Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ana Cadelerde saatli park uygulaması başladı.
  • Facebook da Paylaş
Ana Cadelerde saatli park uygulaması başladı.
  • 21-08-2008
  • 19 yorum
  • 5513 okunma
Kızılcahamam Belediyesi Trafik Komisyonu tarafından 25.07.2008 tarihinde alınan karar gereği Kızılcahamam ana cadde üzerinde saatli park uygulaması bugünden itibaren başlıyor

Kızılcahamam Belediyesi Trafik Komisyonu tarafından 25.07.2008 tarihinde alınan karar gereği Kızılcahamam ana cadde üzerinde saatli park uygulaması bugünden itibaren başlıyor. Uyarı ve bilgilendirme niteliğindeki yazılar cadde üzerindeki araçlara dağıtılarak sabah 08:00 den itibaren cezalar kesilmeye başlayacak. Kızılcahamam emniyet müdürlüğü tarafından yapılan açıklama ve yarım saat uygulaması yapılacak caddeler şöyle.

 

İlçemiz Ankara Girişinden itibaren Milli Park İstikameti yönümde şelaleye kadar olan Ankara Caddesi ve Kazımkarabekir caddesi üzerinde yolun solunda, ayrıca postane kavşağından adliye binasına kadar yolun sol tarafına 09:00-20:00 saatleri arasında yarım Saatlik süreli park uygulamasına geçilmiş olup,30 dakikanın üzerinde park ederek bu süreyi ihlal eden otoların plakalarına cezai işlem yapılacaktır.22.08.2008 tarihi itibari ile uygulamaya geçilecektir.

Kızılcahamam Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Büro Amirliği

 

 

Uygulama Yapılacak Caddeler

 

  1. Ankara Caddesi
  2. Kâzımkarabekir Caddesi.
  3. Soğuksu Caddesi bir bölümü
  4. Postane kavşağından adliyeye kadar olan kısım

 

Bu uygulamada günün her saati Trafik sorunu olan ve Esnaf Odası tarafından özellikle konulması istenen Şehit Mehmet Erdem caddesinin Müftülüğe kadar olan kısmının bu kapsam içine girmemiş olması o caddelerde daha trafik çilesi çekilecek anlamına geliyor.

Etiketler : Ana - Cadelerde - saatli - park - uygulaması - başladı. -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • G.O.G   31-08-2008 11:33

    Sevgili esnaflarımız yeteri kadar duyarlı olsa idi, bu uygulamaya gerçekten gerek kalmazdı. Esnaflarımız kendi dükkanlarının önüne araçlarını çektikleri zaman gelen misafirlere park edecek yer kalmadığı için böyle bir uygulama başladı. Bazıları diyorki aracımı nereye çekeyim. Gelen misafir nereye çekeceğini bilmeye bilir. Ama Kızılcahamamda yaşayan herkez alternatif olarak aracını başka bir yere park edip gideceği yere rahatca gidebilir. Ama öyle birşey ki Kızılcahamam'da herkez işini arabayla görmeye öyle alışmış ki iki adım yürümekten aciz. Özellikle esnaflar sabah gelip arabalarını bir park ediyorlar kendilerine gelecek müşteriyide engelliyorlar biraz duyarlı olun LÜTFEN.

  • emir   26-08-2008 15:57

    herkes hem trafikten dert yanardı . hemde bakıyorum şimdi alınan önlemlerden dert yanmaya başlamış.yasak sadece ana cadde üzerinde geçerli.dükkan sahipleride kusura bakmasınlar ama arka caddelere bırakıversinler araçlarını.hem para kazanacaklar hemde vatandaşa caddede yürüme ve araçlarıyla hareket etme zorluğu yaşatacaklar. yok böyle bişi.çok ii olmuş.bunu düşünenlere çok tşk.artık bırakın caddeyi kaldırımda bile yürüyemez olmuştuk.hele postane önü ve bimin önü.trafiğin tam karıştığı noktalardı.caddeler araç trafiği ,içindir park etme yeri degildir.keşke bütün cadde lere hiç araç bırakılmasa.yollar yayla gibi olsa hele pazar günleri gelen misafirlerin neler yaşadığını görmüyormusunuz.yavaş yavaş alışacaksınız.işi olan yaksın dörtlülerini işini yapsın gitsin.nefes alsın şu trafik .

  • mecit   25-08-2008 10:50

    Bu uygulama ancak fırından ekmek alana bim den alışveriş yapan henşerimiz için iyi olmuş. fakat cadde üstünde dükkanı olanlara Allahtan sabır diliyorum.

  • H. Avni   25-08-2008 10:14

    "Vatandaş arabasını nereye park edecek?" anlayışı bencillik kokuyor. Küçücük bir ilçede esnaf veya memur, her kesimden vatandaşın lüzumsuz yere arabası ile trafiğe çıkması anlaşılır değil. Ana caddede her vesile ile hiç amaçsız saatlerce dolaşılması ve park yerlerinin lüzumsuz işgal edilmesi, park sorununun ana sebebi. Aracını keyif için kullananların biraz sorumlu davranıp düşünmesi gerekiyor. "Arabamıza binmeyelim mi?" diye sudan bahane bulanların bence hiç bir şeyi eleştirmeye hakları yoktur. Ayrıca araçların park ediliş biçmlerini görebiliyor musunuz? Kimi kaldırıma paralel, kimi dik, kimi yamuk park ediyor ve normalde daha fazla aracın park edebileceği yere ancak bir kaç araç park edebiliyor. Bir sorunun çözümü, önce insanın kendini kontrol etmesi ve hesaba çekmesi ile mümkündür...

  • Mıstık   25-08-2008 08:46

    İyi güzel de yıllık plaka vergisini yatıran araçlara yazılacak park cezası acaba Merkez caminin önünde teşhir edilen plakasız motorsikletlerede yazılacak mı? Beloediyenein kaldırımından vazgeçtik bari yolunu işgal etmeyin. Birde işyerlerinin öünündeki parkyerlerine konulan dubalar hem park sorununa hemde görüntü çirkinliğine yol açıyor. Yetkililerden ricam imtiyazlı davranmamalarıdır. Örneğin Kasap Ali Babaya park yasağından dolayı kaç sefer ceza yazıldı.Çok merak ediyorum. Tüm yorumcu arkadaşlara saygılar.............

  • metinnn   24-08-2008 21:02

    arkadaşlar uygulama güzel yazanlara sormak istiyorum gözünüzde hangi marka gözlük var sizin yaa.. ilçenin en büyük sorunu trafik sorunu. çözümü ile ilgili siz herhangi bir çalışma duydunuzmu? sormak istiyorum senede kaç araç trafiğe katılmaktadır? 10 yıl sonra bu araçların sayısı ne olcak ve alternatif çözüm ne olcak. geçici çözümlerle iddialı bir turizm kazası nasıl olacak bu ilçe merak ediyorum. bana sorarsanız belediyenin hiç bir hizmeti planlı programlı organize değil. karakucak ve tek akılla ortaya çıkan hizmetler. tutarsa maya göl yoğurt olur tutmazsa da bişey değişmez. çünkü parti rüzgarı iyi. sorgulayan bir halk olamadıktan sonra bu ..yal.................kla hiç bir şeyi çözemezsiniz. .

  • belediyeci   23-08-2008 12:39

    medeni olarak ismini yaz. gel belediye fen işleri ile ilgili bir sıkıntı varsa belediyenin adresini biliyorsun ordaki yetkili kişiler sana yardımcı olacgına inanıyorum.

  • vatantaş   23-08-2008 08:12

    KIZILCAHAMAM KADAR ÇARPIK DÜZEN YOK BİMİN OLDUHU YERDE BİNA ALTINA OTOPARK OLMASI LASIM AMA NERDE KİM YAPDIRSIN ANÇAK PEŞKEŞ ÇEKERLER FEN MEMURU UYUMADA BİNA ALTINA OTOPARK YAPDIR

  • ESNAF   23-08-2008 00:55

    KIZILCAHAMAMI DÜŞÜNEN YOK ESNAF ODASI VARMI BEN İLKDEFA DUYDUM NE FALİYET GÖSTERİYO BU ODA .ESNAFLARIN KANINI EMİYO MAŞINI ALIYO KEYFİNE BAKIYORLAR. ESNAF KAN AĞLIYO KIREDİ LE YAŞIYO.

  • ayıpp   23-08-2008 00:54

    bunu değerlendiren arkadaşlar birde o cadde üzerinde oturduğunu düşünüp değerlendirsin. kazanın tüm sorunları bitti bu kaldı. sol tarafa tek sıra parkkta hiç sorun yoktu. ancak ikinci sıra başlayınca ve bim taşınınca dert oldu. komedi musluktan su akmıyo su festivali yapıyolar sokakları yıkıyolar. sen belediyeysen senin öncelikli görevin hemşerilerine hizmet götürmek khamamda nereyi tutusan elinde kalıyoo yollar desen öyle suu zaten kerbela.jeotermal tam derebeylik ama Allaha şükrediyorumki onlarla öbür dünyada hesaplaşıcaz şu khamama verdiğim her kuruş kimin kursağına giriyosaharam olsun

  • Hollanda Rotterdamdan selamlar   22-08-2008 23:27

    Kararlı bır sekılde devam etmesınden yanayım.Hollandada bedava hıc bır hızmet yok lastıklere hava basmak bıle paralı havayı bıle satıyorlar ama vatandasına da hızmet olarak gerı donuyor.Umarım oyle olur.

  • mehmet   22-08-2008 22:08

    İnsanların arabalarını park edecek yer bulamıyor.Ben kızılcahamam'a ilk gelişim.(aynı zamanda da son galişim oldu.) Arabamı park edecek bir yer bulamadım.Çünkü kapımın önünde park yasağı var .İlk defa böyle bir uygulamayla yüzyüze geldim.

  • aliş   22-08-2008 20:36

    Sayın Berrin hanım, yorumlarınızı devamlı takip ediyorum.Hep mantıklı yorumlar yapıyorsunuz.Tebrik ederm.Kusura bakmayın,acaba kızılcahamam'ın hangi köyünden ve kimlerdensiniz?

  • vatandaş   22-08-2008 16:31

    uygulama güzel ve adaletli bir şekilde uygulanbilirse çok güzel olacak bence. bu uygulama ile birlikte belediyemizin yeni park alanları yaratması gerekiyor. bu caddeye paralel arka caddelerde boş olan yerleri düzenleme yapıp park alanı çıkartılabilir.. uygulamnın tutarlı ve adaletli bir şekilde uygulanmasını yetkililerden ısrarla talep ediyoruz. yapılan uygulamanın herkes arkasında durması lazım ...

  • vatandaş   22-08-2008 16:18

    ya kardeşim iyi güzelde önce vatandaşa araçlarını park edecek yer gösterin ondan sonra cezayi işleme baş vurun ilçemizde park alanımı varki

  • !!!!!!!!!!!   22-08-2008 14:12

    arabalarımı cantanın içine koyup dukkanımıza veya evımıze cıkaralım yada goturup barajdan asagı atalım. cunkı arabalarımı nereye ceksek yok yasak yok burası boyle yok burası soyle zor bu memleketın sonu

  • BERRIN BALOGLU   22-08-2008 12:14

    ILCEMIZIN TRAFIGI GERCEKTENDE COK FECI... BU UYGULAMA YERINDE OLMUS ÖZELLIKLE MISAFIRLER ICIN DE BAZEN KABUS GIBI OLUYOR ANA CADDENIN TRAFIGININ SERI OLMASI COK FAYDALI. HOLLANDA DAN SELAMLAR

  • yasaklar   22-08-2008 09:22

    sayın editör esnaf odası tarafından özellikle konulması istenen park yasağı diyorsunuz. ilçemizde esnafı düşünen bir esnaf odası varmı. şimdiye kadar esnaf için, ilçemiz için yararlı ne yapmışlar ne yapmışlar merak ediyorum. bilen varsa bilgilendirirse sevinirim. ayrıca bu park yasağının esnafımız için getirisi ne olacak, götürüsü ne olacak devamlı arabası ile servis yapan esnafımız arabasını nereye çekecek, ilçe trafik komisyonunun bunun için bir çalışması varmı.

  • yusuf   22-08-2008 08:58

    ilçemize hayırlı olsun. İnşaallah bu uygulama devamlı ve istikrarlı olarak uygulanır.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

Instagram
ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın