Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Partide yeni seçilen yönetim görev dağılımını yaptı
  • Facebook da Paylaş
Ak Partide yeni seçilen yönetim görev dağılımını yaptı
  • 26-11-2014
  • 25 yorum
  • 5578 okunma
Ak Parti Kızılcahamam İlçe Teşkilatında Görev Dağılımı Yapıldı.

Ak Parti Kızılcahamam İlçe Teşkilatı’nın 15.11.2014 tarihinde Adem Özbekler Kültür Merkezinde gerçekleştirilen 5. Olağan Kongresi’nin ardından göreve yeniden seçilen Sefa Yıldırım ve yönetim kurulu listesinin açıklanmasından sonra gözler parti içinde yapılacak olan görev dağılımına çevrilmişti.

19.11.2014 Tarihinde 3 defa Mazbatasını Alarak 26.11.2014 tarihinde yapılan Haftalık Parti Toplantısında yeni yönetimindeki isimlerin görev dağılımları da yapıldı.

Yönetim oluşurken ilçede bölgelere göre istenen dağılımı yapamayan Ak Parti kendi içerisinde görev dağılımı yaparak, çalışmalarına başladı.13 ismin yer aldığı yeni yönetimde ilçe yönetimine yeni giren isimlerde görev aldı.


 AK PARTİ KIZILCAHAMAM İLÇE BAŞKANLIĞI’NIN YENİ YÖNETİM KURULUNUN GÖREV DAĞILIMI ŞU ŞEKİLDE OLUŞTU.

İLÇE BAŞKANI: Sefa YILDIRIM


İlçe Başkan Yardımcısı, Siyasi ve Hukuk İşleri Başkanı: Kemal DOĞANOĞLU

İlçe Başkan Yardımcısı,Teşkilat İşleri Başkanı : Hamza KOCAOĞLU

İlçe Başkan Yardımcısı, Seçim İşleri Başkanı: Selahattin Ünsal

Seçim İşleri Bşk. Yrd. Sıdıka ARSLANOĞLU

İlçe Başkan Yardımcısı, Tanıtım ve Medya Başkanı : Osman KARASLAN

Tanıtım ve Medya Bşk. Yrd. Eda FİLİZ

İlçe Başkan Yardımcısı, Sosyal İşler Başkanı: Kadir FURUNCU

Sosyal İşler Bşk. Yrd. Sefa ULUCAN

İlçe Başkan Yardımcısı, Dış İşler Başkanı: Hüseyin Demirhan

İlçe Başkan Yardımcısı, Yerel Yönetimler Başkanı: Güray ALTUNAY

Yerel Yönetimler Bşk.Yrd. Ali ALPAGUT

İlçe Başkan Yardımcısı, Ekonomik İşler Başkanı: Ahmet BARUN

İlçe Başkan Yardımcısı, Halkla İlişkiler Başkanı: Yusuf ÖZTÜRK

Halkla İlişkiler Bşk.Yrd. Mahmut KAHVECİ

İlçe Başkan Yardımcısı, Mali ve İdari İşler Başkanı: Emin DEMİRBAŞ

İlçe Başkan Yardımcısı,Ar-Ge Başkanı: Abdullah ŞENLİ

Ar-Ge Bşk.Yrd. İhsan TAŞER

İlçe Başkan Yardımcısı,İlçe Sekreteri Salih ÜNLÜ

İlçe Sekreter Yrd. Mehmet BÖYÜK

Kızılcahamam Haber olarak görev dağılımını yaparak önümüzdeki günlerde çalışmalarına başlayacak olan yeni yönetime başarılar diliyoruz.

YORUMLAR
  • Seyyid Aliş Öztürk   29-11-2014 21:33

    Siyasi ve Hukuk İşleri Başkanı: Kemal DOĞANOĞLU. Teşkilat İşleri Başkanı : Hamza KOCAOĞLU Seçim İşleri Başkanı: Selahattin Ünsal Seçim İşleri Bşk. Yrd. Sıdıka ARSLANOĞLU.Yerel Yönetimler Başkanı: Güray ALTUNAY Yerel Yönetimler Bşk.Yrd. Ali ALPAGUT.Halkla İlişkiler Başkanı: Yusuf ÖZTÜRK Halkla İlişkiler Bşk.Yrd. Mahmut KAHVECİ. Bu kadro 4x4 lük bir kadroyu oluşturanları tebrik ederim. Bu kadro ile Emrullah İşler ilk seçimde tekrar Başbakan Yardımcısı, Muhittin Güney ilk seçimde tekrar Belediye Başkanı olur.

    0

    0

    • tt   30-11-2014 12:25

      Kardeş Sefa Yıldırımı unutmuşsun. Hatırlatayım dedim.

      0

      0

  • Pişmanım Yediezelden   28-11-2014 14:08

    AK Partiliyim. Hem de yedi ezelden. Lakin parti içi muhaliftim. Tabiki mevcut yönetime. Bunlar gitsin, daha iyileri gelsin istiyordum. Mahalli seçimlerden sonra bu işi alır/almalı dediklerimize destek çıkmaya başladık. Fakat ne görelim, bu işin başına gelsin dediklerimiz ne önlerini biliyorlar, ne arkalarını. Ne vefa biliyorlar, ne kıymet. Ortalıkda dolaşan şaklabanları adam sanıp, senden benden yeğ tutuyorlar. Kendime "vah, vah" dedim. Ben ne yapıyor muşum meğer? Yedi ezelden pişman olarak "Aman bu teşkilat göreve devam etsin." istedim. Yoksa Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olmak var mış. Teşkilatımıza tekrar hayırlı olsun. Allah yardımcıları olsun.

  • cumhur   28-11-2014 10:28

    ak parti kızılcahamamda birilerinin partisi olmuş...

  • ruşen   27-11-2014 16:20

    Güvem tarafından yönetimde durmuş akay denilen adam vardıda ne oldu hangi köye ne yardımı oldu.Telefonlara dahi bakmayan bencil düşünen adamdı.

  • ali   27-11-2014 09:53

    ben yaptım oldu. fil dişi kulelerinizden inin artık aşağıya yazık oluyor

  • Köylü   26-11-2014 21:31

    Köylerden kim sorumlu.

  • Abidin   26-11-2014 21:25

    Güvem ve üstündeki Köylerden kimse yokmuş listede diye duyduk . dernek Toplantısında bu hiç iyi olmamış buralarda elimizi zayıflattık gibi

  • Ali ihsan AŞUR   26-11-2014 21:15

    İlçemize hayırlı olsun

  • güvemliler   26-11-2014 21:06

    bu yönetim bu taraflara gelmesin.vakit kaybı olur. belediye başkanı ve meclis üyelerinin bazılarına üzülüyorum.

  • güvem ve köyü   26-11-2014 20:59

    bu listede güvemli varmı.yoksa işiniz kötü. geçen dönem vardı diye biliyorum.

  • Ali Kemal Arabacı   26-11-2014 20:58

    Sefa Yıldırım belediye başkanı olacak ilçe başkanlığına süleyman Acar geçecek değişim iki taraftada bariz görülür olacak.

    0

    0

    • Nuray Alımlı   30-11-2014 12:21

      Adem Özbeklerli günleri aramak için durmak yok bu kadrolar ile verimsiz sevimsiz siyasete devam

      0

      0

  • köylü   26-11-2014 20:25

    belediye başkanından da bizi soğutacaksınız.yönetim içler acısı ben partime üzülüyorum.

  • kürcülü   26-11-2014 20:22

    meclis üyelerinin hatırına oy verdik.coşkun başkana da ayıp ettik ama bu sefer zorrrrrr.

  • soguksu   26-11-2014 20:20

    bu millet üç dönemdir muhtarları olan kişileri değiştirdi.sizin bu yönetimle bu milleti ikna etmeniz biraz zor.hele hele bu yönetimle bence çok zorrrrrrrrrrr.

  • güvem rüzgarı   26-11-2014 20:17

    bizim taraflardan kimse yok onun için oyda yok sırf bu yönetime kızıp oy vermiyecekte çok.hukuk işleri başkanınız hayırlı olsun.

  • kızılcahamamlı   26-11-2014 20:01

    kızılcahamam da ak parti artık birilerinin tekelinden uzaklaşmalı. ak parti milletin partisidir ve artık hak edenler ilçemizde göreve gelmelidir. sürekli bir birbirini tutuculuk söz konusu olduğu için gençler aktif ve faal olarak görev alamamaktadır. artık bırakın lüzumsuz kişileri ve tutuculuğu. görevi layıkı ile yerine getirebilecek eğitimli, gençlerin dilinden anlayan ve gençleri her yönü ile aktif siyasete kazandırabilecek bireyler ilçe teşkilatımızın bünyesinde yer almalıdır. eğer bu yorumlar teşkilatımıza ve özellikle e değerli başkanımız safa beye ulaşıyorsa bu durumları göz ardı etmemesini özellikle rica ediyorum. Artık gençlerin önünü açın değerli başkanım. bu sayede ak ampülün ışığı hiç sönmesin.

    0

    0

    • gereği yapılsın   30-11-2014 12:18

      imza gereği yapılsın

      0

      0

  • Muhammed ali   26-11-2014 18:45

    belediye başkanlığı seçimlerini ilçede bu teşkilat mı kazan dı? maalesef bunlara kimse oy vermedi,oyu veren akil insanlar başkana,bakanın hatırına ve özellikle belediye meclis üyelerine verdi,meclis üyeleri hepsi kariyer ve ilçede ve çevrelerinde sevilen sayılan simalar bundan kazandılar.teşkilat kendine pay çıkarmasın.ayıptır.

    0

    0

    • Lütfen Gereği Yapılsın   30-11-2014 12:17

      size katılıyor ve katılmadığım alanları arz ediyorum. 2009 Kızılcahamam belediye başkanlığı seçim sonucu tamamen Sefa Yıldırım ve önceki yönetim kurulu üyelerinin eseri. 2014 de bunlar yönetimde olmasına rağmen 2009 yo kazasını tekrar yaparak Ak Partiyi Yıpratmamak için bu günkü belediye başkanını ve üyelerini seçtik. Sen nelerine göre referanssın bilemem ama Meclis üyelerinin 11/15i donyağ gibi

      0

      0

    • Köylü   26-11-2014 21:27

      Katılıyoruz

      0

      0

    • güvemliler   26-11-2014 21:07

      size katılıyorum.

      0

      0

  • Hüseyin SARI Yağcıhüseyin Mahallesi Dernek Başkanı   26-11-2014 09:55

    Yönetim Kuruluna Başarılar diler,Görevlerini Hakkaniyet içerisinde yapmalarını temenni ederim.

  • Has kızılcahamamlı   26-11-2014 08:52

    aynı kişiler arasında yine aynı görev dağılımı ve sonucunda ak parti kaybetmeye mahküm.hayırlı olsun.İnsanların sempati duymadığı isimler hepside.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın