Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Partiye aday yağmaya devam ediyor
  • Facebook da Paylaş
Ak Partiye aday yağmaya devam ediyor
  • 28-11-2008
  • 19 yorum
  • 5631 okunma
Ak Partiye aday yağmaya devam ediyor.Yerel seçimlerde Kızılcahamam Belediye başkan adayı olmak için Başkanlığına talip olanların sayısı her geçen gün artmaya devam ediyor

Ak Partiye aday yağmaya devam ediyor.Yerel seçimlerde Kızılcahamam Belediye başkanı olmak için  aday adayı  olanların sayısı her geçen gün artmaya devam ediyor.Şimdiye kadar parti çevrelerinde ismi konuşulan adayların onun üzerinde olduğu Adalet ve kalkınma partisinde hesapta olmayan adaylarda gelmeye başladı.

       

İşte bu adaylardan bir tanesi bugün ansızın ak parti kızılcahamam ilçe teşkilatının kapısını çaldı ve bende adayım diyerek resmi müracaatını yaptı.

Sucukları ile ünlü Belpınar köyü nüfusuna kayıtlı Mehmet Ali AKYOL’un resmi müracaatını kabul eden Ak Parti  İlçe Başkanı Sefa Yıldırım partiye olan teveccüh ten dolayı mutlu olduklarını dile getirerek şimdiye kadar resmi müracaat eden aday adayı  sayımız  beş bundan sonrada edecek arkadaşlarımız var bu sürecin ilçemize ve partimize hayırlı olmasını diliyorum dedi.

Etiketler : Ak - Partiye - aday - yağmaya - devam - ediyor -
YORUMLAR
  • nur_83   06-12-2008 09:32

    Artık yeter gerçekten son 4 yıldır kızılcahamam rezil bir durumda seçimlerde herkes kızılcahamamın kaderiyle oynamayın akp ye verin oyunuzu iktidar partisi dedi ve akp geldi başa soruyorum eyyy akp liler ne yaptınız gençliği kurtaracak??? girişe bi akbaba bi damacana ne bu??? yapım bi fabrika çıkışına işsiz genç kurtulsun açın bi ünvst. esnaf gelir sağlasın açın bi askeri üs. kazaya can gelsin ÖLÜYORUZ BİTİYORUZ FARKINDAMISINIZ AKP!!! Lütfen kim gelirse gelsin farketmez ne olur burayı kalkındırsın her gün nüfusumuzun yarısı ya kazanda ya çerkeş te iş için aş için bu nasıl bir utanç yaa yazık değilmi insanlara çocuğunun rızkı için hergün yollarda bu nedir yaa siz iktidar partilileri size sesleniyorum iktidarsınız bunu kullanın uyumayın kendi cebinize hizmet ederek bu halkın hakkını yerseniz CENAB-I ALLAH bunu sizden sorar ayrı ayrı!!! bunu bilin!!! otobüsüne yoluna suyuna işsizine esnafına futbol takımına ve gelecek nesillere faydalı olun lütfen! bütün adaylara saygılarımı sunar hayır olsun dileklerimi iletirim burada bir ünv. ve fabrika çok kapıları açar lütfen dikkate alın!!!... başarılar.

  • bir dost   02-12-2008 19:25

    arkadaslar çok değerli kızılcahamama ilçemize başkan olarak ptt de güvenlik olarak çalışan genç ve dinamik hırslı kızılcahamam aşkıyla yanıp tutuşan arkadaşımız ALİ TEKİN i görmek istiyoruz.

  • ALİ   02-12-2008 12:24

    Bakın Degerli Hemşerilerim ,Herzaman dedik Bazı hemşerilerimizi ikna edelim.Kalite.vizyon ,Mertlik ,Reislik Kalite katar diye seviyeli siyaset yaparlar diye ama olmadı Bu yorumu S.S.K nın personeli yazmış düşünceye ve dosluga bakın işde Beyhan beyin Personelinin görüşü,mütevaziligi buraya bile yansıyor karalama hakaret degil ,niyet ortaya konuyor.. ,ANLAYANA Bende bu mejazı alttaki yorumdan kopyaladım .S.G.Kurumu. K.hamam ÇALIŞANLARI 01-12-2008, 16:21:25 HER ŞEY K.HAMAM İÇİN Partisi hangi parti ollursa olsun bütün Belediye Başkanı aday adaylarına başarılar dileriz. Sayın Başkanımız BEYHAN SARI 'nın Ankarada burokraside bulunduğu görevlerde kızılcahamamlı hemşehrilerine her zaman sahip çıtığı , çalışacağıı ekibini hep kızılcahamamlılardan seçmesi, Ankaradaki kızılcahamamlıları toplayıp birlikteliğin sağlanması ve yaptığı hizmetlerinden dolayı aynı başarıyı kızılcahamam Belediye başkanı olarak da hemşehrileri için de sürdüreceğine inanıyor ve güveniyoruz. Seçimlerin k.hamamlılara hayırlı olmasını temenni ederiz.

  • kemal cana   02-12-2008 09:59

    kardeş hüseyin gökalp bu partinin kurucusudur.hoplamıştı tabirini bir parti kurucusu özellilledehaksızlıga ugramış magdur edilmiş birisi kullanmazsanız nezaketli bir üslupla davranmış olursunuz.kemal beye sevgiler

  • AHMET İBRAHİM EKMEKÇİ   01-12-2008 14:11

    MÜJDE! kıymetli türk milleti. nihayet özlediğimiz,beklediğimiz parti EKMEK PARTİSİ kuruluş çalışmalarına başlamış bulunmaktadır. selam olsun sizlere ekmeği çalınanlar,selam olsun lokması bölünenler.EKMEK PARTİSİ genelbaşkanı snAHMET.İBRAHİM EKMEKÇİ diyorki, yıllardır,hep iktidara gelenler ekmeğimizi elimizden aldılar, yıllardır iktida gelenler imanımızı hiçe saydılar, yillardır iktidara gelenler duygularımızla oyun oynadılar, yillardır iktidara gelenler halkı hiçe saydılar,halkımızı bir oy makinası olarak gördüler. bu ülkenin sorunları kısa bir zaman diliminde çözülmesi gerekirken her gelen iktidar yeni yeni sorunlar ortaya çıkarmıştır. öncelikle,sevgili halkım, bize lazım olan iki önemli kutsalımız vardır.biri İMAN diğeri EKMEK,biri olmadan diğeri olmaz. türk milletinin mutluluk anahtarı kesinlikle NATO ittifakı ile ilişkilerin tekrar gözden geçirilmesi ve söz konusu ittifakla bağımsızlık ekseninde yeniden uzlaşma sağlanmalı, türk milletinin siyasi kararlarını kendisinin vermesi ve milli hakimiyetin yeniden sağlanması gerekmektedir.gerekirse NATO ittifakından derhal ayrılmalıdır. türk milletinin sofrasınfaki ekmeği çekip alan uluslararası FİNAS KURULUŞLARI İLE DERHAL MASAYA OTURULARAK borçların dondurulması ve birdaha bu milleti borçlandıracak anlaşmalar yapılmamalıdır. AVRUPA BİRLİĞİ ile ilişkiler derhal durdurulmalı GÜMRÜK BİRLİĞİ anlaşması iptal edilmelidir.TÜRK VE İSLAM ÜLKELERİ ARASINDA DERHAL BİR SALDIRMAZLIK ANLAŞMASI İMZALANMALI VE NATO İTTİFAKI BENZERİ BİR SİYASİ İTTİFAK KURULMAÇALIŞMALARI BAŞLATILMALIDIR. TÜRK VE İSLAM ÜLKELERİ İLE EKONOMİK BİR BİRLİK OLUŞTURULMASINA DERHAL BAŞLANMALIDIR. ANCAK BÜTÜN BU DIŞ SİYASİ HAMLELERİN YAPILABİLMESİ İÇİN NATO deni- len ve türk askerini kendine bağlayan,kendi yönetimlerini korumaadına türkiyede askeri ihtilaller yaptıran kuruştan derhal ayrılmak gerekmektedir.türkiye nato askeri ve siyasi kanadına üye olduğu sürece ASLA BAĞIMSIZ BİR ÜLKE OLAMAZ . EKMEK PARTİSİ DİYORKİ, DIŞARIDAN ekmeğimizde gözü olan,IMF içeride halkımızı sömüren ve bunlarla ve uluslararası şirketlerle bağlantılı karteller olduğu sürece halkımızın ekmeği hep alınacaktır. gelmiş geçmiş bütüm iktidarları esir alarak milli iradeyi hiçe sayan bu tefecilerin işlerine derhal son vereceğiz.yüce halkımızın mutluluğu buna bağlıdır. milletvekillerine asgari ücretin üzerinde maaş verilmemelidir.dolayısıyle ülkesini seven sevmeyen ortaya çıkacaktır. SİYASİ PARTİLER VE SEÇİM KANUNLARI derhaldeğiştirilecek,parti genel başkan- larının ve siyaset bezirganlığının önüne geçilecek,paranın gücü değil aklın gücü ön plana çıkacaktır.her iş seçimle ve üyelerin katılımı ile yapılacaktır.parti başkanı vrekilliğine son verilecek,MİLLETVEKİLLİĞİ sistemi getirilecektir.ahbap çavuş işilkileri nihayet bulacaktır. KAMU İHALE KANUNLARI derhal değiştirilerek,kartellerin ve tröstlerin hegomonyası sona erdirilecektir.fakirin fukaranın sermayeden ve milli gelirden hak ettiği payı alması sağlanacaktır.KAMU İHALELRİNDE kartel hakimiyetine son verilecektir. KISACA KİRLİ BİR SİSTEM YOK OLACAK HAK VE HUKUKUN hakimiyeti sağlanacaktır. PARTİ ANBMLEMİMİZ HİLAL İÇERİSİNDE EKMEK OLACAKTIR. yüce milletimize sabır diler en derin saygı ve muhabbetlerimi arz ederim AHMET İBRAHİM EKMEKÇİ EKPAR KURUCU GENL.BŞK.

  • HALİDUN İNANÇ   01-12-2008 13:23

    KIZILCAHAMAM' ın sana ihtiyacı var UĞUR KALENDER yolun açıkolsun.

  • kemal can   30-11-2008 17:33

    ya bu adamlar kim kardeşim ya dururlar durularda seçimler geldigi zaman kızılcahamam sevdalısı olurlar anlamdım dogrusu partiyle alakası olmayan adamlar bi anda akpartili oluyor. mesale ugur kalender kim bu adam kardeşim AK partiye ne kadar hizmeti olmuş bu kadar afiş felan ayıp dogrusu gerçi hüseyin gökalp da hoplamıştı aynı ugur bey gibi ama işte........

  • çıtakLI   30-11-2008 16:54

    Sayın İTHAL ADAYLAR:Bizi koyun sürüsü olarakmı görüyosunuz her seçim zamanı çatanızı kapıp geliyosununuz sizi anlayamıyoruz.

  • maydogan   29-11-2008 21:49

    At sahibine göre kişner Atalarımız At sahibine göre kişler buyurmuşlardır.Mustafa Keleş döneminde Ak Partinin Kızılcahamam daki başarısı su götürmez bir gerçektir.Biraz adalet ,biraz vicdan,biraz da iz 'an var ise,tek aday olarak mustafa Keleş çıkarılmalıdır.Daha güzel,gelişen bir kızılcahamam için bu şarttır. Saygılarımı sunarım Mehmet AYDOĞAN

  • Ö M E R   29-11-2008 16:33

    Değerli Kızılcahamam Halkı, Hangi partili olursanız olunuz. Partiniz burada yaşamayan, dışarıda yaşamakta olan bir şahsı aday gösterirse lütfen partinize oy vermeyiniz. Çünkü dışarıdan gösterilecek aday size yapılmış bir saygısızlık olacaktır. Dolayısıyla onurunuza sahip çıkınız. Asil Kızılcahamam halkına da böylesine asil bir tepki yakışır.

  • yunus   29-11-2008 14:35

    Gerçekleri Görelim Kızılcahamamlıyı oy verecekleri hiçe saydırmayalım.NEDEN;Çünkü Mevcut Başkanımız Dürüst ve Yapılması gereken Yatırımları yaptı Şofmenlik ve Sosyal yönü ekşik Teçrübeli artık eksik yönünü tamamlasın;AYRICA;Başkanı yenileyeceksek ??haaa Ozamam .Sayın KALENDER Olur,sayın,KELEŞ olur,Sayın, SARI .olur sayın ŞENOL Olur.sayın ÇOŞKUN olur.sayın SEZEN ve Birkaç Hemşerim daha olur Parti ayırmadan yazdım çünkü siyaset degil iLCEMİZİ VE İNSANIMIZI TANIYAN YILLARCA İÇ İÇE OLAN ADAM GİBİ HEMŞERİLERİME YAKIŞIR.Kızılcahamam'lıya EMRİVAKİ DAYATMA ADAYLARA DEGİL .Saygılar.Hemşerilerimizin kıymetini bilelim Belediyeye Degilse Meclise Gönderelim Bizi sayanları.ve yıllardır sevenleri.

  • YUSUF   29-11-2008 14:17

    Tüm Hemşerilerimiz Adaylarımız Degerlidir ama İlçemiz için yaptıkları yapacaklarının Aynası olan Aday olacaklara çok büyük haksızlık oluyor.Alper hemşerimin yorumu bircok şeyi net görmemizi saglıyor.O zamam Layık gördüklerimizi Siyasilerimiz'den ikna etmelerini bekleyelim hem Belediye Başkanımızın yeni ADAYLARDAN Hiç eksigi yok Artık Tecrübesi var.Eksik Yönlerinide tamamlar fazla adaya gerek yook artık.Olacaksada Bahsi Gecen İlcemiz için koşturan Hemşerilerimizi ikna edelim.Bu iş Bu kadar Kolay olmasın.Allaha Emanet olun.

  • yabanabatlı   29-11-2008 11:06

    bu arkadaşımız güreşcimi acaba,bayağı gürbüz görülüyor.ya emekli olacak veya görevde yükselecek.

  • misafir   29-11-2008 10:57

    adam kendini bir tanıtır nerden geldin ne iş yaparsın belediyeyle ne ilgin vardı belediyeyi tanırmısın kızılcahamam belediyesine hiç girdinizmi dahası su parası bile yatırdınızmı bir yazın bakalım bu herkez için geçerli

  • ali   29-11-2008 10:43

    Öyle bi konuşmuşsunuzki duyanda şimdiye kadar başkan olan insanların hep kızılcahamamamın içinde yaşamış olduklarını sanacak.Şimdiki başkan bile önceden burda yaşamamış ya yaşar yıldırım veya esen ali sezen... Aslında biz adam olsak bu ak partiye oy vermesek insana oy versek ne güzel olur.Önümüze koyuyolar adayı nasıl olsa garanti diyolar biz yeterki aday koyalım düşüncesindeler. Bizde bu önümüze koyulan adaya tabiri caizse mal gibi oy veriyoruz.Artık bir ders vermenin zamanı geldide geçiyor sayın hemşeriler hiç değilse kendimizin koyun olmadığını göstermek için bu gerekli... Saygılar... Editör lütfen yazımı kesme.

  • hayırlısı   28-11-2008 20:45

    hayırlı olsun ne işle iştigal eder ismini hiç duymadık

  • apo   28-11-2008 20:42

    kendısını memleketımızde hic gormedık kım acaba nerde oturur nerde ıkamet eder ne iş yapar tanımadıgımız insana al sana kızılcahamam beledıyesı dıyecek halımız yok dersek yazık olan ilcemıze dahada yazık ederız

  • alper   28-11-2008 20:33

    Hayırlı olsun,Önüne gelen aday olsun,İlcenin görüşü yok önemli degil ? Partililerin görüşü yok önemli degil ? Kızılcahamamlı'nın görüşü yokönemli degil ? Aktif Kızılcahamamlılar Dernekleri'nin görüşü yok Önemli degil. 'SÜPRİZ.Hemşerilerimiz Genel Merkezden hallederler. SORARLAR ADAMA KIZILCAHAMAM ve KIZILCAHAMAMLI için şimdiye kadar ne yaptın,Siyasi.Kültürel,Sosyal han gi faliyetin içinde yer aldın diye SORMALILAR ,hemşerim sormlılar, Gecen yorumların birinde sizler gibi bürokrat Ama Yıllardır Kızılcahamam içİn yogun mücadele veren ilçe Siyasetcilerimizle iç içe olan ve gerek,Festivallerde,Siyasal,Kültürel ve bir cok faliyetde bulunan siyasilerimiz ve Kızılcahamamla iç ice olan Dernek Başkanlarımıdan Beyhan SARI yı bile ithal olmaz diye tepki gösterip BEYHAN BEY VE bir kaç hemşerimi HEMŞERİLERİMİZiN ŞEFKLERİNİ KIRMAYA Aday olmadıgı halde ihtimal varsa bile üzmeye bu SÜPRİZ Ben geldim Adayların hakları yokdur. , Dernek Başkanımızı bile ANKARA'dan olmasın Diyenleri Haksızlıga sebeb olmamak için GÖREVE CAGRIYORUM. ve Editörden rica ediyorum bazı yorumları 'da yayınla.ki DOGRULARI bulalım.Birilerine İtibarlarını iade edelim.VEYA GEÇ OLMADAN İKNA EDELİM. Tüm Adaylar İlceme hayırlı olsun.

  • hanların hanı cengizhan   28-11-2008 19:35

    Kendisi ne işle meşgul acaba?

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın