Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Ak Parti 3.olağan kongresini yaptı../Foto Galeri
  • Facebook da Paylaş
Ak Parti 3.olağan kongresini yaptı../Foto Galeri
  • 07-09-2008
  • 68 yorum
  • 5754 okunma
Ak Parti Kızılcahamam ilçe teşkilatı 3. olağan kongresi bugün Belediye düğün salonunda yapıldı

Ak Parti Kızılcahamam ilçe teşkilatı 3. olağan kongresi bugün Belediye düğün salonunda yapıldı.

Kongreye İçişleri Bakanı Beşir Atalay, Devlet Bakanı Prof. Dr. Sait Yazıcıoğlu, Sanayi Bakanı Zafer Çağlayan, İl Başkanı Doç Dr. Halis Bilge, Genel Bşk. yrd. Reha Denemeç, Ankara Milletvekilleri Salih Kapusuz, Ahmet İyimaya, Doç.Dr. Aşkın Asan, Kızılcahamam Belediye Başkanı Adem Özbekler, Kazan Belediye Başkanı Lokman Ertürk, Çeltikçi Belediye Başkanı Hidayet Demirhan Çamlıdere Belediye Başkanı Caner Can, Eski Belediye Başkanlarımızdan Esen Ali Sezen, Salih Öztürk kongreye katılanlar arasında idi.

 

Ak Parti 3. Olağan kongresine Sefa Yıldırım tek aday olarak seçimlere girdi. Eski İlçe Başkanı Mustafa Keleş’in bu dönem aday olmadığı kongrede 20 kişilik yönetim listesine 6 kişi yeni girerken 14 kişi bir önceki yönetim ve yedeklerden asile geçmiş 420 delegesi olan partide 196 delegenin oy kullandığı seçimlerde yönetime giren yeni isimler Harun Akarsu, Hurşit Osan, Ayten Yazıcı, Selahattin Ünsal, Nuh Fidan, Muammer Yalçınkaya

 

Sefa Yıldırım Başkanlığındaki bu yeni yönetimin Ak Partiye ve ilçemize hayırlar getirmesini temenni ederken geçmişte yaşanan sıkıntıların olmamasını umut ve temenni ediyoruz.

 

İşte Yeni İlçe Başkanı Sefa Yıldırım ve ekibi

 

  1. Sefa Yıldırım
  2. Kemal Doğanoğlu
  3. Salih Ünlü
  4. Murtaza Güngör
  5. Ferhat Ünal
  6. Harun Akarsu
  7. Hurşit Osan
  8. Ayten Yazıcı
  9. İbrahim Yıldız
  10. Selahattin Ünsal
  11. Mürişt Gani Erdoğan
  12. Ali Tüt
  13. Hüseyin Kalaycı
  14. Mutlu Uluhan
  15. Osman Gazi Albayrak
  16. Mehmet Boran
  17. Nuh Fidan
  18. Murat Gümüşay
  19. Muammer Yalçınkaya
  20. Başaran Yılmaz

 

Yedek Yönetim Listesi

  1. Yusuf Bayrakçı
  2. Adem Akay
  3. Ayten Demirhan
  4. Ayşe Aydoğan
  5. Mustafa Öztürk
  6. Hayrullah Yanar
  7. Himmet Eşgi
  8. M.Kemal Kütükçüoğlu
  9. Muammer Karataş
  10. Emin Demirbaş
  11. S.Ali Gökmen
  12. Muammet Koçak
  13. Zekai Çakmak
  14. Nadir Aydoğdu
  15. Ziya Demirhan
  16. Ruşen Armutlu
  17. İsmail Gül
  18. Mehmet Barun
  19. Hüseyin Demirhan
  20. Mustafa Bülbül

Üst Kurul Delegeleri

 

  1. Sefa Yıldırım
  2. Mustafa Keleş
  3. Adem Özbekler
  4. Hidayet Demirhan
  5. Şengül Çelikoğlu
  6. Ziya Yıldırım
  7. Fahrettin İlhan
  8. Kemal Doğanoğlu
  9. Mustafa Öztürk
  10. Hamza Kocaoğlu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etiketler : Ak - Parti - 3.olağan - kongresini - yaptı../Foto - Galeri -
YORUMLAR
  • Hasan   29-09-2008 11:56

    Kızılcahamamda siyaset var oldu olalı hiç bir siyasi partinin teşkilat seçimleri bu kadar tartışılmadı. Bu kadar tepki almadı. Dahada dinmişde değil. Kızılcahamam sınırlarınıda aşacağa benziyor. Olup bitenlere bakıyorumda olacakları tahmin edebiliyorum. Kanatimce bu tartışma ve tepkiler henüz bir kıvılcım. bir kar topu. Önümüzdeki zamanda bu kıvılcım alev olmaya, kar topu ise çığ olmaya doğru gideceğe benziyor. Alev kimleri yakacak çığ kimleri ezecek anlayın. Teşkilata tavsiyem: 1.Teşkilat listesini teklif eden üç kişi (?) milleti ikna edici açıklamalar yapmalılar. Bu bayanı teşkilata şu nedenlerle aldık diye. Eğer derlerseki biz bu bayanın bize ters ideolojilere sahip olduğunu bilmiyorduk. Öyleyse istifa ettirtip olayı bir an önce kapatsınlar. 2.Veya O bayan halkın önüne çıkarak desinki Ben eski ideolojimi terk ettim. AKP siyasetini kabul ettim. Şimdiye kadar AKP aleyhine yaptığım işlerime pişmanım Cumhuriyet mitinglerine gittiğimden ve beş on kişiyide götürdüğümden dolayı da üzgünüm AKP aleyhine konuştuğum sözlerimi de geri alıyorum. Artık ulusalcı filan değilim desin. Mesele hallolsun. Yoksa işin sonu iyiye gitmeyecek. Üç beş AKP li bir araya gelip siyaset konuşulsa hemen bu konu konuşuluyor. Başka partililer AKP lilerinen konuşsalar sanki bir kara leke gibi hemen bunu söylüyorlar. Ey teşkilatın adamları. Haberiniz olsunki küçücük sızgılar sel oluyor. Selin önünde durulmaz. Bu sel önce sizi götürür bunu iyi anlayın. Aklınızı başınıza toplayın. Yahu akıl var mantık var bu kadar kalabalıklardan oy almış bir parti teşkilatını o kalabalıklar sahipsiz kormu. Ey teşkilat siz ne edip yaparsanız yapın biz karışmayız yalınızca oy veririzmi der. Bu teşkilat bunları bile bile nasıl böyle yanlışlar yapar çok hayret doğrusu.

  • mustafa   27-09-2008 19:43

    AKP ilçe kongresi üzerinden üç hafta gaçmesine rağmen üzerinde hala konuşulan bir konu olma özelliğini koruyor. İyi de, yönetim kurulu, eleştirilerin odağına oturan konular hakkında niçin hiç açıklama yapmıyor. O zaman, yapılan eleştirileri kabulleniyorlar demek değil mi. ADD ilçe yönetim kurulu başkanı olacaksın, sahip olduğun ideoloji gereği hükümet alyhine yürütülen kampanyanın içinde bulunacaksın, cumhuriyet mitinglerine ilçeden adam transfer edceksin dahası muhafazakar değerler hakkında karalama yapacaksın ondan sonra bu yaptıklarına teşekkür edilir gibi akp ilçe yönetim kuruluna alınacaksın. Alan alıyor da giren nasıl giriyor anlamak mümkün değil. Böyle bir aşı tutar mı,hayır, doğası gereği uyuşmayan dokular bütünleşme içinde olamayacağı gibi bu aşı da tutmaz. o zaman akp yönetim kurulu ve bahsedilen bayan çıkıp da niçin açıklama yapmazlar. acaba bu bayan şimdiye kadar taşıdığı cuntacı ve ulusalcı zihniyete son mu vermiştir yoksa akp mi ulusalcı zihniyet doğrultusunda mı zihniyet değiştirmiştir. acaba akp yönetimi belediye seçimleri için gizli bir hesap mı içindedir, eski bir başkana yeniden hayat sağlamak gibi mesela yoksa kökeni chp olan yeni başkan eski takım arkadaşlarına vefa borcu mu ödüyor kamu oyu bu sorulara cevap bekliyor. aradığı cevabı bulamazsa yerel seçimlerde akp ye layık olduğu cevabı verecektir.

  • F.Mehmet   23-09-2008 09:30

    Bende adaşım Fatihe katılıyorum yalnız 1 düzeltme ile Refah Partisinin oy oranı iktidar ortağı olduğunda %22 idi.diğer tüm tespitlerine katılıyorum.Milli Görüş bende önemli bir yer tutar.1976 da Erbakan Hocayı Düzcede dinlemiş idim.32 yıl önce Büyük İsrail projesini millete bir güzel anlatmış,Ülkemiz ve Dünya İnsanlığı için şahane bir ufuk turu çizmişti.aynısı şimdi meydana geliyor.Ak parti bir ideolojik parti olmamakla birlikte gövdesini omurgasını Saadetlilerin oluşturması beni çok mu çok memnun eder.kendilerini çok severim SAYGILAR

  • Fatih   22-09-2008 23:03

    Refah Partisi kapatılmadan önce ulaştığı oy oranı % 24 idi. Bu gün bu oyların % 2'si SP'de. % 22'si ise AKP'dedir. Yani AKP'nin oylarının neredeyse yarısı bu oylardır. Bu oyların sahipleri Muhafazakar değerlere bağlı insanlardır. AKP oylarının diğer yarısına yakınını ise eski merkez sağ partilerin (ANAP ve DYP) oyları oluşturur. Onlarda muhafazakar değerleri benimseyen insanlardır. Bunların dışında AKP'de az miktarda MHP kökenli oylar ile gine çok az miktarda ılımlı sol oylar vardır. Aşırı sol, ulasılcı oy ise hiç yoktur. AKP tavanındaki durum ise adeta partinin oy tabanındaki dağılımı yansıtır şekildedir. Başta Genel Başkan, parti kurmayları, kabine üyeleri ve milletvekillerinin yarısı Milli Görüş kökenlidirler. Diğer yarısına yakını ise eski merkez sağ kökenlidirler. Bunların dışında az miktarda MHP ve ılımlı sol kökenli isim vardır. Yerel teşkilatların kahir ekseriyetinde de yapılanma bu şekildedir. Sanıyorum burası gibi sol kökenlilerin ağırlıkta olduğu hatta ulusalcıların bile teşkilattta yer aldığı ve üç beş kişiyi geçmeyen Milli Görüş kökenlilerin de Saadet Partililikle itham edilip tasfiye edilmeye çalışıldığı yerler oldukça azdır. Ancak şunu kimse unutup yanlış hesap yapmaya kalkmasın: partinin yetkili organları er veya geç bu gidişata dur diyecektir. Kimsenin bundan asla şüphesi olmasın.

  • H.HÜSEYİN AYDIN   22-09-2008 08:50

    Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış.İsmimi Hasa hüseyin yazmandan kim olduğunu tahmin ettim.Konumun gereği yazmıyorum Her gün elin cebin de dükyanın önünden geçerken gördüğüm kişisin.Bizi arkadaş çevremizi herkes tanıyor.Alnımız açık.Sana başka sözüm yok.Saygılarımla.

  • SELİM CAN   21-09-2008 15:57

    AK PARTİ KESİNLİKLE İDEOLOJİ PATİSİ DEĞİLDİR.MERKEZ PARTİSİDİR.İDEOLOJİK MESAJ VEREN PARTİ OLSA İDİ .REFAH PARTİSİNİN 1995 DE ADIĞI OY OLAN %22 Yİ GEÇEMEZDİ.AK PARTİ HEDEFİ MİLLET OLAN MERKEZ PARTİDİR.KENDİNİZE İDEOLOJİ ARIYORSANIZ SAADETE GİDİN.SEN VE HASAN HÜSEYİN BEY SADECE YANYANA OLAN 3 DÜKKANIN ÖNÜNDE OTURARAK PARTİYİDE İDARE ETMEYE KALKMAYIN.UĞUR KALENDER KENDİNE GÜVENİYORSA SİZİN VE ÇEVRENİZİN İDEOLOJİSİNE YAKIN OLAN SAADETTEN KOYUN DOLDURUYORMU KIZILCAHAMAMDAKİ BOŞLUĞU GÖRÜN YOLUNUZ AÇIK OLSUN SAYGILAR

  • Hamdi   21-09-2008 14:14

    Tayyib Erdoğan başta olmak üzere hiç bir AKP'li kurmay, yılların verdikleri ve düne kadar da içinde yer aldıkları Milli Görüşe asla saygısız bir laf söylemediler. Siz kimsiniz Selim Can! Yoksa sizde mi soldan çark ederek AKP'nin nimetine konmaya gelenlerdensiniz? Ayrıca senin AKP için yapmış olduğun tanımı bu güne kadar AKP kendisi için yapmış değildir? AKP'nin de her partinin olduğu gibi bir ideolojisi vardır. (Muhafazakar Demokrasi) Aksini iddia etmek ne demek biliyor musun? AKP, fikirsiz, idealsiz, amaçsız, başıbozuk kalabalıkların oluşturduğu bir güruh demek. Hayır asla AKP böyle değil. Lütfen ağzınızdan çıkanı kulaklarınız duysun! Birde şu Muhafazakarlık ve Demokratlık kavramlarını bir öğreniverin.

  • H.HÜSEYİN AYDIN   21-09-2008 08:08

    Baş bakanımız tayyip bey ceza evin de iken kızılcahamam dan ziyarete giden 5 kişiden birisi benim daha belediye başkan adayı iken iski kasetleri ile köy köy mahalle mahalle ev ev gezip istanbuldaki yakınlarınızı arayıp tayyip beyi kazandırmak için verdiğimiz mücadeleyi ilcemizde pek çok kişi biliyor.Tekirdağ a ziyarete giderken bize enayi diyen ler şimdi ak partide koltukkapmaca oynuyor.Heralde bunlar kadar bizimde konuşma hakkımız olsa gerek.Yani dağdan gelipbağdakinimi kovuyorsunuz.Uğur beye gelince ilçemizde büyük bir sosyal eksikliğin giderilmesine öncülük etmiştir.inşaallah şu anda görülen siyasi boşluğun giderilmesinede öncülük eder.saygılarımla

  • Selim Can   20-09-2008 09:55

    Siz ve bazı yorumcular Ak Partiyi Saadet Partisi ile karıştırmayın.Bu Parti %2,5 oynayan Milli Görüşün partisi değildir.%47 oy almış Milletin Partisidir.Bir İdeolojik parti değil Bir Merkez Partisidir.Muhafazakar Demokrasiyi benimsemekle birlikte Ekonomide Liberal Demokrasiyi,Sosyal yardımları öne çıkarması ile Sosyal Demokrat özelliği de olabilen Milleti Dini inançlarına göre değil,Etnik,Bölgesel,Dinsel Milliyetçiliğe dayanmayan Merkez ve MİLLETİN partisidir.Hasan Hüseyin Bey bu partiyi beğenmiyorsanız KIYADDER de beraber olduğunuz UĞUR KALENDER'i fikirlerinize daha yakın olan SAADETPATİSİNİN adayı yapın .Söylediğniz ilkelei orada uygulayın.Bu partiyi Milli Görüşün partisi gibi görüpte ahkam kesmeyin.Yolunuz açık olsun.SAYGILAR

  • Sadi   18-09-2008 20:32

    Bazı sözlerin detayını ve kastını bilmeden gelişi güzel kullanmak bilgide zayıflığı gösterir. Tıpkı Mevlana'nın malum sözünü kullananlar gibi. Mevlana'nın sözü kendi kafasından çıkmış bir söz değil. Bu Mevlananın mensubu olduğu yüce İslamın temel bir anlayışıdır. Bu sözdeki çağrı kime? Müslüman olmayan herkese. Nereye çağırılıyor bu sözle insanlar? İslama. İslam olmayanların İslama gelişleri nasıl olacak? İslamdan önceki diğer inanış ve fikirlerini terk ederek. Peki İslama gelenler, önceki fikir ve inanışlarını terk etmezlerse ne olurlar? Münafık. Böylesine gelişi bırakın Mevlanayı, sıradan bir müslüman bile uygun görür mü? Asla! Lütfen ağzımızdan çıkanları biraz beyin süzgecinden geçirerek çıkaralım.

  • H.HÜSEYİN AYDIN   18-09-2008 12:23

    Mevlana hazretleri herkese gel derken eski huylarınla inanışlarınla zihniyetinle gel demiyor.Bu yola uyacaksan gel.Hak yoluna tabi olmaya gel diyor.Ayten hanımı iyi tanıdığın belli.Keşke ayten hanımın zihniyeti değişti AKP ye artık tam uyum sağlar diyebilseydin.Yoksa ayten hanımın boyuna posuna kara kaşına karagözüne bişey diyen yok. Herkesin hemfikir olduğu zihniyetinin AKP ye uymadığıdır.Ayten hanımda bizim bilmediğimiz değişiklikler varsa bildirirseniz iyi olur.

  • sinannnnn   17-09-2008 23:45

    ayten mayten, akparti mak parti, demokrası memokrasi, seçim meçim her neyseeeeeeeeeee ammada çok biliyorsunuz yaaa. kimisi eski başkana saldırmış, kimisi hamzaya, kimisi sefaya övgüler yağdırmış, kimisi belediye başkanına. ya kardeşim iyide bu kadar aykırı fikir içinde cımbızla mı dolaşacağız ve doğru ve nitelikli yorumu bulacağız. bana kalırsa tamamınız da saçmalıyorsunuz. oy verirsin yada vermezsin o senin sorunun. tutarsın yada tutmazsın oda senin sorunun. eğer ilçe menfaatleri doğrultusunda konuşuyorsanız geçmiş geçmiştir. gelecekte gelmemiştir. bu günü yaşıyoruz. yeni yönetim bu gün le ilgili ne yapmalı onu bi yazın bakalım....

  • ayse   17-09-2008 23:25

    akp nın ruhu bu mu_? Kendısıne dogru gelene yuz cevırmek mı.Ayten hoca ıle ılgılı yazıları okudum ve bu yazıları yazanları cok kınıyorum. Mevlana bıle kım olursan ol gel derken sız kım oluyorsunuz da sıze dogru gelen bır ınsana yuz cevırıyorsunuz. Sız once kendı yaptıgınızın gunahını bır dusunun sonra Ayten hoca hakkında yorum yaparsınız

  • Karamsar   17-09-2008 21:01

    AKP' yi sandıkta yenemediler ve de yenemeyeceklerini iyi anladılar. Daha sonra antidemokratik yöntemlerini devreye soktular; -Cumhuriyet Mitingleri, -Şehit cenaze törenlerini kullanmak, -Darbe çığırtkanlıkları vs. vs. O da tutmadı. Üstelik AKP % 35 ten % 47'ye tırmanıverdi. Yakın gelecekte gözüken ise % 50'nin üzeri. Onlar; AKP düşmanları, "Eh artık AKP aldı başını gidiyor. yaptık ettik olmadı. Bırakalım uğraşmayı." mı diyecekler? Asla! Peki ne yapacaklar? Emin olun, yeni yeni taktikler deneyecekler. Ne olabilir yeni taktikleri? Şu son olup bitenlere bakıyorum da aklıma kötü şeyler geliyor. "Acaba içerideki işbirlikçilerin yardımıyla teşkilatlara sızma planları mı var?" diye düşünmeden edemiyorum. Eğer böyle bir planları varsa, çok çok etkili olmaları işten değil. Düşünün; eğer teşkilatlara sızarlarsa ne olur? 1.Yönetimdeki muhafazakar demokrasiye inananlar çaktırmadan tasfiye edilmeye başlanır. 2.Tabanda ise antipati doğar ve oy kaybı yaşanır. 3.Sızanlar tabanı soğutmak için teşkilat adına kötü icraatlar yapmaya kalkışır. 4.Daha daha pek çok oyunlar icra edebilirler. AKP'ye dışarıdan hiç bir şey olmaz. Ne olursa içeriden olur! Acaba ben yanılıyor olabilir miyim?

  • asya   15-09-2008 21:25

    ayten hanım(özen yöneticisi)tanıdığım kadarıyla pek dinle alakası olmayan biri dinini yaşayanları da kınayac bi kişilğe sahip biri akp ilçe teşkilatı gerek yönetim listesi gerekse üst kurul delegeleri seçerken hiçmi bi araştırma yapmıyo öyle her önüne gelen girebiliyomu ben şu sonucu çıkarıyorum insanlar layık olduğu şekilde yönetilirmiş demekki biz de buna layığız hayırlı olsun demekten başka bişey kalmıyo bize ben bi akp li olarak şuan kararsızım inş akp ilçe heyetide bi daha bu hatalara düşmez diyorum

  • cafer   15-09-2008 17:54

    tebrikler kızılcahamamda ak partiyi bitirme yolunda çok iyi bir adım zaten ayten hanımında niyeti herhalde budur ama siz ne umarak aldınız yönetime anlamadım herhalde sizde içeri gizli sızmış ak parti düşmanı olmalısınız

  • güvemli   15-09-2008 15:50

    akp eskide biz güvemlileri yönetime alıyorduda şimdi niye almadı ben kendi adıma yazıklar olsun diyorum akp ye bidaha oy vermeyecem sizlerde vermeyin güvemliler bizi kabul etmeyeni bizede kabul etmeyiz saygılarımla bütün güvem halkına

  • ahmet mercimekçi   15-09-2008 14:36

    kıymetli kızılcahamamlı hemşerilerim, 21.yüzyılı idrak etmekte olduğumuz yüzyılda,dünyada küreselleşme,globelleşme adı altında tek kutuplu bir dünya düzeni ihdas edilmeye çalışıldığını izlemekteyiz.bu tek kutuplu yeni dünya düzeninin kimler ne için kurmaktadırlar esasen önemli olan budur.yahudi siyonizmi 21 yüzyılda "yeni dünya düzeni ve küreselleşme"gibi kavramlarla dünyada siyasive ekonomik bir hakimiyet kurma peşindedir.pekisiyonizmin en büyük hedefi ise dünyadaki ekonomik kaynaklar üzerinde hakimiyet oluşturma fikir ve düşüncesidir.bu durum ekonomik kaynakları olan,ancak milli idareler kuramayan milletlere yapılan istila baskı zulüm şeklinde kendini göstermektedir.neoliberalizm yayılmaya hızla devam etmektedir. fakiri dahada fakir ve yardıma muhtaç hale getirmekte,zengini ise daha zengin yapmakta, neoliberalizm milli idareden yoksul ülkeleri sömürmeye ve kan akıtmaya devam etmektedir. komunizmin yıkılması ve türk cumhuriyetlerinin birer birer bağımsızlığını ilan etmesi ile birlikte neoliberalizm tek güç olmaya aday hale gelmiştir.milli idare oluşturamayan ülkeler neoliberalizme direnemeyip teslim olmuşlardır.siyonist sermaye fakir ve az gelişmiş ülkelerde o ülke insanlarına "sosyal patlamaları önleme proreji"adı altında yakacak ve gıda yardımı yapmak suretiyle kendisine yönelebilecek tehlikeleride bertaraf etmiş ve etmektedir.kapitalin ağır sömürüsü altında kalan insanlar bu şekilde sisteme itiraz etmeyen hatta onu herbahasına destekler hale gelmişlerdir. insanların kapitale köleliği ile hertürlü haksızlık,hukuksuzluk kendisine zemin bulmuştur. bulmaktadır.mesela bugün televizyonlarda "pkk itlerinin şehit ettiği"insanlarımızla ilgili haberler artık sıradan haber haline gelmiştir.bayrağın yırtılması,yerlerde sürüklenmesi, bu ülkeyi bizlere vatan yapan devlet kuran atalarımıza hakaret edilmesi artık sıradan önemsiz bir vaka olarak görülmektedir.giderek neoliberal kapitalistlerin arzu ettikleri bir şekle bürünen eğitim sistemine,sağlık sistemine,hukuk sistemine insanlarımız bir 50 ytl eğitim yardımı aldıklarından seslerini çıkaramamktadırlar.işte kapitalin insanlarımızı nasıl etkisiz hale getirdiğine örnektir bunlar.daha birçok örnekler göstermek mümkün. neoliberalizm 12 eylül askeri darbesi ile ülkemize küreselleşme globellşme maskesi altında girdi.kapitalistler herşeyin özelleşmesini istiyor,dolayısıyle devletin küçülmesi adı altında devleti tamamen güçsüz hale getirmek istiyorlardı.ve bugün maalesef amaçlarına ulaştılar.zarar ediyor diye iktisadi kuruluşlar birer birer satıldı.peki hangi insanımız zarar eden bir ticari firmayı alır.işte insanımız maalesef neoliberallerin oyununa geldi ve bindiği dalıkesti.şimdi üniversite mezunu insanlarımız maalesef iş arıyor ve bulamıyor.temizlik şirketlerinde çalışan birçok genç insanımız maalesef üniversite mezunu. neoliberalizmin insanları nasıl itaatkar köle haline getirdiğini bir hadise ile anlatmak istiyorum. "EMBERYALİST ABD'de bir kişi,bir köpek besler.köpeğe bir kulübe yapar.kulübenin etrafını ise tel örgü ile çevirir.her sabah gelir elindeki kırbacı köpeğe hızlıca vurur.köpek kulübeden fırlar ve kaçmaya çalışır.ancak tel örgülere çarpar ger, geli ve yuvasına girer.bu durum birkaçgün devam eder.adam birkaçgün sonra köpeğe kırbacı vurduğu halde canı yanan köpek yerinden hiç oynamaz." işte bizim insanımızda maalesef haksızlık ve hukuksuzluk karşısında maalesef bu durumda bulunmaktadır. türkiyemizde neoliberalizme karşı 3.üncü yol hareketini bismillahirrahmanirrahim diyerek tekrar başlatmış bulunmaktayız.bizler türk insanı olarak küreselleşmeye karşı durmak mecburiyetinde olduğumuzun bilincine mutlaka varmamız gerekmektedir.dünyayı küreselleşme globelleşme adı altında etki altına almaya çalışan kan emici neoliberal siyonizme karşı her müslümanın ve her türk ferdinin dik durması gerekmektedir.3.üncü yol hareketimiz milli ve manevi duyguları olan her türk insanını bir çatı altında toplama ve bilinçlendirme hareketidir.ne komunizm ne kapitalizm diyen,insanları aşağılayan sömüren siyonist sistemlere hayır diyen,siyonizst globelleşmeye,küreselleşmeye karşı duran tüm insanlarımızı "TOPLUMCU"3.yol hareketine davet ediyoruz.milliyetçi ve toplumcu hareketimiz türk ve islam dünyasının küreselleşmesini savunmaktadır. sevgi ve saygılarımla, ahmet mercimekç,

  • ŞİNASİ ÇAKIR   13-09-2008 23:40

    yukardaki resimlerde bu raya yakışmayan tek aday salih öztürktür.adam coşkuna çalıştı.partide onu ödüllendirdi..BİR bakın MHP Lİ Eski başkanlar kızılcahamam geldiklerinde hiç halkın içindelermi? kimlerle görüşüyorlar.EVT ONLARIN GÖRÜŞTÜKLERİ 2-3 KİŞİYLE UĞUR KALENDERDE GÖRÜŞÜYOR.hülleye GEÇİT YOK HAK EDEN PARTİNİN ADAYI OLMALI BU KESİNLİKLE uğur ve ve 5 kere güreşen çoğuna yenilen esenali değil ..kim derseniz bir anket MAHALLEDE ,VAROŞTA GÖRÜN.SAYGILAR

  • Cevdet Toygar   13-09-2008 23:32

    Valla mhp liler dört gözle beklediği aday uğur KALENDERDİR.2 kere Başkan olmak için bu soyaddan Başkan olmak için ayny kişi siyaseti denedi sonuçu hüsran oldu.Uğur Beyinde akibetinin böyle olacağı kesin.21 Marttta görüşmek üzere.

  • Ramazan   13-09-2008 11:42

    Günlerdir yorumları hayretle okuyorum ama tam bir neticeye varamadım kim ne yapmış ne yapmamış kim haklı mim haksız ben yinede kendi gördügümün duydugumun yaşadıgımın özetini yazmak istedim Adalet ve kalkınma partisi kızılcahamamda üç beş kurup var kimi başkanlık hesabı olanlar kimi menfat hesabı yapanlar kimi adamlık için partiye girme hesabı yapanlar kimi de yarın partiye bir işi düşer hesabı yapanlar kimide sessiz sonradan ben söylediydim diyenler kimide kendilerini yönetimde bilip sesini çıkarmayanlar herkesin bir hesabı var kimide akrabaglık hemşericilik köylücülük işin kötüsü bilmeden ırkcılık yapıyor Bunlar yapılması deyil tam tersi yapılmaması gereken şeyler Acaba yarın bir menfaatim olacak diye veya oldu diye nefsini kendi önünde tutarsa yani İnsanlar nefislerinin peşinde kuşarlarsa olacagı budur bizler nefsimizi yenmedigimiz sürece olacagı budur hayırlı ramazanlar

  • vedat   13-09-2008 07:43

    sefa kardeşım ilçe başkanlın hayırlı olsun yalnız hamza kocaoğlunu yanına yaklaştırma sana zarar verir sen iyi bir arkadaşsın dinle öğüt sana

  • Durmak Yok, Yola Devam !!!   12-09-2008 17:01

    Bizler geçmişte pekçok ilçe başkan ve teşkilatı, Belediye Başkan ve Meclis Üyeleri gördük. Sizler pırıl, pırıl genç bir kadrosunuz, Pırıl, Pırılda hizmet etmek için mücadele edeceksiniz. Biz Kızılcahamamlılar bunu biliyor görüyor ve bakliyoruz Yeni kadroyu tebrik ederim, istenmeyen adamlara istenmiyorsun git demeden, çeşitli vaadlerle (onlardan ilgnel üyesi olymaz aday yaparsanızda 3 olan üye sayımız 1 kadar düşebilir)yönetimden uzaklaştırmışlar. bu ince siyaseti benimseyip uygulayanları ayrıca kutlarım. Bu ince zeka ve siyaseti bundan sonrada bekler, başarılar dilerim.

  • Hakkı   10-09-2008 20:36

    "İyi oldu, hoş oldu." diyenler bir ispat gereği duymuyorlar ki, ben onlara ne diyeyim. "Kötü oldu." diyenler haklılar, amma kötülükleri gidermek için bir gayret göstermiyorlar ki ben onlara da ne diyeyim. Uzun lafın kısası olup bitenlere garabet mi desem, hıyanet mi desem, onu da bilemiyorum. Bildiğim tek şey durum hiç iyi değil.

  • fatih akay   10-09-2008 16:06

    nuh arkadaşım seninle gurur duyuyoruz.BAŞARILAR

  • yolcu   10-09-2008 15:57

    Ak Parti Kızılcahamama teşkilatını tebrik ediyorum. herkesi kucaklıyor(hatta düne kadar arkalarından küfredenleri dahi kucaklıyor) Bundan sonra oyumuz herkezi kucaklayan akp ye.....n tabiii

  • selahattin   10-09-2008 12:17

    kıxılcahamam ak parti ilçe yönetimime tekrar güçlü bir şekilde geldiğin için teşekkürler.Bulakköylü olarak belediye başkanlığı için aslı özbeklerli olan Adem özbekleri tekrar başkan istiyoruz.şayet yönetim yeni bşkan adayı belirlerse onu da MUSTAFA ÖZTÜRK diyoruz.Encümen üyesi olarak mutlaka bir Bulaklı olmak şartı ile tekrar Hayılı olsun.SEN BİZİM GURURUMUZSUN KEMAL DOĞANOĞLU BAŞKAN.BULAKLI

  • Veysel BAYRAM   10-09-2008 10:56

    Sayın Başkanım ve yeni Yönetim Kurulunu oluşturan kardeşlerim. Allah (cc) sizlere bir hizmet sunma makamı nasip etti, Geçmişi-geleceği iyi değerlendirip, Partimize ve sizlere yakışır tarzda, ilçemize hizmet için elinizden geleni yapacağınıza olan inancım tamdır. Bu duygularla yeni görevinizde bölgemize ve AK Partimize layık hizmetler üretmeniz dileği ile sizleri kutlar saygılar sunarım.. Yorumlar her ne kadar eleştiri nitelikli olsada, Üç yıl önce yapılan ilçe başkanlığı seçiminde ve sonrasında aşırıya kaçan bir muhalefet ve yarış, bu seçimdede aşırıya kaçan bir uzlaşma olsada !!! .Bunlar demokrasinin gereği ve uyarı olarak kabullenip, dikkate alınmalıdır Bu duygularla, Kızılcahamamhaber.com.un 13.08.2008 tarihinde yayınladığı "yerel seçimler yaklaşırken parti kongreleri başladı" haberi üzerine görüşümü kamu oyu ile paylaştığım iki ayrı yorumdan, ikincisinde geçen, "belediye başkanı ve eşi kadınkolları başkanını evinde ziyaret etti" ifadesinde geçen açıklamam sadece bir duyum hatısından oluşmuştur, yani sayın başkanımızın eşi bu tür bir ziiyarette bulunmamıştır ve biliyorumki siyasi faaliyetlerde de durması gereken yeri bilerek hareket etmiştir ve etmektedir. düzeltir özür dilererim.

  • harbi akPARTİLİ   09-09-2008 23:13

    SEFA YILDIRIM ÇOK GÜZEL İNSAN GÖREVİNİ ÇOK ÇOK GÜZEL DE YAPACAGINI BİLİYORUM BAŞARILAR DİLİYORUM AMA YÖNETİM OLMAMIŞ OLUR OLMADIK KİŞİLERİ LİTEYE YAZMIŞ .. ÇOLUK ÇOCUK LİSTEYE GİRMİŞ DAHA SAKALI ÇIKMAMIŞ 23 YAŞINDAKİ BEBE BİLE LİSTEYE GİRMİŞ

  • Erol   09-09-2008 21:43

    Teşkilatın yanlışlarına bakarak lütfen AKP'den soğumayın. Teşkilata yaptığınız eleştirilerde yerden göğe kadar haklısınız. Ama Türkiye bir Kızılcahamam'dan ibaret değil. AKP iktidarlarının ülkemizin bu günü ve yarını için ne denli önemli olduğunu lütfen idrak edelim.. Sizler bu teşkilata bakarak bu partiye oy vermediniz. Öyleyse bu teşkilata kızarak oy çekmek olur mu? Teşkilat yanlış yapıyorsa, bu çok mesele değil. Partimizin Genel Başkanı ve diğer üst düzey yetkilileri size bir "tuş" mesafesi kadar, bir "alo" kadar yakın. Ciddi ve tutarlı şikayetlerinizi somut delillere dayandırarak iletirsiniz. Eminim ki sonuç alırsınız. Ama lütfen partinizden bu sebeple kopmayın. Çünkü bu kopuşlardan Türkiye zarar eder. Türkiye zarar ederse siz de zarar edersiniz!

  • Selami Keske   09-09-2008 21:42

    Syın Yorumcuları dikkatle izledim.yine ayrıntıya takılmış çoğu,ilkelerle hedeflerle uğraşan yok.Takmışlar bir Bayana vay şöyle vay böyle.Orda 20 değerli kardeşimiz var.Hepside güzide insanlar.Bakın şunu iyi bilin Akparti Merkez bir Parti.Genelde etkileşimler Liderliğin söylemlerine Halkın itibar ederek takılmasıdır.Bunu iyi tahlil edemeyenler yanılır.Ne olursa olsun Ak parti Türkiyede olduğu gibi ilçemizin merkezi ve köylerinde rakipsizdir.Büyük İnsanlar fikir ve ilkelerle Küçük İnsanlar kişi ve ayrıntı ile uğraşır.SAYGILAR

  • MUHAFAZAKAR DEMOKRATİ   09-09-2008 21:34

    Evt Ak Partiyi cidden kutluyorum.Ayten Yazıcı Hanıma da başarılar diliyorum.Sayın Ayten Hanım undan önce Dp de olabilir,ChP ye oy istemiş olabilir.2004 te partisine kıızp Coşkun Beye oy vermiş ve Karadaenizli Atatürkçü ve Sosyal demokratları Coşkun Bey e oy verdirmiş olabilir.Cumhuriyet Mitinglerinin Kızılcahamamdak,i Orgaznizatörüde olabilir.Ama Bugün itibariyle Adalet ve kALKINMA PARTİSİNİN kızılcahamam Yönetim Kurulu üyesidir.Kendiisne tekrar hoş geldin der,Partimizin başarışarında katkısını bekleriz.evet bir söz var ya ddN DÜNDE KALDI CAMNCAZIM DÜNE AİT NE VARSA UNUTMAK LAZIM.Ayten Hanımlı Yönetime takmayın sayın Ayten hanımla birlikte hepside değerli kardeşlerimizdir.Hepsininde katkısı olacaktır SAYGILAR

  • bir örnekde bu   09-09-2008 16:41

    Büyük Birlik Partisi Kızılcahamam İlçe Teşklatı Yönetim Listesi Süleyman ÖZDERE İlçe Başkanı Serdar AKBAŞ Hurşit OSAN Süleyman KÖKEN Hamdi BAŞTUĞ Ergun KELEŞ Mülayim DUMAN Erkan ÖZBEK Yasin GÖKALP al sana bir demokrat parti yazıcı örneği daha partiden istifa etmeden ak partiye geçiyorlar. bunlarda bizi bitirmeye çalışıyorlar.Ama alperenler bunlara bu hesabı bırakmaz..

  • mecit   09-09-2008 11:26

    Yeni AKP ilçe teşkilatı başkanı ve ayrıca hemşerim Salih ünlüye hayırlı olsun dilekleriyle çalışmalarında başarılar dilerim.

  • KIRAT   09-09-2008 11:11

    Ayten hocanın demokrat partideki görevi geçmiş günlerde yapılan ilçe kongresinde son bulmuştur kendisine ve yeni yönetime başarılar diliyoruz.yayınlanan dp listesi eski yönetime aittir yeni yönetim listemiz en kısa zamanda siteye ulaştırılacaktır

  • HAMZA K.   09-09-2008 09:45

    Demokrat Parti Yönetim Kurulu Mazhar DEMİRBAŞ Mustafa TAŞKIN Yaşar ACAR Ayten YAZICI Aytekin ÜNAL Durali KOÇ Sedat TÜRKÖZ Muammer İPEK Ethem ÇAKIR Erdoğan DURSUN Nevzat COŞKUN Mahmut ÇAMLI İrfan KAVUNCU Ali İhsan ALKAN Cemalettin DEMİRBAŞ Sitenin partilerimiz bölümünde demokrat parti kısmına bakarsanız cumhuriyetci ablamız bakın başka hangi partilerin yönetiminde yer almış.

  • çıtak   09-09-2008 08:10

    akp nın k.hamamda ne kadar kan kaybettıgını bu kongrede acıkça gordum bu partıyı buralara getırenlerı esefle kınıyorum zaten sımdıye kadar ilce baskanı olan arkadaslarımız partı adına k.hamama hiç bır yatırım yapmamıslardır ayrıca yaptıramamıslardır bunu acıkça soleyebılırım yenı arkadasımız genç olabılır ama bes senelık sıyaset deneyımıyle ne olabılırkı anlasılan oda bırılerıne masalık yapmak ıcın gelmıs turkıyenın ve k.hamamın makuz tarıhı bu olan hp bıze olmuyomu zaten yukardakılerın tuzu kuru zaten bugun ılçe baskanı yarın parayı basıp mılletvekılı adayı olurlar yazıklar olsun bole sıyasete........

  • Ahmmet DİLEK   09-09-2008 01:32

    Devletten aldığı maaşla sadece siyaset yapıp aldığı paranın hakkını vermeyen HAMZA giderayak AK Parti düşmanı birisini yani Ayten YAZICIYI da kazık olarak atmıştır. Böyle birinin il genel meclis üyesi olması halinde neler yapacağını siz düşünün. AK PARTİNİN EN BÜYÜK DÜŞMANI CHP DEĞİL BÖLE HAMZALARDIR.

  • ahmet   08-09-2008 22:39

    bakın değerli kızılcahamamlılar, bir ilçe yönetimi seçiminde neler yaşandığını burada yorum yapan aynı partinin mensuplarından anlamak mümkün.ancak yorumcu kardeşlerimiz hatayı kendinde araması gerekmezmi?işte insanlarımız maalesef türkiyede körkütük siyaset yapmaktadırlar.halbuki siyaset insanlarımızın sofrasını direk etkileyen,ülke topraklarında ilelebet yaşabilmenin belirleyici unsurudur.bir ilçe yönetim kurulu belirlenirken bile nerelerde liste yapıldığını bir arkadaşımız çok güzel yazmış. neresi?geceyarıları neresi bulunursa yada müsaitse orası.işte türkiyemizi bugüne kadar idare edenlerin demokrasi ve siyaset kültürü.ben burada kesinlikle insanımızı hakir görmüyorum. sakın yanlış anlaşılmasın.bir gerçeği ifade etmek istiyorum.kendi partisine demokrasi getiremeyen insanların koskoca türkiyeye demokrasi getireceklerini düşünmek maalesef aptallıktır.bugüne kadar,%50-60 oy alan partiler kayboldu.aynı fikirleri paylaşan insanların partileri bölündü. acaba neden?çünkü kapalı kapılar ardında antidemokratik seçimler nedeniyle.partide aranan en önemli özellik,kişinin dinine imanına milliyetine bağlılığı değil,parti başkanına bağlılığı olmaktadır. siz AKP mensupları,oraya gelen meclisteki temsilcilerinize,neden siyasi partiler ve seçim kanunlarını değiştirmelerini söylemediniz?evet söylemezsiniz,söyleyemezsiniz.söylerseniz sizi çizerler.ama şunu sakın unutmayın adaletin olmadığı yerde anarşi monarşi ve zulım vardır.yani adaletsizlik vardır.şimdi sizin beyanlarınıza göre "partinin başından A hafini kaldırmamız lazım.o zaman partinin yeni adı "kp" OLUR DEĞİLMİ? yani,dostlar KALKINMA PARTİSİ.ABD ve AB emperyalist ülkeleri desteğini çekince ne olur biliyormusunuz?"K"harfide kalkar.ozaman partinin yeni adı sadece "P"olur.yani parti.eğer sizler gerçekten demokrasi taraftarıysanız,yapmanız şart olan şey,SİYASİ PARTİLER VE SEÇİM YASALARININ"derhal değişmesini istemenizdir.aksi taktirde sizin demokrasi söyleminiz sadece bir palavradan ibarettir.siyasetin tabana yayılmasını sağlamanın tek yolu budur.kapitalin gücünün kırıldığı,aklın ve bilimin ön plana çıkmasının tek yolu budur.başka bir yolu maalesef yoktur. siz dostlar,kongrenize iştirak eden temsilcilerinizden,"kamu ihale yasasının"derhal değiştirilmesini istedinizmi?bence hayır.neden?çünkü iktidardasınız.peki yarın siz iktidardan düşünce ne olacak?bu yasa bu haliyle yeni gelen iktidar mensuplarını besleyecek.peki kardeşlerim ne olacak bu memleketin hali.sizler sermayenin tabana yayılmasının önündeki engelleri kaldırmazsanız,hala insanlarımız cadde kenarlarında maalesef bir dilenci gibi yardım kamyonu gözetleyecek.yazık vallahi yazık billahi.çok yazık. benim canım kardeşlerim kim ilçe başkanı yada yönetim kurulu üyesi plursa olsun, sakın birbirinizi kırmayın.hatta güzelim ilçemizde başka partili insanlarıda kırmayın.nedenmi çünkü sizin elinizden hiçbirşey gelmez.yapacağınız hiçbirşey yok maalesef.kamunun ilçenize yada köyünüze yada kasabanıza yaptığı rutin hizmetleri bir ulufe sayıp oyalanıp gidersiniz. onlarada kırk kişi sahip çıkar.o der ben yaptım sen dersin ben yaptırdım.kardeşim bunlar çağdışı artık. allah milletimizi korusun. sevgiler selamlar

  • hasat   08-09-2008 22:31

    İNŞALLAH BUNDAN SONRASI BU İLÇE İÇİN DAHA HAYIRLI OLUR AK PARTİNİN YENİ İLÇE BAŞKANI TEBRİK EDER GÖREVİNDE ÜSTÜN BAŞARI GÖSTERMESİNİ DİLERİM HEP BANA DEGİL BİRAZDA K.HAMAM İÇİN ÇALIŞIN K.HAMAM KENDİNE YAKIŞAN GÜZELLİGİ ARTIK GÖRSÜN BURASI BİR TRUZIM BÖLGESİ İLÇEYİ GEZİPDE BİR ŞÖYLE HALİNE BAKTINIZ MI BİR GÖRÜN. KHAMAM KENDİ DEGERLERİNİ VE O YAKIŞLIKLIGINI ALSIN ARTIK. İLÇEMİZ ÖNÇELİKLE DEVLET ERKANIN GELİP GİTDİGİ YER. GİDİN BİR HASTANESİNİ BİR GÖRÜN YAKINDAN İZLEYİN GÖZLERİNİZİ DÖRT AÇIN ÇEVRE TEMİZLİGİNE BİR BAKIN BUNLAR K.HAMAMA YAKIŞMIYOR YAKIŞMIYACAK .

  • Mustafa alp   08-09-2008 21:54

    Hayırlı olsun

  • Hasan Tiryaki   08-09-2008 21:44

    Sefa oldukça Genç bir Kaedeşimiz kendisini ve tyeni şeçilen tümekibine başarılar dilerim.Partide MHP li olması,BBp li olması veya DYP,anaplı olması,gayet doğal ALPARTi Merkez bir Part,i ,Devlet eksenli değil Millet eksenli parti.eleştieiler Bir bayanda yoğunlaşmış ne kadar partiyi kötülerseniz kötüleyin hiç bir netice alamazsınız.Durumdan vazife çıkarmaya çalışmayın.Önümüzde Mahalli şeçim var kimsenin ekmeğine yağ sürmeye gerek yok.Önümüzdeki şeçimde en yakın rakibi ikiye katlayarak Başbakanımızın sürekli geldiği bir yeri MUhalefete Millet teslim etmez.Başkan yine ADEM ÖZBEKLER saygılar

  • Durmuş Ali   08-09-2008 19:54

    Şimdiye kadar AKP genel merkezi ve Tayyip beyin karizması ile elde edilen başarılar yaşandı. Maalesef yerel anlamda siyasi örgütlerin doğru dürüst bir siyaset ve hizmet yapamadıkları ortada. Muhafazakar demokrasi gibi AKP genel politikası hakkında tek kelime etme yeteneği gösteremeyen yerel yöneticiler, kişiliksizliklerine bir yenisini daha eklediler. Ülke ve ilçe siyesitine yeni bir soluk getiremeyenler, elde ettikleri makam sayesinde kendilerine yeni güçler ve sıfatlar ekleme arayışı içindeler. Bir soru, daha önce DYP (veya DP) yönetim kuruluna da alınan adı geçen bayanın önceki görevinden ayrılıp ayrılmadığı araştırıldı mı? Bir başka soru: Adı geçen bayanın AKP anlayışına uygunluğu ne kadardır ? Ne getirecektir ? Bir şey getiremeyeceği belli ama, bu akıl tutulması olay ile ülke siyasi tarihine geçecekleri aşikardır. Yeni yönetim kuruluna bakarsanız, yamalıklı bohça gibi bir görünümü farkedersiniz. her görüşten insan var. Ulusalcısı, MHP lisi, BBP lisi ve bunların dışında hiçbir siyasi görüntüsü olmayanlar... Görünümleri ile itici bir tablo oluşturanlar... Bunlar mı % 47 oranında oy almış bir iktidar partisinin yerel yöneticileri olacak ? Acırım onlara... Belediye başkanının da yeni yönetim kurulunun adaylık teklifinde imzası bulunuyor. Acaba ulusalcılarla ve diğer siyasi gruplarla ne derecede bir dirsek teması var ? bu biliniyor mu? Ortalıkta gezinen söylentilere göre ferasetten uzak icraatleriyle onun da bir akıl tutulması yaşadığı anlaşılıyor. Ve bir şey daha anlaşılıyor ki, yeniden adaylık sürecinde bu konuyu izah etmede bayağı zorlanacak. Onları ve bu yaptıklarını ibretle ve insanlık adına utanarak tekip ediyorum...

  • aynur   08-09-2008 18:05

    basarılar herkeze harun beye selamlar

  • bılal   08-09-2008 18:04

    harun abımıze basarılar onu basımızdan eksık etmeın yuce mevlam cok yardımı seven bızımle ılgılenen o hayırlı ramazanlar herkese

  • bekır   08-09-2008 17:56

    genclerın onunu actıkları ıcın tsk ederım bu arada ayten hanım bence olmamıs o lısteye en guzel yakısın ve ınsancıl davranan harun akarsu var ve basarılar dılerım her zaman yardımcımızın oldu

  • fatih akay   08-09-2008 17:04

    sefa arkadaşıma başarılar dilerim.allah yolunu açık etsin.

  • taner   08-09-2008 15:07

    tebrikler

  • istifa   08-09-2008 14:53

    Bu biz parti tabanımıza ihanettir. Ayten hoca gibi ak parti düşmanı bir kişinin bu parti içerisinde yer almasını kınıyorum. Bellimi olur ilerki dönemlerde Doğu perinçekin partisi işçi partisinden de birisi bu partide yönetim kadrosuna girerse tam ergenekon oluruz. Şunu söyleyeceğim ayten yazıcı olduğu sürece ben bu partiye gönül vern ve bu partiye oyveren birisi olarak bundan sonra oy vermeyeceğim gerisini yeni yönetim düşünsün

  • vatandaş kamil   08-09-2008 14:15

    durmak yok sola devam

  • mustafa özkan   08-09-2008 12:20

    değerli hemşerimiz sefa yıldırım ve ekibine başarı dilerim. k.hamamlı hemşerilerimede şimdiden bld.başkanlık ve dayatma encümenlik olmaz böyle yorumda yazılmaz herşey hayırlısı olsun

  • Hasan   08-09-2008 11:33

    Daha önce yazmıştım yani araba devrilmeden yol gösterdim geçenki haberlerin yorumlarına bakarsak şimdi diyecek fazla bir şey yok çünki hasaplar vardı pilanlar düşünülmüş uygulandı bu hesabın kitabın bir sonucu olacaktır dilerim hakkında hayırlısı diyelim Tekrar söylüyorum Recep Tayyep Erdogana yakışan onun misyonu ve vizyonuna uymuyor amma şuanda yapılacak fazla bir şey yok ben üç ay süre veriyorum ne yapacaklarını beklemekten başka birşey gelmez elimizden bekle gör diyelim saygılar

  • HHÜSEYİN AYDIN   08-09-2008 11:31

    YORUMLARA VE HALK ARASINDA KONUŞULANLARA BAKILIRSA AYTEN HANIMI TANIMAYAN YOK HERALDE TEK TANIMAYANLAR YENİ YÖNETİM VE MUSTAFA KELEŞ YADA BU HANIMI TANIYORLARDA AK PARTİYİ TANIMIYORLAR KENDİ HESAPLARINDAN BAŞKA BİR ŞEY DÜŞÜNMEDİKLERİ AŞİKAR İLÇEMİZDE 3-5 KİŞİYE SORSALARDI YANİ KEŞKE İSTİŞARE ETSELERDİ.YENİ YÖNETİM VE MUSTAFA KELEŞİN YAPTIKLARINDAN YÜZÜ KIZARMADI AMA HERALDE BAYANIN YÜZÜ KIZARDIDA kongreye GELMEDİ.HERALDE BU LİSTE FAZLA KALMAZ İNŞAALLAH YENİ YÖNETİM İLÇEMİZDE VE İSTİŞARE EDİLEREK YAPILIR.KIZILCAHAMAM DIŞINDA GECE YARISI LİSTE YAPMAK İÇİN YER ARANMAZ.SAYGILARIMLA

  • kızılcahamamlı   08-09-2008 10:18

    iyiki mustafa keleş bıraktı ondan ne köy olur ne kasaba allah hamzadan razı olsun şimdiyedek ilçe başkanlığını yürüttü şimdi sefa kardeşimize bayrağı verdi sefa bey sakın ola hamzayı yanına bulaştırma akılı ol kızılcahamam a hizmet yapın allahınızı severseniz sayğılarımla

  • kürşad   08-09-2008 10:16

    her partinin artıkları bir araya toplanmış hayırlı olsun, acaba hangi birliktelik bunları yanyana getiriyor...

  • ali gül   08-09-2008 10:09

    Kızılcahamam bir ilke imza atarak AKP yi ASP (Adalet ve Sosyalist Partisi) yaptı .Sadece Ayten Yazıcı yetmez üyeliğe birkaç ulusalcı daha bulun.

  • Ömer   08-09-2008 09:58

    Siz bir siyasi görüşe % 100 muhalif olacaksınız. Her fırsatta veryansın edeceksiniz. Hatta o siyasi oluşumun tökezlemesi için yapılan büyük mitinglere katkı sağlamak için yerelde organizasyonun temsilcisi durumunda olcaksınız. Ya sonra? Gidip o siyasi partinin yönetimine girivereceksiniz? Bu nasıl izah edilir? Aklım almıyor. Madalyonun diğer yüzü: Siz Partinin Teşkilat Başkanı olacaksınız. Partinizin amansız ve şiddetli bir muhalifi olduğunu cümle alemin bildiği birisini rica minnet yönetime alacaksınız. "Kasıt mı?" desem, "Akıl tutulması mı?" desem, bilemiyorum. Bildiğim tek şey; tabana büyük saygısızlık.

  • Barış KAYMAK   08-09-2008 09:42

    Saygıdeğer Sefa Yıldırım beyi tebrik eder memleketimize hayırlı olmasını dilerim.İnşallah başı hep dik olarak gezer, onada o yakışır zaten. Saygılar...

  • mehmet   07-09-2008 22:14

    sayın mustafa keleşi belediye başkanı olarak görmek isteriz ama hamza kocaoglunuda encümenlige almaları şartıyla

  • durmuş   07-09-2008 22:07

    sefa bey ve yönetimine başarılar

  • cafer   07-09-2008 21:32

    hayırlı olsun sayın başkanım vatan için kızılcahamam için hayırlı işlere imzanı bekleriz

  • mahmut   07-09-2008 21:27

    LİSTEDE BULUNAN TEK BAYAN VAR O DA ULUSALSCI SOLCU...AK PARTİYE DE İYİ YAKIŞIR.CUMHURİYET MİTİNGLERİNİN K.HAMAM DAKİ ORGANİZATÖRÜ...BU YÖNETİME DE BU YAKIŞIR...

  • hüseyin   07-09-2008 19:35

    BÜYÜK BAŞKAN SEN BİR EFSANESİN. SENİ TARİH YAZACAK.HAYIRLI OLSUN VATANA

  • kızılcahamamlı   07-09-2008 19:29

    sayın mustafa keleşi belediye başkanı olarak görmek isteriz ama hamza kocaoglunuda encümenlige almaları şartıyla

  • kızılcahamamlı   07-09-2008 19:26

    bu partinin ilçe başakanlıgına sayın hamza kocaoglu daha çok yakışırdı

  • HAKAN   07-09-2008 18:14

    sefa bey ve yönetiminine başarılar

  • çok yakışmış   07-09-2008 18:01

    ayten hanım dp yönetim kurulu üyesi oldunuz chp encümen adayı oldunuz her tarafta partimize saldırdınız üstelik çok ağır bir ithamla atatürk düşmanları olarak lanse ettiniz size nasıl utanmadan bu partinin kapısını açtılar açanları esefle kınıyorum siz nasıl utanmadan partimize geldiniz size söyleyecek hiç bir şey bulamıyorum sadece yazıklar olsun

  • Metin   07-09-2008 17:37

    Demekki bir haftadır ortalıkta dolaşan söylentiler doğruymuş. Ayten Hanım çoook yakışmış o listeye. Aman dikkat! Nazar değmesin.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın