Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Partinin kesin adayları açıklanıyor
  • Facebook da Paylaş
Ak Partinin kesin adayları açıklanıyor
  • 29-11-2008
  • 22 yorum
  • 5531 okunma
AK Parti'nin 13.İstişare toplantısında Başbakan Yerel seçimlerde mevcut ak partili belediyelerden aranacak kriterleri açıkladı.İşte başbakanın kriterleri

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan,  29 Mart 2009 tarihinde yapılacak yerel seçimlere değindi. Siyasette ortaya koydukları temel kriterlerin belediye başkanlığı için de geçerli olduğunu kaydeden Erdoğan, belediye başkan adaylarını belirlemede izleyecekleri yolu da açıkladı.

Erdoğan, şöyle konuştu:

Mevcut Ak Partili belediyeler var. Ak Partili  belediye başkanlarımızın başarılı olanlarını, illerinde, ilçelerinde, beldelerinde sevilenleri, saygın olanlarını belli bir takvim içerisinde kamuoyu araştırmaları ile, teşkilatlarımızla temayül yoklamaları yapacağız. Milletvekillerimizle, belediye meclis üyelerimizle temayül yoklaması yapacağız. Eğer arkadaşlarımız, 'bu arkadaşımız doğrudur, başarılıdır, bununla devam etmemiz gerekir' diyorlarsa hemen kararımızı açıklayacağız ve yola devam edeceğiz.

Bunun için daha sonrasını beklemeyeceğiz. Çarşamba günü 12 büyükşehirimizde kurulan komisyonlar gidecekler, temayülü alacaklar. Bakın, seçilmeyenleri demiyorum, şu anda bizde olanları söylüyorum. Dedikodu, şu, bu, bazı şeylere fırsat vermemek için böyle bir kararı MYK'da aldık. Temayüller alındıktan sonra da bizler hemen Perşembe, en geç Cuma günü hangi ilimizde aynen devam ediyoruz bunu açıklayacağız. Geciktirmek istemiyoruz. Efendim işte bazıları olmayabilir... Olmazsa olmaz. Eğer hakikaten Ak Parti'nin ideallerine, ilkelerine inanmışsa, yani belediye başkan adayı olurken güzel de e şimdi 'bu dönem belediye başkan adayı olma' denildiği zaman... Kamuoyu araştırmaları olumsuz, oradaki teşkilat olumsuz, milletvekillerimiz olumsuz bir netice veriyorsa biz illa da senin gönlünü yapma durumunda olamayız. Biz bir partiyiz. Eğer sen de bu partinin bir neferiysen, gönül eriysen, 'benim genel merkezim, benim teşkilatım böyle değerlendirme yapmış, hayırlı olsun ben de bundan böyle bir nefer olarak çalışmaya devam edeceğim' demesi gerekir. Bu nöbet değişimidir. Perşembe, cuma bunu açıklayacağız ki vakit kaybetmeyelim.”

Etiketler : Ak - Partinin - kesin - adayları - açıklanıyor -
YORUMLAR
  • ali   16-12-2008 20:35

    yzıları okuduktan sonra anladım ki kızılcahamama hizmetlerin en güzelini getirebilecek,halkı bütünleştirecek,dedi koduları ve ayrılıkları yok edecek bir başkan olmalı.Bence MUHİTTİN GÜNEY saydığım tüm özelliklere ve güzelliklere sahip, çalışkan, dürüst ve idealist bir başkan adayı.Allah hayırlı ve uğurlu etsin. her şeyin hayırlısını versin.Yeni başkan sayın Güneye kolaylıklar versin Allah yardımcısı olsun.

  • Veysel BAYRAM   09-12-2008 23:41

    Kızılcahamam halkının vebalini taşıyan bir temsilci (emanetci) olarak bütün çalışmalarım ve iddialarım yazılı ve belge niteliğinde arşivlerdedir. Yurumumda da belirtiğim gibi bütün çalışymalarımı ve iddialarımı kent konseyi ortamında sizin ve arzu ettiğieniz kişilerinde katılımı ile müzakeresine ve cevaplamasına hazırım. Hodri meydan iftira eden ortaya çıksın, Yanlışı yapan ortaya çıksın, MHP li kardeşlerim için söylediğin kısmen doğrudur. ama o kardeşlerimden imzayı aldığımı öğrenen Sayın ilçe başkanım 4 teşkilat üyesi ve 4 AK Partili belediye meclis üyeleri ile Belediye meclis toplantısı gecesi, gece yarısına kadar yaptığımız toplantı sonunda,(gece geç akit olduğu için meclis üyeleri ayrıldıktan sonra) başta otobüs işletmesinin tekrar açılması olmak üzere Kızılcahamamlı kardeşlerime hizmet olacak 7 ana hususun hayata geçirilmesinde anlaşmamız üzerine gensorudan vazgeçtim ama bu vaz geçiş siyaset veya sayın belediye veya ilçe başkanlarım için değill, halkımıza hizmet olacak 7 ana hususta anlaşmamız üzerine olmuşturr. Bana söz veren benimde güvendiğim kişi ilçe başkanı ve 4 sayın yönetim kurulu üyesidir, Ama benide yolda bırakan aynı gruptur.(arz ettiğim 7 maddeyi daha sonra belediye başkanına ve belediye meclisine yazılı olarak sundum. grup toplantısında iki başkana birlikte hatırlattım, isteyene belgeleri ile anlatmaya hazırım) Benim hatam ilçe başkanıma ve 4 teşkilat üyemize güvenmem olmuştur. Yoksa asla MHP li imza sahiplerini veya teşkilatınına yanlış yapma gibi bir düşüncem olmamıştır Çoşkun başkana karşı bugünkü özel otobüs oluşumu ile ilgili bir iddiam yoktur. İhaleye tek firma olarak teklifini veren odur ve bunuda yorumumda açıkca dile getirdim. Sadece iki firma varken üçüncü firmayı açması sonucu bugünkü oluşumun meydena gelmesine sebep olduğunu dile getirmek izstedim. . Buyrun hodri meydan çözüm için kent koseyini toplayalım otobüs başta olymak üzere istediğiniz her konuyu masaya yatırıp müzakere edilim, bakalım sonunda iddalarım iftiramı imiş gerçekmi imiş ? gerçekler ortaya çıksın, görelim bakalım utanan kim olacak ? çekip gitmesi gereken kim olacak ? Sonunda iddialarım iftira ise, hukukyolları sizler içinde açıktır. Bir beşer olarak benimde hatam olmuştur ama, İftiracı kelimesini asla kabul etmiyorum, Sayın Başkana Şahsi hakkımı helal ettim ama siyasi hakkımı halal etmedim ve temsilcisi olduğum Kızılcahamamlıların hakkının helallığını Kızılcahamamlılara bıraktım. Şunun bilinmesinde yarar vardır. Kızılcahamam Belediyesinin ayni ve nakdi sermayesi Kızılcahamam-lılarındır.. Seçilerek göreve gelenlerin bilerek yanlış yapma, özellikle peşkeş çekme - nemalaşma - hortumlaşma - builerek belediyeyi zarara uğratma ve pasif - menfi siyaset ve çalışma yapma hakları yoktur, Bu gerekçe ile bu yanlışları yapanlara karşı bizler haklarımızı halal etmiyoruz ve asıl bizlerin 10 parmağının yakalarında olduğunun bilinmesinde yarar ve özellikle kamu yarırarı görüyorum, Doğrular acıdır ama, bugüne kadar yanlışları savunanlar seyesinde hep kayıp eden kızılcahamam - Kızılcahamam-lılar olmuştur. İşaallah bundansonraki siyasette internet sitelerinde yayımlanan heberler ve yorumlar seyesinde perçok kapalı kapı ardı hesapları şefaflaşacak ve (bugünkü hadise bunun ispatıdır) ,Kızılcahamam-a sahip çıkacak bir kuruluş kurulacak ve sonrasındada kazanan Kızılcahamam, kayıp eden yanlışı yapan siyasiler ve kişiler olacaktır. Saygılarımla 0555 335 85 12

  • murat   09-12-2008 22:00

    yeter artık veysel bey yeter senin gibilerin yüzünden kendi menfaatlerinin uğruna birilerini karalamayı bırak hep saçma sapan sorunlarınla olacak işlerede engel oluyorsun

  • veysel bayrama   07-12-2008 17:49

    sayın bayram halk senin ne olduğunu artık iyice öğrendi beş parmağında beş kara önüne gelene çalıyorsun belediye başkanını utanmadan hırsızlukla suçluyorsun dayanaksız şeylerle kendi kendine bir şeyler yaptığını sanıyorsun kendin kattan yararlanıp bir daire almak için önerge veriyorsun mhp li meclis üyelerinden beraber hareket edelim diye destek istiyorsun onlarda tamam diyor sana önergevermen için destek veriyorlar sen onlardan aldığın imzanın gereğini yerine getirmiyorsun adamları satıyorsun bu adamlar senin neyine güvensin artık yeter biraz utanman varsa istenmediğin yerde durmazsın sana adem başkana attığın iftiralar yeter onun hakkını ödeyemezsin şundan eminim adem başkanın iki eli öbür dünyadada yakanda otobüs işletmesi konusunda hem kelsin hem hodul belediyenin kar ettiğini söylüyorsun kul hakkından bahsediyorsun size otobüs işletmesi ile ilgili her türlü yetki verilmiş onu kullanamıyorsun onadan sonra sorumlusu coşkun ünal dır diyorsun onunda günahını alıyorsun eminimki onunda iki eli yakanda olacaktır sen boş konuşan dayanaksız iftiracının tekisin bırak artık milletin yakasını birazcık utanma duygun varsa

  • Veysel BAYRAM   05-12-2008 22:26

    Haberle ilgili olması gereken yorumlar, Halkımıza, misafirlerimize ve ilçe turizimine zarar veren otobüs işletmesini tekrar gündeme getirmiş, Otobüs gerçeği özet olarak şudur. Kızılcahamam Belediyesi Otobüs İşletmesi ile, kızılcahamam seyahat birlikte ve otobüs ile hizmet verirken yeni kurulan "Şampiyon Kızılcahamam" zarar eden belediye işletmesinin zararının dahada artmasına sebep oldu. Sayın Adem Özbekler zararın telafisi için hiç bir uğraş vermedi. Belediye zararının önlenmesi için Kızılcahamam seyatahat ve şampişyon aynı yerlerinde hizmetlerini sürdürmek esası ile, Belediyefirmasına 10 otobüs kiralayarak ve kiralanan otobüslerin tüm giderleri müstecire ait olmasından dolayı Belediye zararını önlemek amacıyla ihale açtık. Ama ihaleye sadece sampiyon firması katıldı ve belediye başkanı "ihalaye tek firma girdi rekabet oluşmadı ihaleyi iptal edelim" fikrine inandık ve ihaleyi iptal edip tutanakla tesbit ettik Bu aşamadan sonra ek veya yeni bir karar alınmadan belediye başkanımız yetkisiz ve gayri resmi bir protokol ile ve ihalesiz bugünkü oluşumu sağladı. Üçfirmayı tek firmaya düşürerek rekabeti ortadan kaldırdı . Bugün içinde bugünkü oluşumun, terminal inşaatı bittikten sonrada ilelebet devamı için uğraş vermektedir. Belediye başkanımızın otobüscülere verdiği tavizlerden dolayı Kızılcahamam Otobüs işletmesini açamayacağı gerekcesi ile; Yetkisiz kapıtılan Kızılcahamam belediyesi Otobüs işletmesinin sayın başkanımızın hac ibadeti süresince yerine vekalet edenecek arkadaşamız tarfından tekrar açmasını dilekçe ile hatırlattım, 03.12.2008 meclisindede de "Kızılcahamam Belediyesi otobüs İşletmesinin" tekrar yeniden açılması için bir çalışma olup olmadınının sözlü olarak cevaplandırılmasını telip ettim ama önergem 1/10 oy çokluğu ile gündeme bile alınmadan ret edildi. Kısaca bu gayri resmi oluşuma belediye meclis üyeleri sahip çıkmadıkları için en azından 29 Mart 2009'a kadar sürüp gidecektir. Bugünkü oluşumun önde gelen sorumlusu şamkpişyon kızılcahamamı kuran sayın Çoşkun Ünal dır, bugünkü işin davamına destek olan tüm meclis üyeleri ile birlikte muhalefet görevini asla yapmayan 4 sayın MHP belediye meclis üyesidir. Gerçekleri Kert konseyi Ortamında müzakereye hazırım. kamu oyuna saygılarımla sunarım.

  • safter.......   03-12-2008 08:32

    çok sık ankaraya gidip gelen biri olarak diyorumki otobüs işletmesi tek başına bu başkana yeter.çünkü geçen dönem oy verenlerin bir çoğundan duyduğum bir daha asla lafını ben çok duydum duymayanlarda duysun. nedret güvençli coşkun beye yıkmış suçu.bir akpartili olarak ben iyi biliyorum ki adamın bu işte hiç suçu yok.şampiyonla kızılcahamam seyehati birleştirirken anlı şanlı belediye otobüslerini kapatmakla en büyük hatayı yapmıştır sayın başkan. İki firmanın birleştirilmesi farklı bir iş belediye firmasını kapatmak farklı bir iş olarak algılanmalı..Güya denetleyecekti sonradan tüp bebek gibi ortaya çıkarılan firmayı.... kızılcahamam belediye otobüs işletmesini kapatmak tam bir aymazlıktı herkes kabul etsin bunu... sadece bu sebepten dolayı ben mevcut başkana oy vermeyi düşünmüyorum.aday değişirse kalbimde yatarsa oyum yine ak partiye...ama ak kadrolar bunları görüp gerekli güzel değişikleri yapmazsa coşkun ünalıda düşünebilirim mhp li olmamama rağmen....

  • gerçek kızılcahamamlı   03-12-2008 01:36

    bakın beyfendi burada iki seçenek var birincisi çoskun ünal hangi parti mhp deyilmi tamam güzel araştırmayı sana veriyorum çoşkun beyin çalıştırdıgı insanlara gidin sorun bakalım patralarını alabilmişlermi eğer almışlarsa güzel sana hak veririm alamamışlarsa kızılcahamam da oy verirse çokzarar eder ben kızılcahamamı bir kızılcahamam yapacak bir aday iştiyorum kızılcahamam a faydası olcak bir aday iştiyorum bu arada çoşkun beye haksızık etmeyim saolsun elinden geldigi kadar bir çok kişiye iş verdi. ikinci seçenegim aday adaylarına idi ama boşverin kızılcahamamlı iyi düşün bu kızılcahamam bizim kimse kimsenin davulunu çalmıyorum sadece bu şekilde düşünüyorum.

  • Nedret Güvençli   02-12-2008 20:16

    DÜZGÜN YÜRÜYEN 44 KİŞİLİK OTOBÜSLERLE ANKARAYA HER YARIM SAATTE BİR GELİP GİDERKEN ŞAMPİYON DİYE OTOBÜS FİRMASI KURUP,BU DÜZGÜN İŞİ SEKTELEYEN KİM? COŞKUN ÜNAL BU Beyinmi Davulu çalınsın.Yoksa Halk güzelce bir intikammı alsın.Sizce hangisi Saygıdeğer Kızılcahamam Halkı aklınızı başınıza alın Çığırtkanların.sÖzüne kanmayalım.saygılar

  • fikri   02-12-2008 16:48

    akp bosuna ugarsmayın oylar mhp ye yani coskun abimize

  • kızılcahamamlı   02-12-2008 16:15

    ben hergün Ankaraya gidip geliyorum hergün bir rezillik yebi bir rezalet sayın gerçek kızılcahamamlı artık lütfen birilerinin davulunu çalmayalım. Tepkimizi sandıkta göserelim

  • ŞEVKET ŞEKER   02-12-2008 03:08

    YUKARDA VAKANÜVÜS ADLI YORUMCUNUN YORUMLARI GAYET NET VE ANLAŞILRDIR.BUNA RAĞMEN ADEM ÖZBEKLERİN ADAYLIĞININ TASDİK EDİLMEMESİNDEN KIZILCAHAMAMLI VATANDAŞLARIN ANLAYACAĞI ŞUDUR. 1-ADEM EY DÜRÜST ÇALIŞMIŞ ,PARTİ İÇİNDEKİ MAMA ve NEMACILARA BELEDİYE İMKANLARINI PEŞKEŞ ÇEKMEMİŞ ONUN İÇİN ADAY GÖSTERİLMEMİŞTİR. 2-PARTİ İÇİNDE ADEM BEY ADAY OLURSA ŞU ADAYI DESTEKLERİM DİYEN YÖNETİM KURULU ÜYELERİ BİRAZİ ONURLARI VARSA İSTİFA ETMELİDİRLER.VEYA BÖYLE DAVRANMAMALIDIRLAR. 3-GENEL ŞEÇİMDE BU KADAR OY ALINMASINA VE ONCA HİZMETE RAĞMEN BELEDİYEYİ MUHALEFETE KAPTIRAN BİR YÖNETİM GİTMELİDİR. 4-BELEDİYE BAŞKANINI GİTMESİNİ İSTEYENLER SADE VATANDAŞLAR DEĞİLDİR.ŞAHSİ HESAPLARI OLAN SİYASET BEZİRGANLARI VE ÇIĞIRTKANLARI VE MUHALEFET AVANELERİDİR. 5-BU OYUN YANİ SİYASET ÇIĞIRTKAN VE BEZİRGANLARNININ OYUNLARI VE KENDİ İKTİDARLARINDA MAMA VE NEMA HORTUMLAMA YAPANLARIN BU BELEDİYE ZAMANINDA HORTUNLARI YEMLERİ KESİLDİĞİ İÇİN ORTAYA ÇOLUK ÇOÇUK SÜRÜP DON GÖMLEK BİÇMEKTEDİRLER.BELEDİYE BAŞKANI HAKKINDA HAKSIZ FERMAN BUYURMAKTADIRLAR.BI OYUN ÖNCE AKPARTİ GENEL MERKEZİ SONRADA KADİRŞİNAS İLÇE HALKINCA GERİ ÇEVRİLECEK BU GÜRUH PÜSKÜRTÜLECEKTİR.SAYGILAR

  • gerçek kızılcahamamlı   01-12-2008 22:43

    kızılcahamamlıyım diyosun araştır bakalım niye otobüşler birleştirildi adem beyi kutluyorum adem bey kızılcahamam a bir çok emegi var o hiç olmasa yemiyo hizmet vermeye çalısıyor en azından içtigimiz su borularını degiştirdi degişirken baktın mı kızılcahamamlıyım diyosun boru nasıldı adem bey yanlış bir insan olsaydı çoskun bey şimdi çoktan batmıstı batmasını iştemedi herşeyi kızılcahamamlı biliyor ve sırası geldiginde konuşacak adem bey var iken aday adaylarına sesleniyorum araya girmeyin ayni partidesiniz ve yüz yüze geliyosunuz gelin hep birlikte adem beyi tekrar destekliyelim o gerçek bir belediye başkanı biz biliyoruz ve görüyoruz bir belediye başkanı tekrar adaysa aday adayları haksızlık ediyodur lütfen oyları böldürmeyiniz ilçe başkanına çok iş düşüyor burada sefa bey açıklama yaparak bu meseleyi çözmesi gerekir saygılarımla

  • Selim Gur   01-12-2008 15:37

    VAKANÜVÜSÜ TEBRIK EDIYORUM.TÜM SÖYLEDIKLERI DOGRU.KIIZLCAHAMAMLIYA ANCAK ADEM ÖZBEKLER YAKISIR. GERISI HIKAYE

  • AHMET   30-11-2008 21:58

    GÜNLERDİR DEDİKODU DÖNDÜRENLER ŞUNU GÖRMELİDİRKİ BAŞBAKAN KENDİNE YAKIŞAN HİÇBİR ŞAİBESİ OLMAYAN ADEM ÖZBEKLERLE DEVAM SİNYALİNİ ASYA DA VERMİŞTİR.ADAY ADAYLARINA GEÇMİŞOLSUN. (EKONOMİK KRİZDE BİRAZ DAHA HARCASINLARKİ İLÇE EKONOMİSİ CANLANSIN)

  • mustafa   30-11-2008 21:34

    Bu maden suyu meselesini Kızılcahamam Haberin aksak köyüne gidip bu maden suyu meselesini araştırmasını istiyorum neden kızılcahamam maden suyu piyasada yok batırıldımı kapatıldımı ne oldu akibetini merak ediyorum.

  • kızılcahamamlı   30-11-2008 16:48

    Vakanüvüs rumuzlu vatandaş güzel yazmış ama Kaplıca oteli neden yıkılıyor?Küçük Hamamamın arsası başkanın kendisinin arsası olsaydı bu şartlarda bu şekilde verirmiydi?İki otobüs firması niye birleşti?bunlar büyük şaibeler kusura bakma biz ilçede yaşıyoruz seninde ilçede yaşamadığın belli lütfen ilçemizin geleceği ile oynamayın

  • kürşad   30-11-2008 10:57

    Adem Bey, AKP'ye yakışmıyor, parti yönetimini görünce insan bunu daha iyi anlıyor, keşke Adem bey MHP'nin adayı olsa. Böyle düzgün birisi AKP gibi bir partiye fazla gelir. Onlara partiden emri alacak , Kızılcahamam'ı parsellemelerine göz yumacak bir emir kulu lazım, Bir Ülkücü olarak Adem beyi takdir ediyorum, alt yapıya yönelik yaptığı hizmetler için eline sağlık , Allah razı olsun diyorum.

  • BUNLARA RAGMEN YOLA DEVAMMI AKP İLE   30-11-2008 01:02

    Kızılcahamam Belediye başkanları (AK PARTİLİ VE DİGERLERİ) son yirmi senede Kızılcahamam ne yaptılar. Hangi fabrika kuruldu, Askeriye ait bir eğitim birliği mi geldi, yada Her hangi bir Üniversitenin Bölümümü açıldı, Mevcut su kaynakları degerlendirildimi, Egrekkaya Baraj çevresine herhangi bir yatırım mı yapıldı, tek bir cadde üzerine sıkıştırılan imar planı mı, halkın Hayat standartlarını yükseltecek, gençler için hangi sosyal aktivite imkanları saglandı, Mevcut sivil toplum kuruluşları (Gerçi varlıgı ve yoklugu arasında bir fark yok ama) Kızılcahamam için hangi çalışmaları yaptı, Avrupa Birliğine uyum sürecinde bir çok ilçenin başvurdugu Avrupa Birligi Projelerine Belediye olarak veya Sivil toplum kuruluşlarımız neden başvurmadı, HALKIN GELİRİNİ VE EN ÖNEMLİSİ EĞİTİM SEVİYESİNİ YÜKSELTMEK İÇİN hangi Belediye Başkanı ve Belediye encümenleri ugraştı. Geldikleri her seçimden sonra KENDİ VE YANDAŞLARININceplerini doldurmaktan, başka ne yaptılar, ne yapıldı.

  • citak   29-11-2008 23:53

    baskanımızın bu hizmetleri yaptı vede yapmaya devam etmekte bu hizmetleri göz önünde bulunduran okuyucuya tesekkür ederim peki bizim ilçemizin maden suyu fabrikası neden çalışmıyor halen neden ilçemizde beypazarı maden suları satılyo su an fabrikamız çalışsa en aşagı 50 kişi çalısır ve çalısanların bakmakla yükümlü oldugu kişileri düsünsek neler neler baskanımız ilk geldiği zaman hemen pazar yeri yıkılacak ve yeni pazar yeri yapılazak demişti ve yanında müaitlerle mühendislerle gelmişti alt kısımlar dükkan bir üst kısım balık pazarı en üst kısımda otopark olacaktı ama halen olcak halk pazara çıktıgında rahmet yagması durumunda rezillik çekmekte halk ile kalsa ya esnaf ne yapsın durumlar içler acısı baskanımızın gelip bir esnaf ziyareti yapması bile sayılıdır sadece belirli esnaflarla ilgilenmekte baska esnafları görmemektedir gördükleri esnaflarda ya ahbab yada belediye ile ilgili kişilerdir peki açkar yogurt fabrikasını kurdurmamasının sebei ne neden kazan ilçesine kuruldu ama KIZILCAHAMAMIMIZ İÇİN EN İYİ SEKİLE GETİRECEK BİR BASKAN GELMESİ TEMENNİMİZ

  • adem   29-11-2008 23:21

    yukarıdaki yorumu yapan her kimse tespitlerine katılıyorum.adem başkanını en büyük icraatı bence belediyemizi bir kaç yandaşın çiftliği halline getirmemiş olmasıdır. bu dönemdeki eksikliklerine rağmen işi öğrendiği ve dürüstlüğünden taviz vermeyeceğini düşünüyorum.tüm adyalara başarılar dilemek en güzeli ama adem başkan en doğru karar olacaktır.

  • ekonomist   29-11-2008 21:01

    yazdığınız yorumun birazcık gerçek payı olması lazım bu yoruma eminim kendiniz bile inanmıyorsunuz insanları ayetler delil göstererek kafir yapmak size kalmadı sanırım sayın ekenomist kardeş

  • Vakanüvüs   29-11-2008 20:11

    Evt 5 yıl önce10 a yakın aday aday arasından aday olup aday adayı olanların yarısının. Ozamnaki İlçe Yönetiminin yarısının ,,Belediye Meclisi üyeliğine Aday adayı olup ADAY olamayanların yarısının, en kuvvetli diğer rakio parti adayına oy verdiği şeçimden 1099 oy farkı ile Belediye Başkanı olan Adem ÖZBEKLER daha göreve başladığının 3. ayında anormal eşeltirilerle karşılaştı.Adem ÖZBEKLERin Babasıİlçemiz Yanıközbekler nufusuna kayıtlı Şef Ali lakablı Ali ÖZBEKLERin oğlu.Anneside Güvemli olmasına rağmen Konyalı diye ve ithal diye eleştirilen Adem ÖZBEKLER döneminin bitimine 4 ay kaldı.'2. Dönemi ise Genel Merkezin himmeti ve İlçe Halkının oyları ile mümkün olacaktır. aAem ÖZBEKLER ne yapmıştır..50 yıllık asbestli pik borulardan oluşan 4000 kişiye göre yapılmış bu hattı değiştirmek 8000 ton kapasiteli su deposu yaptırmak İcraat değilmi? -Modern bir terminal ve 1500 kişilik Düğün Salonu ve Kültür Merkezi iş Merkezi yapmakhiznet değilmi? -Toplu Konut İdaresi ile ortak hareket ederek Mileti kira öder gibi Ev sahibi yapmatya ön ayak olmak Hizmet değilmi? -İsmet paşa mahallaesine örnek kent olarak modern evler yaptırılmasına önayak olmak hizmet değilmi? -Özel olarak İlçemize Doğalgaz gelecek olması hizmet değilmi? -2000li yıllarda Salih ÖZTÜRK zamanında Aşağı Caminin yanında çıkan yangın karşısında 5. katta çıkan bir evedeki yangına müdahele edemeyip Kazanda itfaiye çalışan bir Belediyeden 2004 yılında son derece kullanışlı bir isfaiye araçına sahip olunması hizmet değilmi.? -yine 4000 kişiye göre yapılmış bir kanalizasyon hattını yenilenecek olması ve 52 kilometre Kanalizasyon hattının yenilenecek olması hizmet değilmi? -Kirmir çayına bir Arıtma kurulacak olması hizmet değilmi? -Atıl vaziyette durup 10 sene sir açılması beklenen Huzueevinin Belediye imkanlarıyla yapılıp Hizmete açılacak olmasıhizmet değilmi? -Kaldırımları Ankara taşından yaptırmak modern bir İlçe gibi Kaldırıma sahip olmak hizmet değilmi?,-Kadir beye,Cennet Mahalles,Saplık Sokaka ve Büyük Kaplıca Oteli katşışına modrn tertemiz parklar yapmak hizmet değilmi? -Kızılcahamamaın Beypazarı gibi olması içim yerel hizmetler teşhir merkezi ve özel teşebbüsün yaptığı yeniliklere ön ayak olup manevi destelk olmak hizmet değilmi? -Şimdiye kadar görülmemiş bir yaşil Kızılcahamam için ağaçlandırma orta refüj çimlendirmesi hzinet değilmi? -İlçemizi modern bir Kaplıcaya ve 50 kişi çalışabilecek bir oteli açtırmaya çalışmak hizmet değilmi? -Sosyal Belediyecilik kapsamında Fakir ,Fukaraya ,Garip,Gurebaya çok dajha fazla ayni ve nakdi yardımlar hizmet değilmş? -Çok mükemmel tyeni araçlarla Belediyemizi donatmak hizmet değilmi? -100 litre saniye suyu 220 litre saniyeyey çıkarıp 4 yerde kuyu aaçmak hizmet değilmi? -Bunları çoğunu rutin işler gibi görenler e sözüm var yapılan irili ufaklı himzetler ve büyük sosyal projeleri saha önce Belediyede çalışan Başkanlarımızın yapmış ol masıntemenni ederdim .Ama İçme suyu ve Kanalizasyon gibi büyük ve toprağın altına yapılacak hizmetleri yapan Belediye Başkanımıza bir Vatandaş olarak teşekkür ediyorum.EVET SIRA DIŞI BİR DURUM VAR.Millet cebi boş gelip dolu giden siyasetcilere,Belediyeyi İlçe Merkezinden değil Başkanlık Makamından yönettiren Başkanlara ,İşcisini şuçlu olduğunda yasal olarak cezaklandıracağına dövüp hastanelik eden Başkanlara ,Kendisine oy vermeyenlerin arkasından kalaylayan,Başkanlara ,Pantolonun cebine elini halkın karşışında sokup,tombala çekenler Başkanlara Siyaseti Ticaret iiçşn araç gören Siyasetcilere alıştığı için Adem ÖZBEKLERİN tavrı yadırganıyor.Adem ÖZBEKLER Partinin Reisi değil Halkın Reisi olmuştur.Dürüst ve tam anlamıyla Şehrül emin bir Belediyecilik yapmış Belediye kaynaklalarını eşe,dosta yandaşa hısma akrabaya peşkeş çekmeyen BEYTÜL MAL a sahip çıkan bir Başkan Herkese önem veren Adam gibi Adam-dır. Evet Halkımız belki kendisini sevmeyebilir.Ama O bir Halk Dalkavukluğu yapmayan ince ve derinden Hizmet eden bir Başkan .Hataları vardır.onca hizmeti yapmasına rağmen eleştirilmektedir.Yazının birinde bir kardeş aynen şunları yazıyordu1994 ruhunu kaybettik Evt lk anda basligi bakanlar sasirabilirler.Nedir bu 1994 Ruhu.Yil 1994 baslari saguk bir kis günü BBP adayi Yasar Yildirim Söförler Dernegi önünde belediye Meclis Üyelerinin tanitacagi bir Miting yapacak.Adini daha sonra ögrendigim Bir kisi (Hakki ÖZNUR)heyecanli tok sesi ile bagiriyor.Sirça Kösklerin,Pembe Kösklerin.degil,Lobilerin degil,Kobilerin adayi.Sizin adayiniz Yasar Yildirim geliyor.Yegenlere Yiyenlere.hesap sormaya A takimina hesap sormaya geliyor diye bagiriyor.ve Yasar Yildirimin konusmasi Dürüstlük,seffalik,Talani vurginu önleyecek Hakça Bir Belediye sözü ile baslayip bitiyor.Halkimiz burunlarindan düsen salya sümügün soguktan donmasina aldirmadan cani gönülden bu konusmalara katiliyor ve destekliyor.Sanirim 25 Mart 1994 günü Yasar Yildirim Baskan oluyor.Baskan olmasinin temasi yukarda konusulan konularin Halk arasinda desteklenerek oya dönüstürülüp Milletteki Dogru,temiz bir Yönetim anlayisina susama ve bunu tezahürü olarak ortaya çikiyor.ve Yil 2008 geldik Bu seçimlerde tema baska tarafa kaydiriliyor.Nereye kaydiriliyor.Iste Baskan Hizmet etmedi sayilir.Güçlü bir Hükümetti sunlari yapamadi söyle olmadi.Bu ortaya atilan tezlerin dogru olduguda mutlak degil.Sayin Baskan Adem ÖZBEKLER daha önceki halefleri ile karsilastirildiginda çok belirgin ana hizmetlere irili ufakli hizmetlere imza atmis.ama yine de 1994 ruhu ile vurulamaz:Ne ile vuralim da netice alalim.Iste yukarda sayilan konularla vuralim.Sayin Baskana tesekkür ediyorum aklim ereli 1980 li yillardan sonra Beldiyeyi bu kadar saibesiz,temiz,ve dürüst yönettigi için.Evt sayin Adem ÖZBEKLERin zamaninda Baskanin Beledeye imkanlarini,Ese,Dosta,Yandasa,Hisma,Akrabaya,Partiliye peskes çektigi konusulmadi.Müdürlerinin mal varligi ve saibeli uygulamalari konusulmadi.Söförünün bilmem ne kadar haksiz mal edindigi, haketmedigi yolluk aldigi konusulmadi.Hatta kendinin Mal varligi ve usulsuz uygulamalari konusulmadi.Evt bunlar olmadi. .Baskan nereden vurulacakti. veya nasil yapilsa netice alinmaya çalisilacakti.Partisi ve kendi içindeki rakiplerince konular degisik mecrada yogunlastirilmaya çalisiliyor.Baskanin Küçük Kaplicadaki tercihi,Belediye Otelindeki Ihale yapilip iptali ve Otelin sürüncemede kalmasi,Belediye Otobüs Sirketinin kapatilmasi.Baskanin ihanetle suçlayacak onu bir daha seçtirmeyecek gerekce Mahallede yok.Varosta yok..Ama Cadde içindeki Parti fanatikleri Berber,Bakkalda konusulanlara Mahalle itibar etmez.ÇÜNKÜ GÜNES BALÇIKLA SIVANMAZ:..Caddede kendisini dinledigim kisiler diyorki Kizilcahamam 5 senesini kaybetti.iste söyle icraat olmadi böyle icraat olmadi.Bir sey yapilmadi.Bende diyorumki Evt Kizilcahamamli bir sey kaybetti .KAYBETTIGI 1994 Ruhudur.Temiz,dürüst,dogru,Seffaf bir Belediye olma ve Bekleme Ruhunu kaybettik.Neden kaybettik.Mecburduk Kaybetmeye Belediyeyi Yöneten kisi dogru temiz,dürüst bir kisi.Evt Bu Baskanin sucu ne?Suçu bence onun Övünç Kaynagi olmali Belediye PARTININ DEGIL HALKINDIR ANLAYISI.Halk bunlara itibar etmiyor.Benim çoçuguma Belediye is bulsun diyor.Ben ne dersem o olsun diyor.Ben haksizda olsam yine benim dedigim olsun diyor.Baskanin Yönetme anlayisi ile Halkin daha dogrusu Partizanlarin anlayisi arasinda fark olacak.Ama Baskan Yinede dogru bildigi bu anlayisindan makul çogunlukça kabul görülen anlayisindan vazgeeçmeden yürüyecek.HALK DALKAVUKLUGUNA;SARLATANLARA,AVANELERI ILE KORKU SALANLARA, BELEDIYEYI YÖNETIP HALKIN DEGIL BIR KAÇ KISININ YANINA SIGINABILENLERE ASLA GEÇIT VERMEZ:.BELEDIYE PARTIDE DAGIL HALKDA KALACAKTIR.Aceleciligimiz ne Adem ÖZBEKLERI tanimayan ve seçen Halk Durusunu,eksikliklerini ,yeteneklerini,yetersizliklerini ögrenmis Adem ÖZBEKLERDE Halki tanimistir'.Dönem seçilmesi halinde daha verimli olacagi Sosoyolojik ,psikoljik,ve Siyasi olarak dopru bir karar olacaktir'' Bu görüşlere katılmamk mümkün değil malesef kimsenin İcraata baktığı ,dürüstlüğe filan prim verdiği yok. Kuyruğuna dokunulanlar tü kaka anlayışı ile hareket ediyorlar.Şu yolların haline bak diyorlar.Başkan diyorki kendimi düşünsem şimdi asfaltı atar şeçimden sonra tekrar bozarım Ama yapmam Ben Allahtan korkarım diyor.Kaplıca da Millet Öküzün altında buzağı arıyor.Herşeyi Başkandan bekleyen bir anlayış var.Önce kendimizi bir değiştirelim Kendimizdeki Merteği görmeyip başkasında saman tozu aramayalım SAYGILAR.