Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  Aday listelerinde son gün maç başlıyor.
  • Facebook da Paylaş
Aday listelerinde son gün maç başlıyor.
  • 16-02-2009
  • 52 yorum
  • 5615 okunma
kızılcahamamhaber farkı ile muhtemel seçim kadrolarını ilk 11 i açıklıyoruz. Seçimlerde resmi start bugün başlıyor.Aday listeleri seçim kuruluna verilmesinde son gün

Yerel seçimler yaklaşırken liste savaşları da hızlanmaya başladı. Siyasi maç başlamadan önce 11 kişilik kadroları hazırlamak için yarın son gün. Partiler hummalı bir şekilde belediye meclisi ve il genel meclisi kadrolarını ilçe seçime yetiştirmek için uğraş verirken Kızılcahamam haber olarak ilçemizde seçime giren siyasi partilerin ilçe seçime verdikleri kesin  kadrolarını yayınlıyoruz.

 

 

Adalet ve Kalkınma Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Adem ÖZBEKLER

Belediye Meclis Üyeleri

 

  1. Şengül ÇELİKOĞLU
  2. Feridun ÜNSAL
  3. Sefer AKYEL
  4. Mehmet AYDIN
  5. Mahmut KAHVECİ
  6. Adem AKAY
  7. Ahmet İPEK
  8. Hüseyin DEMİRHAN
  9. Emin DEMİRBAŞ
  10. Rıfat ZENGİN

 

Kontenjan: Mustafa ÖZTÜRK

 

İl Genel Meclis Adayları:

  1. Mustafa KELEŞ
  2. Ahmet ASLANOĞLU
  3. Hamza KOCAOĞLU

 

Çeltikçi Belediye Başkan Adayı: Hidayet DEMİRHAN

 

Milliyetçi Hareket Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Coşkun ÜNAL

 

Belediye Meclis Üyeleri

 

  1. Cevat YÜCE
  2. Hasan AKKAYA
  3. Mehmet ERGUN
  4. Hasan Hüseyin ERSOY
  5. Mehmet USLUCAN
  6. İlyas YILMAZ
  7. Ahmet Keçeci
  8. Yaser Akkaya
  9. Ali İhsan Demirel
  10. Ali GÜL

 

Kontenjan: Nevzat UYAR

 

İl Genel Meclis Adayları:

  1. Erdoğan YILDIRIM
  2. İsa SEVER
  3. Zekeriya KIŞLAKÇI

 

Çeltikçi Belediye Başkan Adayı: Nurullah TAŞÇI

 

Cumhuriyet Halk Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Mehmet DEMİR

 

Belediye Meclis Üyeleri

 

1.      Kıymet ÜNSAL

2.      Kemal ALTINTAŞ

3.      Fikret CAN

4.      Fahrettin DURSUN

5.      Osman AKPINAR

6.      Hüseyin İLHAN

7.      Alaaddin SEZEN

8.      Halit EKİCİ

 

 

 

Kontenjan: Mehmet DEMİRBAŞ

 

İl Genel Meclis Adayları:

  1. Vahdettin DURSUN
  2. Adnan ŞAHİN

 

 

Sadet Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Abdülkadir AYDIN

 

Belediye Meclis Üyeleri

 

  1. Sadık TURASI
  2. Zeki ERTÜRK
  3. Recep YILDIZ
  4. Ahmet ÖZGEN
  5. Yasin BAYRAKÇI
  6. Ali YAMAN
  7. Fethi UÇAR
  8. Soner YAŞAR
  9. Erkan YANAR
  10. Süleyman KEÇECİ

 

Kontenjan: Nur ÜZMEZ

 

İl Genel Meclis Adayları:

  1. Vahittin EROL
  2. Metin ERTÜRK

 

Çeltikçi belediye başkan adayı: Süleyman TURASI

 

Demokratik Sol Parti: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Rasim AKKAYA

 

Belediye Meclis Üyeleri

 

1.      Erkan ÖKTER                              ( Emekli Yönetici )

2.      Remzi TÜRKEN                           ( Z.Bankası Emeklisi K.Hamam Spor eski futbolcusu )

3.      Yakup TAŞLIYURT                    ( Esnaf )

4.      Zelha YAVUZ                               ( Terzi )

5.      Dursun KALENDER                   ( Emekli Polis Memuru)

6.      Bayram Ali FİDAN                      ( Karayolları sürücü operatörü )

7.      Münevver ÜSTÜN                       ( Ev Hanımı )

8.      Meryem ARSLAN                       ( Ev Hanımı )

9.      Ahmet GÜMÜŞSOY                   ( Oto Tamircisi )

10.  Mustafa AKBAŞ                          ( Belediye Emeklisi ) 

 

 

Kontenjan: Mehmet Baykal GÖK

 

İl Genel Meclis Adayları:

  1. Erdal TÜT                               (Gazeteci )
  2. İsa IŞIK                                   ( İşçi )
  3. Arif AKKAYA                        ( Tuzcu – Esnafı )

 

Çeltikçi belediye başkan adayı:  Cem İREN  

 

Demokrat Parti: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Durali KOÇ

 

Belediye Meclis Üyeleri:

 

  1. Ethem ÇAKIR 
  2. Mehmet ULUS
  3. Osman KONCA
  4. Ahmet YILMAZ
  5. Oğus DURSUN

İl Genel Meclis Adayı 

  1. Yaşar ACAR
  2. Harun ÇIRAK

 

Büyük Birlik Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Çıkartmadı

 

İl Genel Meclis Adayı:

1.      Serdar AKBAŞ

2) Ergün KELEŞi

3) Uğur DEMİRBAŞ 

 

 

Anavatan Partisi: Kesin Liste

 

Belediye Başkan Adayı: Çıkartmadı

İl Genel Meclis Adayı:

1. Narin ARIÖZ

2.Hasan TOPAL

 

Liberal Demokrat Parti Belediye Başkan Adayı

 

  1. Nizam Sağlam

Bağımsız Türkiye Partisi Belediye Başkan Adayı

 

  1. Mehmet Çıray

 

Bağımsız Belediye Başkan Adayı

 

1- Şener YURDAGÜL

 

Etiketler : Aday - listelerinde - son - gün - maç - başlıyor. -
YORUMLAR
  • dsp   18-03-2009 15:15

    oylar il genelde isa ışığa dsp

  • dsp   18-03-2009 15:15

    oylar il genelde isa ışığa dsp

  • fethi fidan   04-03-2009 14:21

    ben bir kızılcahamamlı olarak güzel bir liste inşallah bizleri ankara temsil ederler şimden hayırlı olsun ben bir milliyetci olarak başarılar dilerim bütün adaylara ve il genel ve mejlis üyelerine ayrıca belidiye başkan adaylarına hayırlara vesile olur inşallah ne olursa olsun yöremiz kazanacaktır gönül isterki kendi partim olsun ama hepside kendi yöremi temsil etmek için oldugundan dolayı eee bizlerede başarı dilemek geliyor saygılarımla ankaradan FETHİ FİDAN..........KIRKIRCA KÖYÜ ESKİ DENNEK BAŞKANI ........

  • MUSTAFA ERCAN   03-03-2009 12:57

    Narin hanımı gönülden destekliyoruz

  • BULAKLILAR   26-02-2009 15:01

    İlçemizde yetişmiş, içimizden birisi Ahmet ARSLANOĞLU... Gençlik yıllarından itibaren siyaset sahnesinde yer almaya başlamış, her platformda Kızılcahamamımızı temsil etmeye gayret göstermiş birisi... Gelin Ahmet ARSLANOĞLU'nu daha yakından tanıyalım. İşte Ahmet ARSLANOĞLU'nun kendi kaleminden özgeçmişi... KİŞİSEL BİLGİLER VE ÖĞRENİM DURUMU 1963 yılı Kızılcahamam doğumluyum. Sırasıyla Yeni Turan İlkokulu, Evliya Çelebi Ortaokulu, Ankara Ticaret Lisesi'ni bitirdim. Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden 1986 yılında lisans eğitimimi tamamlayarak mezun oldum. 1988 yılında Jandarma Asteğmen olarak vatani görevimi tamamladım. Anadolu Üniversitesi AÖF Mahalli İdareler Bölümünden 1996 yılında mezun oldum. Evli ve iki çocuk babasıyım. MESLEKİ FAALİYETLERİ İlk olarak Ankara Siteler'de baba mesleği olan orman ürünleri alım satımı ile uğraştım. Daha sonra koltuk imalatı, döşeme, dekorasyon işleri yaptım. Mali Müşavirlik stajımı tamamladıktan sonra Serbest Muhasebeci Mali Müşavir olarak serbest meslek faaliyetine başladım ve halen devam etmekteyim. SİVİL TOPLUM ÖRGÜTLERİ 1990 yılında Kızılcahamam Bulak Köyü Derneği'ni kurdum ve 10 yıl süreyle başkanlığını yaptım. Ankara Serbest Muhasebeciler Mali Müşavirler Meslekte Birlik Derneği Denetleme Kurulu'nda görev aldım. Su Havzalarını Koruma ve Ağaçlandırma Derneği üyesi ve başkan yardımcısıyım. Kızılcahamamlılar Derneği İstişare ve Danışma Kurulu'na üyeliğim mevcut ve Ankara İl Özel İdare Spor Kulübü'nün üyesiyim. SİYASİ FAALİYETLER 12 EYLÜL 1980'den sonra Refah Partisi üyesi olarak aktif siyasete resmi anlamda başladım. Daha sonra Fazilet Partisi Kızılcahamam İlçe Teşkilatı'nda görev yaptım. AK PARTİ Ankara Kurucu İl Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev aldım. İl Yönetiminde İdari ve Mali İşler Başkan Yardımcılığı'nda bulundum. AK PARTİ ilçe, il ve genel merkez üst kurul delegesiyim. 28 MART 2004 yılı yerel seçimlerinde AK PARTİ’den Allah’ın izni, Kızılcahamamlı hemşehrilerimizin teveccühü ile Kızılcahamam İl Genel Meclis Üyesi olarak seçildim. 2005 yılında AK PARTİ hükümetinin çıkarmış olduğu 5302 sayılı İl Özel İdare Yasası ile Ankara İl Genel Meclisinin İLK MECLİS BAŞKANI olarak tarihi bir sorumluluğu üstlenmiş olduk. Görev süresi içinde sadece Kızılcahamam değil Ankara’nın bütün ilçelerinde yapılan yol, içme suyu, kanalizasyon vb. altyapı çalışmalarının yanı sıra eğitimden, sağlığa, tarımdan hayvancılığa, spordan, kültüre, sosyal hizmetlerden stratejik planlamaya kadar her bir alanda İl Genel Meclisinin başkanı olarak inisiyatif kullandım ve katkı sağladım. Kısaca İl özel idaresinin ve il genel meclisinin yeniden yapılanma sürecinde ve mevzuatının uygulamaya dönüşmesinde en yüksek karar organının en tepe noktasında görev yaptım. Bir dönem İl Özel İdare Komisyon Başkanlığı yaptım. Halen Ankara İl Genel Meclisinin Plan ve Bütçe Komisyon Başkanıyım. Aynı zamanda da İl Özel idaresini İl Genel Meclisi adına denetleyen Denetim Komisyonu Başkanıyım. Ahmet ARSLANOĞLU Kızılcahamam İl Genel Meclis Üyesi İl Genel Meclisi Denetim Komisyon BAŞKANI İl Genel Meclisi Plan ve Bütçe Komisyon BAŞKANI

  • ayşe bilge   26-02-2009 14:08

    bayanların gelmesini istiyoruz narin arıöz ü destekliyoruz

  • Vatandaş   25-02-2009 23:18

    kadınların listede olması önemli. Fakat! toplumda bu tür bir iş için seçilen kadında önemlidir. Kadın görev olarak ne yaptı? Neler yapıyor tahsili ve hitabı nasıl? Sadece kadınlar üzerinde mi yoksa tüm toplum üzerinde mi etkili? Ben kişileri fazla tanımıyorum. Ayrıca babam dahi chp den aday olsa 1000 oyumdan 1ini vermem. Fakat chp nin seçtiği bayan daha kültürlü. akp nin bayan adayı kadın kolları başkanı. daha önce bazı organizasyonlar düzenliyordu partinin ilk kurulduğu zamanlar anneler günü gibi kızılcahamam bayanlarının ihtiyac duyduğu organizasyonlar. fakat bunun bir oy avcılığı olduğu ortaya çıktı ve akp iktidar olduğu zaman tekrar edilmedi. bu yüzden ilçemizde daha önce bu tür organizasyonlar düzenleyen sn. çelikoğlu'ndan tekrar seçim öncesi ve sonrası düzenlemesini istiyorum. saygılarımla

  • Şarı çavuşlardan   25-02-2009 21:21

    Bir Karacaörenli yurttaş olarak şunu söyleyebilirimki.kendinede sorun.Belediye şeçimlerinde oy erdiği veya desteklediği hiç bir aday kazanmamıştır.YAZIK şimdi de içinde olduğu PARTİ ve ADAYI da kaybedecek .SONUÇ OLARAK BU kezde hüsranla sonuçlanan bir girişim.SAYGILAR

  • yasin akarsu   25-02-2009 20:41

    belediye meclisi adylarının yede adaylarını açıklarmısınız kim nerde anlarızzz!

  • fikret canpolat   25-02-2009 12:49

    anavatan partisinden il genel meclisi üyesi adayı NARİN ARIÖZ ÜN aday olmasına sevindik kendisini destekliyoruz

  • mustafa   23-02-2009 15:51

    mhp liler yanlış yapmışsınız hiç olmazsa kontenjan adayınıza özürlüler dernek başkanını koyaydınızda oy nasıl alınır göreydiniz yazık olmuş her halde sizleri birileri kandırmış ki o kontenjan adayınızın size faydası olmaz ama birileri ö nerrerek size iyilik yapmamış bunu sandık gösterecek diğer listenizdeki buna benzer bazı isimlerde yanlış akp gibi havalarda uçuyorsunuz galiba amma vatandaş işini bilir aldığınız gazlar çabuk kaybolur.yanlış yoldasınız.öneerim budur.

  • bağımsız seçmen   22-02-2009 21:48

    sayın derterşe kardeşim otobüslerin kaldırılmasına bende üzüldüm ama coşkun başkan kadar adem özbekler,de suçlu değilmi o otobüsleri zarar etti diye ilçe başkanı mehmet bütüne peşkeş çekmedimi.madem zarar ediyordu neden otobüsleri tamamen geri çekip satmadı şimdi cenazelere bedava,düğünlere mazot parasına gidiyor.bunlarda her halde zarar ama başkan bunları zarar görmüyor.arkadaşlar bunlar halka hizmet yanlış anlaşılmasın olması gerekenler.ben sadece alınan çarpık kararları örnekledim.yani ankara,k.hamam arası taşımacılığı da hizmetti.ama başkan o zamanki ilçe başkanın zarar etmesini önlemiştir.coşkun ünal,da intikam için otobüs şirketi açmıştır.ama birleşerek onlarda durumu kurtarmışlardı.olan onlara oy veren biz halka oluyor.önemli değil biz üst üste yolculuk yaparız.artık bunlara oy vermeyin.düşünün boşa atın yeter bunlar yandaşları,ve kendilerini düşünüyorlar

  • osman   22-02-2009 08:59

    Mhp nin kontenjan adayına bir bakın bu adam hiç uygun olmamış, bürokraside yıllarca çalışmış fakat hiç bir vatandaşa işimamamış ve kibiirli bir yapıya ve sol görüşe sahip bir şahsiyet ne zaman ülkücü ve milliyetçi oldu bilmem ama bazı kuş kaldıranların ve çıkar peşinde koşanların çanak tutmasıyla mhp kontenjanına alıınmış, partiye hiç bir getirisi olmaz şimdiye kadarki yaşamında gölgesine yararı olmamış ki bundan sonra ilçeye olsun,sevilen ve itibar edilen bir kişiliği olduğu kanaatinde değilim değiştirme imkanı varsa hemen değiştirsinler tavsiyem bu.

  • Metin Çetin   21-02-2009 19:24

    Caddede sokakta kahvehanede lokantada bakkalda markette berberde önünümüzdeki seçimlerle ilgili KIızlcahamamın her yerinde herkes bir şeyler söylüyor. Tabiki herkes kendi gönlündeki partinin kazanacağını, adaylarının daha iyi olduğunu filan söylüyor. Dolayısıyla farklı farklı şeyler söyleniyor. Ama bir söylem ortak. Sanki tüm ilçe halkı ağız birliği etmişçesine bir şeyde hem fikir. Ben çok enteresan buluyorum bu ortak görüşü. Şu partili, bu partili herkesin aynı şeyi söylemesi bir tesadüf olamaz. İşte bu ortak söylentiye göre : "AKP BELEDİYE ENCÜMENİ ADAY LİSTESİ ile ve de İL GENEL MECLİS ÜYELİĞİ ADAY LİSTESİ ile adeta SEÇİMİ KAYBETMEK İÇİN ELİNDEN GELENİ ARKASINA KOYMADI" deniliyor. Ne kadar ilginç değil mi? Başka partiler kazanmak için ellerinden ne geliyorsa yapsın, AKP ise tam tersi... Nasıl bir İlçe Teşkilat Yönetimi? Ben anlayamıyorum. Anlayan varsa bir anlatıversin de anlayalım. Belki bir AKP seçmeni olarak karamsarlığa kapılmaktan kurtuluruz.

  • hasan mutlu   21-02-2009 16:29

    kıymetli kızılcahamamlılar, seçmen nedir oy nedir?kime niçin oy verilir?öncelikle bu konularda kendimizi sorgulamamız gerekir.bu güne kadar kim yada kimlere oy verdik. niçin oy verdik?oy verdiğimiz kişiler bizi ne kadar adam yerine koydu?bizler mutlumuyuz.komşumuz mutlumu?akrabalarımız mutlumu? bana göre akp,mhp,chp,dtp bu milleti mevcut halleriyle bırakın mutlu etmeyi bu millete kan ağlatıyorlar.bundan önceki 57.inci hükümeti düşünün.krizler iflaslar..enflasyonlar...vergi adaletsizlikleri...sonuçta yoksulluklar,yolsuzluklar...birtek abdullah öcalan'ın idamı karşılığında teröre ara veren bir bölücülük dramı...yani oy verdiğimiz partiler bizi mutlu edemedi.komşumuzu mutlu edemedi,ülkemizi mutlu edemedi.yolsuzlıklar yoksulluklar dizboyu. şimdi bu adamlar yine çıkmış sahneye.ne yüzle bu gariban insanların karşısına çıkarlar anlamak mümkün değil.hiç dersine çalışmayan bir öğrencinin sokak ortasında ben sınıf birincisiyim diye nara atmasına benziyor aynı.yada zayıf notlarla dolu karnesini silip yerine hep iyi not yazarak annesini babasını kandırmaya çalışan öğrenci misali... 58,59,60.ıncı hükümette aynı.yolsuzluklar,yoksulluklar,ekonomik krizler başka,başka birşey yok.şunu yaptık bunu yaptık.hikayeden teyyare. yine karşımıza çıktı akp.bu milleti işsiz güçsüz bıraktığınamı oy verelim. ekonomik kriz nedeniyle esnafı perişan ettiğinemi oy verelim.neren doğru kardeş. ne yapacağız. 3.üncü yolu lütfen anlatmaya devam edin.

  • Veysel BAYRAM   21-02-2009 15:42

    Sygıdeğer kardeşim. seninle aynı topraklarda doğmuş büyümüş ve hasbel kadar uzunyıllarda mesai arkadaşlığı yapmış bir kardeşin olarak biz sana, "ben bilinci" yerine "Biz Bilincini" benimsemiş sosyal ve kültürel faaliyetler ve hizmetler ile kişilere değil kitlelere hizmeti benimsemiş bir kardeşimiz oarak gördük bildik ve inandık. Hizmet sadece siyasette veya belediye meclis üyeliği ile olmaz sen çok kusal bir görev içra etmektesin, sana acizane tavsiyem sakın başında bulunduğun hizmeti bırakma, "yap bir iyilik at denize, Balık bilmezse Halık Bilir" Herkesin bir hesabı olduğu gibi son hasap ALLAH (cc)'ın hesabıdır ve "o" ne güzel habaptır. İnanıyorum ki yeni dönem sizlere layık olduğunuz değer ve hizmeti verecektir

  • ua   21-02-2009 12:20

    yurdakul değil YURDAGÜL :))))

  • nurdan   21-02-2009 10:26

    insanlar nedense hep güçlülern yanında yer almak istiyor.sonrada güçlüler tarafından ezilip horlanınca da üzüküyorlar.evet seçim var bu seçimdede 2 değil 6 parti yarışıyor.29 mart a kadar da güçlü olan onlar değil siz siniz,halk güçlü.ama ya ben falanı severim dürüst temiz adam ama kazanamaz,derseniz 2 parti arasında o gelmesinde öbürü daha iyi,o beceriksiz ama belki bu bişeyler yapar diye oylarınızı istemeyerek harcarsanız 30 martta 5 sene ağlayan siz olursunuz.en güzeli herkes sevdiğine güvendiğine versin.iki partiden biri yada başka partide kazansa kazanan siz olursunuz.çünki kıl payı kazanan mecbur çalışmak zorunda kalır.hizmet etmek zorunda.ama açık farkla kazanırsa,hiç umursamaz nasılsa ben güçlüyüm havasında 5 sene daha kaybederiz.

  • akil adamlar   20-02-2009 22:47

    görünen o ki bu seçimde iki parti başa güreşecek. o zaman iki partiyi ve adaylarını kendi çapımızda tanımaya çalışalım. önce iktidarda olan Sayın Adem ÖZBEKLER. 1- doğumyeri : KIZILCAHAMAM 2- Tahsili : Yüksek Okul 3- Medeni hali : evli 4- İkametgahı : KIZILCAHAMAM 5- icraatları : herkesce malum 6- eksiklikleri : yolların asfaltı, gençlerin ihmali, ekip çalışması olmayışı,insanları ve personelini tanımaması ve de güvenmemesi. Diğer Aday Sayın Coşkun ÜNAL : 1- Doğum yeri : KIZILCAHAMAM 2-Tahsili : lise 3-Medeni hali : evli 4-İkametgahı : KIZILCAHAMAM 5-icraatı : 1-Kızılcahamam Belediyesi Otobüslerinin hizmetinden memnun olmayarak kendisi ve 15-20 kişi yi bir maceranın içine atıp otobüs şirketi kurdu.2- boş zamanlarında K.hamam sporun maçları ve gençleri ile ilgilendi. k.hamam spor için gece düzenledi.3- ilçemizden işsiz olan kişileri yaklaşık 150-200 kişiye istihdam sağladı. diğerlerini de siz yazın . bakalım ortaya nasıl bi tablo çıkacak. her iki adayın da hatta meclis üyesine seçilecek adaylarında kim oldukları hakkında bildiklerinizi siz de yazın ki kamuoyu kime oy vereceğini bilsin. bilinçli seçmen oyunun nereye gideceğini bilmeli değil mi?

  • Seçmen Vatandaş   20-02-2009 20:34

    Siyasetin çok bir bağımlısı değilim. Kararsız seçmen diyorlar ya, işte öyle bir şey... Daha sandığa epey var. Ama; Ufaktan ufaktan oyumun yönünü de düşünndüğüm oluyor şu günlerde. Mevcut yerel yönetimden memnun değilim. Öyleyse ne yapayım? Bu sefer de filana versem mi, acaba? Bazı dostlar filan için epeyce değiştiğini söylüyorlar. Filan artık kavgacı, çatışmacı değil, uzlaşmacı ve oldukça kibar bir beyefendi kişiliğe büründü diyorlar. Daha daha dediklerine göre; Hatta olumsuz imaja sahip olan çevresindeki pek çok kişiyi ber taraf edip, uzaklaştırmış. Geçen dönem tehditle oy isteme, korkutarak evlere balkonlara bayrak asma, hain arama, muhalif olanlara aba altından sopa gösterrme gibi söylentilerin zerresi bu dönem gündemde yokmuş henüz. Ben oy versem de, vermesem de bu tavrı güzel ve yararlı buluyorum. Takdir edilmesi gerektiğine inanıyorum. Çünkü belli bir kitlenin önemli bir kişisinin bu düzgün davranışı önce kendi kitlesine sonra tüm tabana yansıyacaktır, mutlaka. Siyasal sonuç ne olursa olsun, bu davranışların topluma olumlu getirisi olacaktır. ANCAK; Bu beğeni toplayan davranışların, yalnızca seçim sürecinde değil, seçimden sonra da devam etmesi şartıyla.

  • ormancı   20-02-2009 19:32

    Sayın belinda sözlerinize katılıyorum malesef ortam bunu götürüyor. Atatürk bile o dönemde bayaanlara her imkanı tanımış, İlcemizde bizi yönetecek kimse yokmuş gibi dışarıdan ithal ediyoryz , İlcemizde ne bayanlar var ne erkekler var başımıza taç adaeriz ama bunların arkasında millet vekili ve vali yok sizin anlayacanız arkası yok , O yüzden tepeden inme yok. Sonrada secimi kazanalım diye yalvarırlar abi senin bende emeyi n var seni şurada meşlis üyesi burada il encümeni yapalım yok kardeşim o birkere olur arkana güveniyorsan secimi kazanırsın yoksa valin seni kurtarır. sayın editör sanada saygılar.

  • Bulaklılar   20-02-2009 12:40

    Bizler Bulaklılar olarak Kızılcahamam da bir markayız.bunu herkes biliyor.Kızılcahamamı temsil edilmesinde bizler olmalıydık bu oldu.İlGenel Meclis Üyeliği için Kızılcahamam sevdalısı içimizden biri tüm Bulaklıların kefil olduğu AHMET ARSLANOĞLU na kızılcahamam lılarında bulaklılar gibi sahip çıkacağını biliyoruz.Ayrıca tüm adaylarımıza başarılar diliyoruz.

  • derterje   19-02-2009 22:14

    adem ozbeklerın ılcemıze yaptıklarını soylemmemıze gerek yok zaten ama coksun unal denen sahsın ılcemıze ne yaptıgını unutmayalım adem ozbekler baskan olduktan sonra beledıyenın ıs yapmaması ıcın ankaraya otobusler korayak beledıyeyeı zarara soktu ve beledıye ozellestırsı ve şirkete verdi şimdi siz beledıyeyı en basıtınden bir ornekle zararaa sokmaya calısan birine nasıl oy verebilirsiniz lutfen sizi bazı seylerı gormeye davet edıyorum mevcut beledıyeye bunu yapan sahıs beledıye baskanı olduktan sonra ılcemıze ne yapmasını bekleyebilirsiniz SAYGILAR DETERJE

  • belinda   19-02-2009 09:03

    öncelikle partilerin encümen listelerini gözden geçirirken bir tane bayan encümen olması dikkatimi çekti.niçin bayanlar her yerde ve her zaman azınlık?sorusu aklıma takıldı.bunu araştırmak lazım.acaba ilçemizde kendini ifade edebilecek ve biz kadınları temsil edecek kapasitede kadın mı yok?yada kadınların kendini ifade etme özgürlüğü mü yok?diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım.

  • hasan   19-02-2009 08:37

    Alperen kardeşim sanıyorum biraz afkeli yorgan ve örtmek yazısını biraz açarsa iyi adam kötü adam veya üzerine cila meselesini tüm alperenler anlasın ne yapmar istendiğini anlayalıy

  • hamza   19-02-2009 01:11

    adem başkana hayırlı olsun inşallah tekrar seçilir başkana söylenecek sözüm yokda orada hamza kardeşimizin ne işi var acaba çoook merak ediyorum.çıtak kardeşimizin yorumuna katılıyorum

  • alperen   18-02-2009 21:16

    aman üstünü iyi ört üşütmesin

  • aydın güldiken   18-02-2009 11:46

    kızılcahamam belediye başkanı ADEM ÖZBEKLERE yaptıkları işlerden dolayı cok teşekkür ederim inşallah daha iyi işler yapmasını bekliyorum 30 mart inşallah başkan olmasını bekliyorum daha iyi hizmet vere bilmesi icin daha iyi calışmasını bekliyorum

  • ahmet madenoğlu   18-02-2009 10:06

    ey türk milleti. şu siyasetin,şu partilerin haline bakın.bir an kendinizi tarafsız hissedin. şu ülkenin haline bakın.belediye başkanı adayları belirleniyor.kim belirliyor? belediye meclis üyesi adayları belirleniyor.kim belirliyor?il genel meclis üyesi adayları belirleniyor.kim yada kimler belirliyor.kelimenin tam anlamıyle demokrasiyi ağızlarına sakız yapan antidemokratlar maalesef.adaleti ve insan haklarını ağızlarına sakız yapan insan düşmanları haksızlık ve hukuksuzluk yapanlar maalesef. adaylar nerelerde nasıl belirleniyor?halkın içinde açık açık mı? yoksa kapalı kapılar arkasında ahbap çavuş ilişkileri ilemi?evet maalesef halktan uzak köşelerde. adaylardam birkaç kişi dışında kimsenin haberi yok.birbirinin ekmeğini yiyen suyunu içen insanlar insanlar o günlerde sanki düşman olurlar.hergün fiilen açık olan telefonlar o gün kapalı.partilerin ışıkları sönük.insanlar yer kapmak için neredeyse birbirlerine yapmadıklarını bırakmıyorlar.nefisler kabarmış herşey unutulmuş.menfaatler....menfaatler.... işte trajikomik demokrasi.işte bu ülkeyi yönetenler.işte yönetmeye talip olanlar.yazık çok çok yazık.içler acısı.türkiyenin haline bakın.demokrasi dersi verenlerin haline bakın.insan hakkı dersleri verenlerin gülünç hallerine bakın.insanı nasıl hakir gördüklerine bakın.yıllarca bu millet işte bunlardan geri kaldı.gelen yedi giden yedi.ama hiçbiri doymadı.doyamadı. tbmm de parmakvekilleri.indir kaldır.il genel meclislerinde parmak encümenleri.belediyelerde aynı terane..parmağını kaldır indir.grup kararı. gerup kararları. kıymetli türk milleti. peki bunların bu planları nasıl bozulacak?siyaset tabana nasıl yayılacak. akıl ve bilim nasıl hakim olacak?sermaye tabana nasıl yayılacak?siyaseti ve ekonomiyi elinde tutan küresel güçlere karşı nasıl mücadele edeceğiz. işte 3.üncü yol hareketinde sizlere bunları anlatacağız. 3.üncü yol hareketi,dış finansmana dayalı sermaye ekonomisini değil, üretim istihdama dayalı,islam ekonomisini rehber edinmektedir.faizciliği ve tefeciliği yok eden islamın iman ahlak ve faziletinden esinlenen toplumcu ekonomik felsefedir. 3.üncü yol hareketi,siyaseti küresel güçlerden kurtarıp aklın bilimin öncülüğünde tüm topluma yayan bir siyasi fikir sistemidir.siyasi partiler ve seçim kanıunlarını derhal değiştirecek,siyasi parti tüzüklerini kaldıran,üyenin bütün haklarını seçme seçilme hakkını kanunla teminat altına alan bir sistemi insanımıza sunacağız. genel başkan saltanatı bitecek.yapamayan genel başkan gidecek.partilere demokrasi ve insan hakları hakim olacak. 3.üncü yol hareketi,kamu ihale yasasını derhal değiştirecek.tüm okumuş yazmış ilim tahsil etmiş insanlarımız,sermaye birikimi olan insanlarımız,kollektif teşebüsler kurmuş insanlarımız iş bitirme belgeleri ve şartnamelerden kurtulacak.sermayenin tabana yayılmasının başka bir yolu yoktur. bugüne kadar buınlar yapılmadığından,milletimiz hep yoksulluk ve adaletsizliğin pençesinde kalmıştır. inşallah bunlardan hep birlikte kurtulacağız.önemli olan umutsuz olmamak ve hakkın yolunda yürümektir. en derin saygılarımı arz eder,bu siyaset çarkı içerisinde hasbelkader adaylı şansı bulunan tüm kardeşlerime başarılar dilerim.

  • Özboyundan birisi   17-02-2009 22:58

    İlk Önce Kıızlcahamamda ikamet eden,Şeçimden şeçime İlçemize gelen,İlçemizi sorunları ile haşır neşir olmamış.Birisini yani Halkımızın İTHAL diye tabir ettiği kişileri Aday Yaptırmayıp İlçeden Birisini aday yaptırdığı için kIZILCAHAMAM AK PARTİ İlçe Başkanı e Yönetimini kutluyorum.Halkımızın bir dileğini yerine getirdiler.Bu Adaylık süreçinde Adem Bey alıcak şşu kimse gelecek diye fitne Fesat tohumları ekenlerin gazına gelmeyen. AK PARTİ İl ve Genel Merkezini bu kararda ısrar ettikleri için kutluyorum.Oyumu Dürüst Belediyecilik yapan,Partizan olmayan Partinin değil Halkın Reisi olan bilerek yanlış yapmadığına inandığım.Hizmet eden,Kalfalık deri bitip, 2 .defaki Ustalılk devrinde Kızılcahamamm ççok iyi Hizmet edeceğini düşündüğüm,Ufak tefek hatalarını görüp ders alarak ileriye yürüyecek yarım kalan işlerini tamamlayıp, çok iyi şeyler yapacağını düşündüğüm Şehrül Emin İnsan Adem ÖZBEKLER'e Kullanacağım..Hemde Gönül rahatlığı ile ;Herkese Başarılar dilerim ve saygılar sunarım.

  • Nuri Solmaz   17-02-2009 22:41

    Ben ilk defa oy kullanıyorum.ve AK PARTİ diyorum.BELEDİYE meclis listesi daha kültürlü ve değişik sosyal kesimlere hitap ediyor.Eczacısı ile,iktisatcısı ile,esnafı,Emeklisi ile,ve herşeyden evvel Kadına verdiği değeri göstermek için !. sıraya Bir Bayanı koyduğu için.saygılar.

  • işçi   17-02-2009 21:05

    sayın başkanım adem bey işleriniz çok yoğn du bu güne kadar tamam birde şu hiç gözünüzde olmayan işçiler varya bi de onlarla ilgilenseniz diyorum sendika başkanı malum sizin eski şöförünüz laf söylenmiyor barisiz ilgilenn bizim paralarımızı veriver nolursun beş adet ikramiyeden bahsediyorum çocuklar açlıktan kilim kemiriyo borç gırtlakta zaman pek daraldı helalleşelim yoksa haklı gideceksiniz

  • duralı   17-02-2009 20:42

    herkesı duyarlı olarak lıstelere bakmaya davet edıyırorum o zaman herkes kıme atacagını ıı bılır

  • YABANABATLI   17-02-2009 20:35

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • AKLI SELİM   17-02-2009 20:35

    hepsine de hayırlı olsun. hepsi de hizmet için varız diyorlar. bazı tespitlerde bulunacağım isteyen kabul eder istemeyen eleştirir hepsine de saygı gösteririz. halihazırda ki belediye başkanı ve önümüzdeki dönem de başkan adayı olan ADEM ÖZBEKLER : 1- Yıllardır ilçenin kanayan yarası olan içme suyunu değiştirerek çocuklarımızın hatta torunlarımızın bile tertemiz sağlıklı su içmesini sağladı mı ? 2- şehrin güzelliği için ana cadde üzerindeki elektrik tellerini yer altına aldı mı ? 3- eski çirkin görüntü olan direklerin yerine yeni modern aydınlatma direkleri konuldu mu ? 4- bundan önce ki dönemlerde ilçede sadece 2 tane banka var iken şimdi 6 tane banka var. o zaman bir tane süpermarket var iken şimdi en az 5 tane var ve daha da yenileri açılıyor. dolayısıyla ilçe ekonomisinde bariz bi canlılık oluşuyor mu ? 5- kanalizasyon şebekesi değiştiriliyor mu? 6- doğalgaz geldi mi? 7- jeotermale 5 yılda hiç zam geldi mi? vs.vs. pekala, geriye ne kaldı ? ben söyleyim :hani bazılarının agzına sakız ettiği ''yolların asfalt atılması '' kaldı. şimdi düşünün bi dostlar yukardaki bütün bu işleri yapan adam ilçenin asfaltını yapamazmıydı. popülist politikalar ile uğraşsaydı eğer son altı ayda ilçenin vitrinini değiştirir , güzelleştirir , belediyeyi işçi ile doldurur, jeotermali işçi ile doldurur , her tarafı ışıklandırır, sonra da oturur göbeğini kaşıya kaşıya rahat bi şekilde yeniden başkan olurdu. ama o neyaptı ? zor olanı yaptı . önemli olan da zaten bu değil midir? kolayı herkes yapar. şimdi bakıyorum da bazıları diyor ki gelince asfalt atacagız, işçi alacagız, müdürlerin yerini değiştireceğiz falan filan. ee başka naapacaksınız ? hani geçen seçimlşerdeki projeleriniz nooldu sarı tepe , kel tepe, taşlığın dere, bazlama tepesi, pamukkale tepesi ? nooldu onlara ? tutmadı değil mi ? bu sefer ne ile çıkacaksınız meydanlara ?onu da yarın yazarız inşaallah.

  • Mustafa TAŞKIN   17-02-2009 19:22

    Seçime katılacak olan Siyasi Partilerin oluşturduğu listelerdeki değerli şahsiyetlerden oluşan Belediye Başkanı, İl Genel Meclisi ve Belediye Meclisi adaylarını tebrik eder,hayırlara vesile olması dileğiyle başarılar temenni ederim.

  • yalnız kurt   17-02-2009 19:04

    sayın çoşkun ünal ı yürekten tebrik edrim ve başarılar dilerim cevat yüce gibi saygı deger bir iş adamını listesıne yazdıgı için çok memnun oldum her şey kızılcahamam için olsun

  • osman   17-02-2009 18:40

    ya kızılcahamamda bi kerede dsp kazansın bu senede sol kazanmasını istiyorum ben hep sağ kazanıp duruyo kardeşim ben bu sene dsp yi destekliyorum dsp dürüst yönetim

  • yok   17-02-2009 18:33

    bu sene dsp nin kazanmasını istiyorum hele yönetimdeki isa ışık ı çok severim o beni tanırmı bilmem ama dsp işallah kazanır

  • İSA   17-02-2009 18:23

    EDİTÖR: BÜYÜK HARFLE yazılan ,iyorumlar yayınlanmamaktadır. Kriterlerimize uygun olarak yeniden yorum yazmanızı diler, ilginize teşekkür

  • k.hamam   17-02-2009 16:38

    akp sen bu yolda böyle devam et. kaybetmek için elinden geleni yap

  • Yusuf ŞENGÜL   17-02-2009 15:28

    Değerli hemşerilerim siyasi partilerimizin encümen listelerini okudum ve kimler olduğunu öğrendim.Ben şahsım ve yönetim kurulumla yıllardır sosyal aktiviteler içerisinde çalıştım bu hizmetleri yaparken sizlerden hep güç ve destek aldım ,ilçemizde o kadar dernek içerisisnde insanlara en hayırlı işleri yapan bedensel engelliler derneğinin on yılı aşkın süredir başkanlığını yaparak bu günlere taşıdım ama arkadaşlarımla yakın zamanda ortak bir karar ve olurunu alarak dedik ki bundan sonra hizmetlerimizi daha verimli yapabilmek amacıyla Belediye meclis üyeliğine ilçemizde yarışan iki partiden birinde ilk sıralarda yer verlilirse ve teklif gelirse listesine girerim diye bekledim benim için ideoloji önemli değil,ve ilk teklif akp den geldi bana sekizinci sıra dediler kabul etmedim ve tepki olsun diye partidende istifa ettim.diğer partiden ise teklif almadım.Ben istedimki belediyenin içerisinde olursam hem engelli arkadaşlarıma hem ilçem için daha verimli çalışmalara imza atarım diye düşündüm, fakat bu iki parti değerlendirmeyi yapamadı,demekki nasip değilmiş, bundan sonrada kendimi daha fazla yıpratmamak için yıllardır gönül verdiğim ve büyük haz aldığım bu derneğinde en yakın zamanda başkanlıktan ve yönetim kurulundan istifa ederek kabuğuma çekileceğimi sizlerle paylaşırken şunuda belirtmek istedim bu teşkilatların hizmet yapacak kişileri değilde çıkar peşinde koşanları listelerine koyuyorlar benim mizacımda yağcılık ve yalakalık ve menfaatçilik yoktur büyük küçük herkes beni tanır aslım belli neslim belli bunları yazarken kesinlikle duygu sömürüsüde yapmıyorum kimse yanlış anlamasın teşkilarlar önce listelere koydukları insanları bir değerlendirmeleri lazım evet içlerinde değerlileride var ,toplumun bu kişilere teveccühü nedir,kariyeri nedir misyonu nedir şimdiye kadar neler yapmıştır,kime bir yararı olmuştur kime bir bardak çayı nasip olmuştur diye düşünmeleri gerekir ve halkın karşısına öyle çıkmalılar.Bu memleketin kaderiyle oynamamalılar değerli hemşerilerim ben bunu böyle düşünürüm ve bilirim.daha fazlada yorum yapmak istemiyorum,hepinize sağlıklı,mutlu engelsiz yarınlar ve seçimler temenni ediyorum.

  • çıtak   17-02-2009 14:26

    hamzanın yeri yanlış...akp belediye başkanı olması gerekirdi..haksızlık edilmiştir.şimdiden başarılar :))))))))))))

  • ramo   17-02-2009 11:10

    saadet in listesi gerçekten çok genç inşaallah başarılı olurlar benim oyum sizlere gençler.

  • Gazi   17-02-2009 09:49

    Borç kapatmaya değil tombala çektirmeye değil haram maaş alan değil beceriksiz değil gelecek seçimlere değil gelecek nesiller için SAADET PARTİSİ ilkeli dürüst siyaset için gelecek. VEBAL ALMAMAK İÇİN DOĞRU ADRES.

  • ramazan   17-02-2009 09:17

    saadetin kadrosu gerçekten hep pırıl pırıl genç dinamik çalışkan insanlardan oluşuyor.eğer emaneti alırlarsa,belediyenin bir kuruşunu dahi,ziyan etmeyecek,kısaca güven veren bir kadro.ama tüm parti adaylarınada başarılar dilerim.en azından saadet gibi birazda sade,halkın içindeki insanlara,kadronuzda yer verseydiniz.sadece isim yapmış insanların yerine daha iyi olurdu.artık insanlar kendinden derdine derman olacak,konuşabilecek kendince insanlar istiyor.

  • ekrem   17-02-2009 08:50

    aile şirketimi işletiyorsunuz yoksa particilikmi yapıyorsunuz? başkan sefa yıldırım, eniştesi belediye meclis üyesi adayı ve yönetimde, hanımının amcası yine kontenjandan aday ve parti üst kurul delegesi. partide başkan olmasını sağlayan iki kişi il genel meclis üyesi adayı . Allahtan adem bey varda kemal abisini yazmadı bu dönem . seneyede o aday nasipse. çocuklar daha büyümedimi sefa bey onlarıda yazsaydınız bir yerlere.

  • boranağ   17-02-2009 08:44

    saadetin tüm adaylar hem genç hemde tamamen kendi hemşerimiz destek vermek lazım

  • Hayri   17-02-2009 08:26

    29 mart yerel seçimlerde ilçewmizde iki partinin kıyasıya yarıştığı ortada bunu herkesin kabul etmesi gerekir emme maratonu önde tamamlamak isteyen son dakikakalara kadar düzgün insanlardan listelerini oluşturup yarın halkın karşısına çıkmaları ve teveccüh görmeleri gerekir,sırf kapılarda bacalarda gezip yalakalIık yapanlarıda listeye almak çok yanlış olur hizmet yapacakları alın kukla olacakları değil benim önerim yusuf şengülü aranıza almanız

  • Bedensel Engelliler Derneğimden   17-02-2009 07:06

    Siyasi partilerimizin yerel seçimler için Belediye Başkan,İl Genel Meclis ve Belediye Meclis üyeliklerine ait aday listelerini okuduk ve hepsi birer değer olan bu insanlardan seçilecekleri şimdiden tebrik ederiz, vatana millete hayırlı olsun.

  • Cemal   17-02-2009 06:50

    MHP mükemmel bir belediye meclis üyeleri seçilmiş hele Cevat YÜCE nin adaylığı tartışılmaz valla ne yalan söyleyim korkmuştum gene eski belediye meclis üyeleri aday olur diye gene Coşkun ÜNAL çalışacaktı diğerleri seçim birosundan çıkmayacaktı.Tebrikler Coşkun Başkan şimdiden reisliğin hayırlı ve uğurlu olsun.

  • fanatik   17-02-2009 00:21