Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti Melih Gökçek ile gövde gösterisi yaptı.
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti Melih Gökçek ile gövde gösterisi yaptı.
  • 22-03-2009
  • 31 yorum
  • 5545 okunma
Yerel seçimlerde son haftaya girilirken partiler son kozlarını oynuyor.Ak Parti seçime bir hafta kala Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile bugün gövde gösterisi yaptı

Yerel seçimlerde son haftaya girilirken partiler son kozlarını oynuyor.Ak Parti seçime bir hafta kala Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile bugün gövde gösterisi yaptı.

Sabah erken saatlerde seçim bürosunu ziyaret eden Ankara Büyükşehir Belediye Başkanını coşkulu bir kalabalık karşıladı. Kar altında seçim bürosunu ve dışarıyı dolduran Kızılcahamamlılara selamlama konuşması yapan Belediye Başkanı Adem Özbeklerin ardından bir konuşma yapan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek Adem Özbeklerin tekrar seçilmesi durumunda sanayiyi hemen asfaltlama sözü verirken kanalizasyonun tamamlanmasının ardından Kızılcahamam’ın asfaltlanmasına da Büyükşehir olarak destek sözü verdi.

Melih Gökçek konuşmasının ardından Kızılcahamamlıların yoğun ilgisi altında ilçeden ayrıldı.

 

FOTO GALERİYE GİTMEK İÇİN TIKLAYIN

 

Etiketler : Ak - Parti - Melih - Gökçek - ile - gövde - gösterisi - yaptı. -
eta saat
eşya depolama
YORUMLAR
  • emre   31-03-2009 12:09

    ah ah ankaralı harcadın mansur yavaşı o koltuğu gökçek gibi mafya biri değil mansur yavaş gibi efendi dürüst biri hakediyodu....ama bu ülkede kirli siyaset yapan kazanır oda doğru.....ankaranın beş yılını daha çaldılar mutlu olabilirsiniz..............

  • ankaralı   27-03-2009 11:10

    melih gökçek niye ankarada sulama işlerini 63 plaklı kamyonlar yapı yo biz ankaralı kamyoncular iş bulamıyoz

  • çıtak   27-03-2009 11:00

    ankarıyı bir ankaralını yönetmesi daha iyi olur

  • Veysel BAYRAM   27-03-2009 00:27

    Dün Sayın Başkan içraatlarınını kendi doğrularında anlattı, birde benim doğrularımda dinler ve değerlendirirmisiniz ? Günümüz siyasetinde güvenilecek liderlerden biri olan BBP Genel Başkanı Sayın Muhsin Yazıcıoğlu’na şu ana kadar ulaşılamamıştır. Kendisi ve kazazede arkadaşları için hayır dua’larım ve dua’larınız ile birlikte, önümüzdeki seçimlerin ülkemize, ilçemize hayırlara vesile olması dileklerim ile, Seçimlerden önce doğruluk, dürüstlük, çalışkanlık, idari siyasi imkânları iyi ve zamanında değerlendirerek hizmet sözü ve güvencesi ile göreve gelenlerin, hangi şartta olursa olsun yanlış yapma hakları yoktur. Bu duygularla Kızılcahamam’da kaç tane samimi ve ikbal siyaseti yapmayan, AK partili varsa bunlardan biri mutlaka benim, AK Partimi ve Genel Başkanımı seviyorum. Ama Kızılcahamam’da yaşıyorum Kızılcahamam’ın geleceğini düşünüyorum ve Kızılcahamam’ı çok seviyorum. Kızılcahamam Belediyesinin 5 yıllık başkanı ve 4 meclis üyesi 29 Mart 2009’dan itibaren, tekrar Kızılcahamam Belediyesinin 5 yıllık siyasi yönetimine taliptirler. Bu arkadaşlarım ile 60 aylık siyasi ve çalışma birlikteliğim vardır. Bu gerekçelerle; Bu dönemde yapılan rutin belediyecilik çalışmalarına destek oldum .(üç çalışma hariç) ve teşekkür ettim, ama sosyal belediyecilik ile hizmet işletmeciliği ile ilgili çalışmalarımızı özetle ve mealen, Kızılcahamam Belediyesinde, işletmelerinde ve şirketlerinde şeffaflaşmayı sağlayamadığımızı – Belediyede ve Kızılcahamam genelinde özellikle gıda imalathaneleri ile satış mağazaları ve açık pazarlarda, temizliğe ve sağlığa uygunluk (hijyen), gramaj, etiket, esenlik, güvenlik (özellikle başı boş sokak köpekleri) ile ilgili denetim ve çalışmaları yapmayarak belediyeyi ve Kızılcahamamı başı boş bıraktığımızı — Elimizde mevcut tüm idari ve siyasi imkânları ret ederek, Kızılcahamam’ı her yıl Kızılcahamam belediyesinin yıllık bütçesi kadar yatırımdan mahrum bıraktığımızı —İçme suyu – kanalizasyon – doğalgaz’ın şehir içi dağıtım şebekelerinin yapımını birlikte organize edip şehir içi yollarımızı yapamadığımızı (5 yıllık beledi başkanı ve 5 yılın aday belediye başkanının elinde hala doğalgaz şehir içi dağıtım şebeke projesi yok ve çalışma anlayışı ilede daha 1-2 yıl olmaz) – otobüsleri minibüs yaparak, kaplıcalarda yeterli denetimi yapmayarak kaplıca otelini kapatarak, ve en önemlisi yolları 3 yıldır perişan bırakarak Turizmimizi bitirdiğimizi – Panel konferans vb. faaliyetlerden uzak durarak, Adalet sarıyı önündeki 3,5 dönüm yeşil alanı halka kapıyarak, dügünsalonumuzu, kültür merkezimizi işmerkezi olarak vb.lerini kiraya vererek, belmek kurslarımızı kapatarak sosyal belediyecilik ve hizmet işletmeciliğinden uzaklaştığımızı – her zaman ve her yerde önerdim savundum hatırlattım Dünkü ve bugünkü imar şaibe’lerinde. – Otobüs işletmesi peşkeşinde. – Küçük Kaplıca ve kat karşılığı otel inşaatı peşkeşinde. – Kaplıca oteli kiralaması peşkeşinde – Şehit Fatih Duru Parkı WC peşkeşinde. — İşgaliye ve üst kat dükkân kira ücretleri peşkeşlerinde. – ilk günler seyyarları yerlerinden kaldırırken köylü ve Balıkçı pazarını sesi gür seyyarlara tahsis peşkeşinde. – adalet sarayı önünden kaldırdığımız 5 esnaftan sesi gür ikisine hemen yer verip üçünü hala mağdur bırakmada. – Maden Suyu Fabrikamızı denetimsiz, takipsiz ve atıl bırakmada. — Tepebaşı çalışmalarında perde beton duvar yapımı ve arka boş kısımlarının dolgu işini kilitli taş döşemesi sonrasına bırakarak, özellikle 3 apartmanın merdiven uygulamalarında günlük-saatlik karar değişimleri ve şu anda da seçim yatırımı olarak başlatılan kilitli taş döşemesi başlatmada. – 5 yıl yatıp seçime 5 kala kaplıcayı bedava yaparak, İstanbul’a 20 -30 sefer otobüs kaldırarak, dürüst imajı ile 3 yıl yapmadığımız asfalt çalışmalarını 26.03.2009 tarihinde başlatarak (madem bu kadar kolaydı neden 3 yıl beklediniz?) — Belediye personelinin hiyerarşik düzeninde ve gariban personelin çalıştırılmasında adaletli, dürüst, hakkaniyeti hukuku ve kişiler yerine kamunun yanında olmamız gerektiğini her zaman ve her yerde önerdim savundum hatırlattım. Ama maalesef ve maalesef Kamu menfaati yerine sayın başkanın yanında yer alan meclis üyesi arkadaşlarıma bu hususları kabul ettiremedim. ( Anlattığım gerçekler ile, “Üçlü olmanın gücü” – “Her şey sizinle birlikte, Sizin için olacak”, “aldatmadık, Aldatmayacağız” 2004 seçim taahhüdümüz bağdaşmaktamıdır?) Sonuç olarak Ayinesi iştir kişinin boş lafa (seçim vaadine) bakılmaz. — bir insan yedisinde ne ise, yetmişinde de aynıdır. – yaptıkları yapacaklarının teminatıdır gerçeğinden hareketle ve 2004 seçim taahhütlerinde samimi olmayan, 60 aylık 5 siyasi çalışma arkadaşımın, gelecek 5 yılda Kızılcahamam’a verecekleri bir çalışma olmayacağı/olamayacağı kamu yerine sayın başkanın yanında olacakları inancındayım. Sizce de yukarıda anlattıklarım ile, şu günlerde billbaortlarda sergilenen seçim beyannamelerinde vb. imkanlarla anlatılan, (özetle ve malen,) O Adaletli, O Dürüst, O Hakkaniyetli, O İçimizden biri, sözü propagandası taahhüdü ile ne kadar uyumlu? Bunları bugün anlatsam yanlış olur. Bunları 5 yıldır söylüyorum, meclis üyeliğine. Birileri kızsada özel yorumcular beni suçlasa da ben gerçekleri anlattım. Ve ben bunları bugün değil 5 yıldır söylüyorum. Aksine iddiaları belgeleri ile cevaplamaya hazırım. 5 yıllık çalışmalarım ile ilgili Kızılcahamamlı Kardeşlerimden helallik dileklerimle özet gerçekleri bilge ve takdirlerine saygılarımla sunarım. 26.03.2009 /// 0555 335 85 12 Veysel BAYRAM Kızılcahamam Belediye Meclis Üyesi

  • kemal elmasoğlu   26-03-2009 17:05

    klasik melih gökçek her seçimden önce gelir iktidara oy verin der hizmet der sonra gider ama başka bişey yok ne yaptın be adam kızılcahamama da geliyosun burdan sana oy yok sen mansur yavaşın sana ankarada atacağı tokatı düşün kızılcahamam halkını hizmet gelmez akp ye oy verin diye tayyipte gelse çoşkun başkan gelecek sende bi daha gelemiyceksin buralara sen git kömür vermrm diye korkuttuğun fakir fukaralara edebiyat yap kızılcahamamlı açlıktanda ölse kokmaz doğru bildiğinden şaşmaz sonuna kadar çoşkun başkan

  • Veysel BAYRAM   25-03-2009 23:46

    Soğuksu Milli Parkımızın Büyük şehirden önce % 2–3 lük doluluk oranı ile turizm potansiyelini kayıp eden ilçemiz. Büyük şehir belediyemizin sağladığı, Güvenlik – temizlik – oturma grupları – asfaltlama hizmetlerinden sonra % 500 lük doluluk oranına ulaştığı, Büyük şehrimizin soğuksu ile ilgili çalışmalarına gerekli ilgi ve alaka gösterilebilse idi, iki sondajdan elde edilecek su ile, suni dere – şelale – göl – fıskiye – park ve bahçeler gibi fevkalade projelerinde hayata geçirilmesi ile, milli park doluluk oranının % 1000-e ulaşacağı ve bu doluluk oranının ilçemiz turizmine ve ekonomik katkısı (ve yine 100'e yakın personel ve bu personelinde ilçemiz ekonomisine katkısı) hepimizin malumdur. Ama maalesef sayın belediye başkanımızın büyük şehir belediye başkanı ile “biz bilinci” yerine “ben bilinci” ile hareket etmesi soğuksu milli parkımızın ve Kızılcahamam turizminin gelişmesinin önünde bir engeli olarak bilinmelidir. 0555 335 85 12

  • alperen   25-03-2009 19:24

    bende ali beye katılıyorum en ii başkan MANSUR YAVAŞ

  • vatansever   25-03-2009 02:10

    soğuksuya 40 kişi lamakla bişey olmuyosa adamlar işten çıksın sen bak fayda faydadır kardeşim bir kişiyi bile isdihdam etse ALLAH razı olsun diyeceksin adam urfalıyymış urfalılar sana ne yaptı adam barajlara soğuksuya güvenlik diye urfalıları mı getirdi hepsi buranın adamı değilmi yaşar yıldırım asyayı verdi kıızlcahamamlı ekmek yedi diyorsun sağolsun arsayı verdi sonrasınıda anlatsana senin bahçeli hükümeti ülkeyi felç edince o firmalar nereye gitmişti burdamıydın sen inşaat devam ediyomuydu o aralar o inşaat ne zaman tekrar başladı ne zaman açıldı bunlarıda söylesene ak parti gelmeseydi şu an asyaynın olduğu yerde 3 4 tane beton temel vardı sadece niye gözünle gördüklerini değilde idoolojinin gerektirdiğini yazıyorsun buraya gelelim suya bu ülkeye baraj yapılmayacakmı ankarada oturan adama su nerden gidecek hemşerim tuz gölündenmi (velevki suyu kesti senin başkanlarında arıtma tesisi kursaydı niye yapılmadı 15 sene millet hala tarım yapıyordu lağımlı suyla çayda hala su var yapan yapıyor arıtma tesisi kurulacak yakında )hem benim bildiğim barajları dsi yapıyor peki sen mansur yavaşın beypazarında halka siz restarasyona başlayın ben destekleyecem deyipte yarıda bırakıp halkın o evleri kredi çekerek tamamladığını biliyomusun istersen git bir gez hemde sor ben özle öğrendim yani adamlar öyle anlattı beypazarlı vatandaşlar millet ne gördü mhp den nereye gelseler hep şaibeli işler ateş olmayan yerden duman çıkarmı arkadaş ateş olmayan yerden duman çıkmaz buhar çıkabilir ben adem özbekler hakkında mhp döneminde duyduklarımdan hiçbirini duymadım arkadaş burada yazdıklarımda yanlış yalan varsa düzeltin ALLAH (CC) a emanet olun

  • Ali   24-03-2009 12:49

    sevgili değerli hemşehrilerim,artık elin yabancısını değil bizden birilerini başımıza getirleim.el birliği gönül birliği ile Mansur YAvaş'ı seçelim.unutmayın bizi ancak bizden olan anlar

  • vatandaş   24-03-2009 12:31

    bak bu güzel oldu ben buna seviindim oylarınızı AKP ye bekleriz herşey KIZILCAHAMAM için

  • seviimli   24-03-2009 08:54

    melihin huyu bu beş senede bir.nerede seçim orada melih .

  • gelmeyenler   23-03-2009 22:40

    peki mansur yavaşta gelsin geldide gelmami dedik böyle insanlar gelsin kızılcahamam kazansın 100 kadar işci çalıstırıyor soguksuda .dogalgaz geldi adliye sarayı yapıldı toki geldi bunlar neden gelmiyordu mhp döneminde gelmediler şimdide gelmediler onların başka yerleri var onlar gelmesin yoksa adamı yer bu kızılcahamamlılar dimi teşekkür ederim

  • Kazim Tüfekçi   23-03-2009 17:12

    Ufak atta cicilerde yesin.neymiş Coşkun 1000 kişi çalıştırıyormuşdu da .Yaşar Yıldırım 500 kişiye Ekmek kapısı açmış da.Neymiş Melih GÖÖKÇEK suları alınca Prinç ekimi yapılmamış.falan filan Hadi Be Melih Bey 1994 te iş başı yaptı.Prinç ekilmeyeli bu boya 20 seneyi çoktamn geçti.Bu Yalan agerek yok.ne yapacaksınız Kışın Çanı deresin. suyunu iyi olmuş Adam değerlendirmiş.Aferin.Ne yapacağınıza şaşırdınız Yırtınsanızda ne yaparsanız yapın Adem ÖZBEKLER Başkan olacak.Saygılar

  • Kerim Zafer   23-03-2009 14:05

    Aslında cevap bile vermek doğru değil. Ama anlayış çok ölçüsüz. Bir insanı eleştirirken yapıp ettikleriyle eleştir. Bu doğaldır. Ancak siyaset uğruna ne dediğini, lafın nereye varacağını bilmeden sırf memleketinden dolayı birisini hedefe oturtmak, cahilliye anlayışıdır, bölücülüktür, saygısızlıktır. Düşünün hele Medineliler Mekkeden gelen Hz. Muhammedi başlarına lider yapmakla hata mı etmişlerdir? Asla. Sanıyorum iki dönemdir Ankaramızın güzel ilçelerinden Nallıhan'da Belediye Başkanı seçilen şahıs ADANA'lıdır. Hem de MHP'den. Buyurun buna ne dersiniz? Ben MHP'li değilim, ama ne Nallıhanlılara, ne de seçilen başkana diyeceğim bir şey olamaz. Demekki Nallıhanlı kardeşlerimizin takdir ve teveccühlerini kazanmış, değerli bir vatan evladı Adanadan gelip, Nallıhanda başkan olmuş. Bana takdir etmek düşer. Adana bu vatanın toprağı değil mi? Ben eleştireceksem bu başkanı icratındaki yanlışlarıyla eleştiririm. Yok Adanalıymış, yok Kızılcahamamlı değilmiş, yok Urfalıymış, Antepliymiş filan....Geçin bu lafları. Çok basit, çok cahilane. Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde her yer bizim ve hepsi bizim insanımız. Lütfen bölücülük yapmayın!

  • serkan   23-03-2009 13:51

    Hemşerimiz Mansur yavaş dururken melih gökçek i destekleyenlere inanamıyorum.Arkadaşlar Mansur Yavaş tüm hemşerilerimizin önünü açacaktır.Sayesinde partiler yerel yöneticelere yönelecektir.

  • KURT   23-03-2009 12:16

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • seymen   23-03-2009 09:59

    Soguksuya 40 kişi almakla kızılcahamamın sorunu çözülüyor mu/ Çoşkun bey an az 1000 kişiye iş veriyordu. Yaşar Yıldırım asyayı ,şifa oteli yaptırmakla enaz 500 kişiye ekmek kapısı açtı. SUYUMUZU kesmekle yöremizin markası kızılcahamam fasülyesini ve çeltikçi princini tarihe gömdü . yöremizden su olmayınca hayvanların göç ettiğini sakın unutma Kızılcahamam yarın sıradan bir anadolu kasabası olacak bir kızılcahamamlı olarak bunu nasıl kabullenebiyorsun .şunuda sakın unutma İLİN İYİSİNDEN BİZİM KÖTÖÜMÜZ DAHA İYİDİR.SAYĞILARIMLA

  • Selman DEMİR   23-03-2009 07:43

    Sanıyorum Melih Bey bu sefer epeyce şaşırmıştır. Çünkü daha önce gelişlerinde bir grup onun otobüsüne saldırıyordu. Melih Bey'in de bu sefer yine otobüsüme saldırırlar endişesi taşımış olacağı muhakkaktır. Belki de bu düşünceyle nefsi müdafa maksadıyla biraz tedbir aldığı da düşünülebilir. Ama bu sefer böyle ilkel bir davranışın vaki olmayışı Gökçek için olduğu kadar Kızılcahamam içinde sevindirici bir gelişme. Artık insanımız medeniyet yolunda epeyce mesafe kat etmiş demektir.

  • ANGARALI   23-03-2009 07:16

    Bir okurumuz diyor ki Ak Parti'den Kızılcahamamlı Milletvekili yok diyor. Doğru söylüyor ama sanki diğer partilerden var da. Sayın UNAL seçilirse sanki Ankara'dan yağmur yağar gibi bir çok yatırım gelecek. Tam tersi aksine az da olsa gelen bir kaç yatırım kesilebilir. Sayın Yaşar Yıldırım'ın Yenimahelle'den aday olması oldukça düşündürücü. Niye mi Gelsey di de Kendisi Yavaş'ın yerine aday olsaydı. Burada bir art niyet var gibi geliyor. Madem Birlik diyoruz Kızılcahamam'ın Sivil Toğlum Örgütleri yok mu var hem de oldukça ses getirecek kadar büyük. Çok rahat olarak Ankara'dan en az 3 milletvekili çıkaracak kadar, hatta Kızılcahamamlılar yoğun olduğu Keçiören ve Yenimahalle'den çok rahat Belediye Başkanlığı alabilirler. En az 3-5 kişiyi İl Genel Meclisine gönderebilirler. Burada en büyük suç bizlerde. Niye mi. Çok katı bir şekilde bir parti taraftarlığımız var takım tutar gibi. Niye birlik olamıyoruz. Böl, Parçala ve Yoket sözü sanırım bir şeyleri hatırlatıyor. Benim düşüncem 30 Mart sabahı Kızılcahamam'da Yine ÖZBEKLER diyorum sevmesem de. Sadece Kızılcahamam için Kızılcahamamlılar için. Allaha Emanet Olun.

  • çagrıı   23-03-2009 07:10

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • A.ACAR   22-03-2009 23:31

    İçişleri bakanı Sn B.Atalay bile geldi yoğun ilgi görmedi... K.Hamamlıyı anlamak veya anlamamak... İşte bütün mesele bu... M. Gökçek Sn. B. Atalaydan çokmu değerli? Sn Gökçek gerçekten çokmu seviyor K.Hamamlı hemşerilerimi? Veya K.hamam'lı hemşehrilerimmi çokseviyor M. Gökçeki ?

  • Levent Taşkıran   22-03-2009 23:24

    melih gökçek'e 10 oyum olsa birini vermem. yedi bitirdi ankara'yı. en az 7-8 arkadaşımı da ikna ettim. hepsi karayalçına verecek. inşallah alamaz ankara'yı.

  • sanem   22-03-2009 22:25

    en buyuk başkan bizim başkan

  • kürşad   22-03-2009 21:01

    Mansur bey dururken bu Urfalıya oy mu vereceğiz, Gökçek bir yerden rant sağlamadan çivi bile çakmaz, Bu adamı Allah Kızılcahamam'dan uzak tutsun, yoksa yandaşlarına parseller.

  • kızılcahmamlı   22-03-2009 19:39

    kızılcahamama gelip yok sanayi asfat yapacam yok kızılcahamamı asfat yapacam be kardeşim 5 senedir neredeydiniz bu kızılcahamam yenimi aklınıza geldi bizim bunlara karnımız tok seçim yaklaşınca yok asfat yok yardım bu kızılcahamam artık akıllandı

  • emre   22-03-2009 19:36

    aman nazar değmesin keyfinize..............

  • vatandaş   22-03-2009 19:28

    hani üçlü olup güçlü olacaktık noldu

  • Mehmet Bozkaya   22-03-2009 17:23

    Melih Gökçek ne yaptı diyen arkadaşım Soğuksu milli park ve barajlarda çalışan 100 e yakın gencimizi görmek istemiyor sanırım sadece 100 genç ve onların baktığı kişileri hesap edersen bu bile yeterkli gelmezmiki Daha melih başkan ilçemize çok şeyler yapacak allahın izniyle su konusuna gelince Senin svunduğun düşüncede gelse Ankaranın suyu olmayınca burdan boşa akan suyu alır Su benim vermem mi diyeceksin

  • Metin   22-03-2009 16:35

    Sağolsun Gökçek kızılcahamam'a kadar gelmiş ama 5 yıl içinde K.Hamam'ın suyunu almaktan başka bir icraatını göremedik.

  • 13 yaşında vatandaş   22-03-2009 16:25

    yha en ii baskan melih gökçek çekmeyenlere duyrulur

  • mustafa -ankara   22-03-2009 16:24

    1-ankaralılar/ kızılcahamalılar: halfeti kunveren köyünden melih gökçek yerine beypazarlı mansur yavaşı desteklemeleri vefanın gereğidir. 2-ak parti de bir tane bile k. hamamlı milletvekili yok. 3-ALLAH için ak pertiden milletvekili olabilecek nitelikte 20 tane k. hamalı çıkar,niye aday yapılmıyorlar. bir adayı 10 sıraya yazmışlardı. 4-ak parti döneminde k. hamama yapılan ne var. bir örnek verebilirmisiniz. 5-kzılcahamam hizmet almnak istiyorsa önce kendi hemşehrilerine sahip çıkmalı. k. hamamın yılları boşa geçti.saygılarımla. takdir sizin.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA