflarıı sen k.hamama karın dan cok zararın oluyo baskalarına rant saglıyon haketmeyenlere bu rantııı artık gözünüm önüne bakk uyannnnnn artık işiine bak siyasete degillll

  • kamıl   04-12-2008 09:24

    veysel bayram ak partının adayı adem özbekler yıne desyekleyecekmısın

  • F.A   27-11-2008 20:47

    Sayın Bayram MECİT, Görüyorsunya, hayatını kazanmak,seni okutan ülkene hizmet etmek için terketmek zorunda kaldığın ilçenden birisi çıkıp ne diyor?"Bu adamı tanımıyorum,tanımak istemiyorum,kimsede tanımıyor,dışardan adam bulup gelmeyin"diyor..ha birde "anadın"diyor...hacıali kardeş her kimsen Allah sanada selamet versin... Yalnız bilesinki Bayram Bey Okulun Bahçe'de, (Kazım Kara Bekir) Ada'da,şıh çayırı'nda top oynamış,Kırmızı kayada,kara kayada yüzmüş,beylik köprüsünde balık tutmuş,Tahsin ağa'nın orda efkarlanmıştır..yaaa hacıali bey işte böyle,Bayram bey bu kadar dışardan, sahi sen ne kadar içerdensin? Sayın Bayram Bey;madem hacı ali bey sizi tanımıyor ve Kızılcahamam'a gelme diyor o halde gelin yine sizin gibi doğdukları yeri terketmek zorunda kalan hatırı sayılır Kızılcahamam'lının yaşadığı Yenimahalle'de Bizim adayımız olun, destekleyelim..DÜŞÜNMEZMİSİNİZ? Gerçi hacıali bey hangi partiden aday olacağınızıda merak edecektir ama;Kızılcahamamlı olan bunu zaten bilir..! Selam ve saygılarımla..

  • idris okan   19-10-2008 19:34

    bayram bey kaliteli bi adam hemen böyle siyasete alet etmeyelim o onun kendi kararıdır VEYSEL İLHAN ortalıga bi laf attı aldınızda yürüdünüz. acele etme bu siyaset dediginin biraz zaman alıyor. her kişi siyaset ve teşkilatcılık yapamaz her kişi de mecit beyin yaptıklarınıda yapamaz.

  • can inan   14-10-2008 21:27

    slm ben can kızılcahamalıyım bayram beyi meclise yollayalım hazırlasın kendini olmazmı bal gibi olur çünkü ne ararsan ne tür diploma kariyer var yok yok adamda .

  • hacı ali   14-10-2008 21:18

    bu adamı tanımıyorum ama ALLAH selamet versin yolu açık olsun bu kadar görev yapıpda gözünü de belediyeye dikmesin ayıp olur sonra zaten AKP yi niyet eder o adam onu da çıkarmazlar adaylık konusunda çıkarsalar bile çıkmasın kazanamaz şurda iki satır şey yazıpda tanıtmak olmaz kimse tanımıyor ve yeni bi adamıda tanımak istemiyor bize bizden lazım. kardeş anadın dışardan adam bulup gelmen oy vermeyiz işine bak

  • ALİ ARONA   14-10-2008 20:11

    GÖZÜ BLDİYEDE HERHAL BAYRAM AGANIN O KADAR KALITELİ Bİ ADAMSA MİLLET VEKİLLİGİ DÜŞÜNSÜN NE İŞİ VAR BURALARDA SAYIN MECİT DUY BENİ SAKIN HA K.HAMAM BLDYYİ FELAN DÜŞÜN ME

  • ALİ UYAR   12-10-2008 15:51

    kızılcahamam'lı hemşerilermizin önemli görevlerde bulunması gurur verici tebrikler Bayram Mecit abi

  • narin arıöz NARİN ARIÖZ   06-10-2008 09:53

    sayın başkan hemşehrimiz olarak bayramınızı kutlar bürokraside sizin gibi değerlere ve hanımlara yer verilmesini temenni ederiz doğduğunuz memleketimize belediye başkanı olarak gelmenizi kardeşiniz ablanız olarak dileriz.

  • ibrahim yagdıran   17-09-2008 16:39

    bravo bayram görüşmeyeli nerelere gelmişsin.çok sevindim .başarılar dilerim.

  • Mustafa TAŞKIN   25-08-2008 08:53

    RAHATSIZ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. KENDİSİNE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM. TANITILAN HER KİŞİNİN ADAY OLACAĞI SÖYLENTİSİ ETİK DEĞİL. BÖYLE YAKIŞIKSIZ YAKIŞTIRMALARDA BULUNULMASI BAYRAM KARDEŞİMLE KOMŞULUK VE ARKADAŞLIK YAPANLARI ÜZMEKTEDİR.

  • sinnnann   24-08-2008 20:46

    bayram mecitin adını sürekli duyarız... ama ne hikmetse duymanın ötesine geçemeyiz.. acaba bizim kızılcahamamlılar hepmi kendilerine müslüman olurlar yaaaa.... yokmu memleketinize yapabileceğiniz bir şeyler... unutmayın bu topraklara ne ekerseniz gelecekte sizler ve çocuklarınız onları biçerler... çünkü burası sizin memleketiniz... neyseeeee... onlar büyük insanlar kendi çaplarında.... ama görüyorumki kızılcahamam için çok büyük değilller.. buradada büyük olmak için yapmaları gereken mutlaka bir şeyler olmalı.... bu arada BERRİN BALOĞLU lütfen yorum yap yaa. takip ediyorum standart bir cümlen var sürekli onu yazıyorsun...

  • BERRI BAOLOGLU   22-08-2008 12:17

    SAYIN BAYRAM MECIT BEYE IS HAYATINDA BASARILAR DILIYORUM ILCEMIZDEN BIRSI OLDUGUNDAN DOLAYI COK SEVINDIM HOLLANDA

  • ali   21-08-2008 23:50

    budamı aday onun için tanıttınız

  • Veysel BAYRAM   21-08-2008 20:19

    Şimdiki başkanımızın, 4 yıllık yüksek okul tahsili ve 25 yıllık mesliği Sosyal >Hizmet Uzmanlığıdır Kızılcahamam Belediye Meclisinde 4,5 yıldır beraber çalışıyorum inanın ben odan daha sosyalım, Sayın mecit yukarıda sayılan ünvan ve sıfaetlarını unutmaz ise kızılcamhamamı özlenen yere getirebilir. Ama bürokratlardan ümidimi kestim. Kızılcahamam için hangisi hayırlı ise o olsun ama tek adayım AK Partim kimi münasip görür ise o'dur.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın