Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  24 yıl sonra gelen rekabete hazırlanıyor
  • Facebook da Paylaş
24 yıl sonra gelen rekabete hazırlanıyor
  • 09-10-2007
  • 55 yorum
  • 5558 okunma
Yenice Mahallesi muhtarı Hüseyin Ünsal’ın vefat etmesinin ardından yerel seçimlerde rekabet ve çekişmenin en çok hissedileceği mahalle olarak gözüküyor.

Yenice Mahallesi muhtarı Hüseyin Ünsal’ın vefat etmesinin ardından yerel seçimlerde rekabet ve çekişmenin en çok hissedileceği mahalle olarak gözüküyor.

1983 yılında Yenice Mahallesine muhtar olan Hüseyin Ünsal o tarihten itibaren 24 yıl devam eden ve  vefatı ile boşalan Muhtarlığa  hazırlanan ve Yenice Mahallesine muhtar olma  hayali kuran birçok muhtar adayı çalışmaya şimdiden başladı.

 

Yenice Mahallesi Kızılcahamam ın 5 mahallesinin en büyük olanı yani seçmen bazında en çok seçmene sahip olan mahallenin 4000 e yakın seçmeni bulunmakta  durum böyle olunca talip olanı da çok oluyor.

24 yıldan bu yana çekişmeden uzak bir seçim geçirmiş olması bu seçimlerde herkesin iştahını kabartırken Yenice Mahallesinin Muhtarı olmayı planlayanlarda ilçenin tanıdık simaları işte Bu adaylardan biride Mustafa TAŞKIN Belediye yazı işlerin den  emekli olduktan sonra uzun süredir Yenice mahallesinde oturan  mahalleyi ve sorunlarını iyi bildiğini dile getiren Taşkın birçok aday var demokraside adayın çok olması güzel bir olay hayırlısı ne ise o olsun  diyor mahallenin diğer adayları ise  Ekrem Gökçe, Yusuf Ziya ERTÜRK, Gülşen Erol (ÜNSAL) ve bizim bilmediğimiz aday olmayı düşünen yenice mahallesi sakinleri

 

Yenice Mahallesi muhtarlığına talip olan isimler bunlar hepsi Kızılcahamam ın tanıdık simaları tabi karar yine mahallede yaşayan ve sorunlarına en iyi plan, proje ve çözümü getirecek ve seçmenlerini bu yönde hangi aday ikna ederse muhtarlık mührünü o adaya vermeye kararlı.

İşin diğer bir yanı ise 24 yıllık muhtarın ardından bu  mahallede yapılacak muhtarlık biraz zor olsa gerek 4000 seçmenin olduğu mahallede adresleri tanımak mahalleyi ve mahalle insanını tanımak gelecek muhtarın zor işlerinden kolay yanı ise hizmet yönünden çok sıkıntının olmayışı belediye yaptığı çalışmalar ile bu konuda büyük ilerleme kaydetti bu konuda muhtarlar rahat olacak ama sonuçta muhtarı olduğu mahallenin bütün sorunları ile ilgilenip onların çözümüne katkı sağlayacak bir muhtar arıyor seçmen
Etiketler : 24 - yıl - sonra - gelen - rekabete - hazırlanıyor -
YORUMLAR
  • ERCAN YILDIZ   01-02-2008 06:30

    selam ekrem ben ercan yıldız hatılamışsındır umarım

  • Memet   13-11-2007 09:50

    Kadir bu iş için düşüneceğim son kişi. Ama rahmetli Hüseyin Ağa'nı hatırı için oyum ona.

  • SEMİH   11-11-2007 10:04

    KADİR NEYSEDE GÜLŞEN KİM ANKARADA YAŞADI SÖYLENEN VATANDAŞ TANIMIYORUZ Kİ OY VERELİM ALLAH ALLAH

  • Memedeli   10-11-2007 21:28

    Halit adlı yorumcuya katılıyom. Kadir bayrağı yere düşürmemeli. Yoksa o babanın kemikleri sızım, sızım sızlar.

  • Halit   07-11-2007 16:45

    Baştaki yorumculardan birisi; "Gülşen seçilip, Kadir yapsın." demiş. Bence de, Kadir seçilip, kendi işini yapsa. Yakışanı da budur. Ben Kadir'in yerine olsam, böyle yaparım. Çünkü Gülşen'e oy çıkmayacağı belli. Kadir ne yapıp, edip bu bayrağı yere düşürmemeli derim.

  • erdem   05-11-2007 16:59

    çevremde yapılan yorumlarda adaylara oyum sizin diyip mustafa taşkına kesin vereceklerini öğrendim ve ssayın mustafa taşkını tebrik ederim

  • selami   03-11-2007 09:49

    şimdi doğru sölemek gerekir ise kesin mustafa taşkın muhtar dır şimdiden tebrik eder hayırlara vesile olmasını allahtan niyaz ederim. karamanın çocuklarada gelince muhtarlık bakkal dükkanı değildir babadan çocuğa toruna gecsin onun için mustafa taşkın

  • Mustafa TAŞKIN   27-10-2007 20:08

    İlçemiz Yenice Mahallesi Muhtarlığına, Sayın Mehmet USLUCAN abimizin de aday olduğunu bugün öğrendim. Seviyeli bie rekabet içersinde çalışmalarını sürdürmesi dileğiyle bu Demokratik yarışta rakibi olarak kendisine başarılar dilerim. Her şey demokrasi için......... Saygılarımla.

  • Salih DEMİR   25-10-2007 20:00

    Bazı kesimlerce ,MİLLİYETÇİ HAREKET PATİSİ İlçe Başkanı Sayın Tahir TAŞKIN'ın amcasının oğlunu değil de, kendi partisinin yönetim kurulu üyasi olan sayın EKREm GÖKÇE'Yİ desteklediği dile getirilmektedir. Muhtarlık seçimine siyasetin karıştırılmasına karşı olsam da Sayın Tahir TAŞKIN başkanın, sempatizanı olduğum ekrek gökçe'yi desteklemesinden duyduğum memnuniyeti belirtmekten kendimi alamıyorum. Bu tavrından dolayı bir ülkücü olarak Tahir başkanımıza teşekkür edityorum.

  • ÖZLEM KAYA   25-10-2007 12:21

    ramazan aksoy 09-10-2007, 21:19:27 yeni muhtar ekrem gökçe ben ce yeniçe mh lesinin yeni muhtarı ekrem abi olmalı çünkü suna inanıyorumki rahmetli koca muhtarımıs hüseyin amcamısın muhtarlıgını ve onun yolunu ancak ekrem abi sürdüre bilir eger iyi bir hüseyin amcamısın yoklugunu aratmayacak tek bir muhtar adayı var oda ekrem abi allah senle beraber olsun ekrem abi sunu biliyorumki yeniçe mhlesi sakinleri en iyi kararı verecek saygılarımla ramazan aksoy 10-10-2007, 18:21:52 yanlış anlamayın beni benim demek oki ekrem abi hüseyin bey amcamısın izinde yürüyeceginden eminim hüseyin bey amcamın simdiye kadar yaptıgı herseyi ve yasasaydı yapacagı herseyi tek ekrem bey abiyapar ama sunu da bilinki sayın rahmetli hüseyin bey amcamışın koltuguna tek kişi yakışır oda oglu kadir abi kadir abiye buradan sesleniyorum babanısın yoklugunu aratmayın gelin yeniçe mahalesine muhtarlık adayınısı koyun sunu bilinki yaniçe mahalesi sizi yanlış bırakmayacak kadir abi muhtarlıga adayınızı koyma dilegiyle SEVGİ VE SAYGILARIMLA............ ramazan aksoy 23-10-2007, 21:53:27 sizede bu yaKISIR SONUDA TÜM MAHALENİ BEKLEDİGİOLDU KOCA MUHTARIMIZ YANI RAHMETLİ BABAMIS SAYIN HÜSEYİN BABAMISIN O KOLTUGUNA KENDİ KANIDAN BİRİ OTURMALIYDI VEDE BEKLENEN OLDU SONUDA HÜSEYİN AMCAMIŞIN KIZI GÜLSEN ABLAMIS ADAYLIGINI KOYDU KALBİMİZ SEN LE GÜLSEN ABALACIGIM BURDAN DİYER ADAYLARA SESZLENİYORUM LÜTFEN ADAYLIKTAN ÇEKİLİN YENİ MUHTARIMIS GÜLSEN HANIM OLACAK SEVGİ VE SAYGILARIMLA ALLAH YARDIMCIN OLSUN ABLACIGIM BABANIN YERİNİ BOŞ BIRAKMA ////////////////////////////////////////////////// siz birşey anladınızmı bu yazılanlardan

  • UĞUR   25-10-2007 12:18

    ramazan aksoy 23-10-2007, 21:53:27 sizede bu yaKISIR SONUDA TÜM MAHALENİ BEKLEDİGİOLDU KOCA MUHTARIMIZ YANI RAHMETLİ BABAMIS SAYIN HÜSEYİN BABAMISIN O KOLTUGUNA KENDİ KANIDAN BİRİ OTURMALIYDI VEDE BEKLENEN OLDU SONUDA HÜSEYİN AMCAMIŞIN KIZI GÜLSEN ABLAMIS ADAYLIGINI KOYDU KALBİMİZ SEN LE GÜLSEN ABALACIGIM BURDAN DİYER ADAYLARA SESZLENİYORUM LÜTFEN ADAYLIKTAN ÇEKİLİN YENİ MUHTARIMIS GÜLSEN HANIM OLACAK SEVGİ VE SAYGILARIMLA ALLAH YARDIMCIN OLSUN ABLACIGIM BABANIN YERİNİ BOŞ BIRAKMA YANİ BRAVO RAMAZAN AKSOY. BAŞKA BİŞEY DEMİYORUM, MUHTARLIĞI SALTANATLIĞA ÇEVİRDİN YA VE DE BİZİ GÜLDÜRDÜN YA ALLAH TA SENİ GÜLDÜRSÜN :)))) HERNEYSE ÇOK UZADI BU YORUM OLAYI HERKES BİRBİRİNE ÇATMAYA BAŞLADI. ASLINDA BURADAKİ YORUMU KAPATSA YETKİLİLER İYİ OLUR . YOKSA 1. İNTERNET SAVAŞI BAŞLAYACAK. MUSTAFA TAŞKIN MUHTARIMIZDIR ŞİMDİDEN SÖYLEYELİM. YİNEDE SON KARAR HALKIN YANİ BİZ SEÇMENLERİN OLACAKTIR. HAYIRLISI DİYORUM

  • KIZILCAHAMAM VALİSİ   24-10-2007 22:16

    Sayın Kızılcahamamlı Kardeşlerim,Ağbeylerim, Dayılarım, vede Amcalarım,,Yenice Mahallemiz,İleriki günlerde, Mahalle Muhtarını seçecek,,Lakin,Muhtarlık Seçimini,Rekabete çevirmek isteyenlerimiz var.Muhtarlık,Para için,yapılacak bir iş değildir.Muhtarlık,Badan oğula geçecek,Saltanat,veya padi şahlık,veyada Hrallık devride değildir.Mujhtarlık sadece muhtar desinler diye yangelip yatma yeride değildir. Muhtarlık,halkını, Yaşadığı mahalleyi,vede Mahalleliyi,rahat ettirmek mahallesine vede Mahallelisine hizmet etmek demektir.Mahallede, evlenme çağına gelenleri evlenmesini yapmak,As kerlik çağına gelenlerin çağrı pusulalarını,alıp hizmet için seçmenine ulaştırmaktır.Halkını azarlamak, bağırmak ,çağırmakla muhtarlık olmaz, seçmenine devamlı şirin vede yakın olmak gerekir. MUHTAR DEMEK,,,TOPLUMDA GEZİŞİ, HALVEDE HAREKETLERİYLE,SEÇMENİNE YAKINLIĞI İLE,DEVAMLI EL ÜSTÜNDE TUTULAN,İYİ GÜNÜNDE KÖTÜ GÜNÜNDE, SAĞLIKTA, HASTALIKTA,DEVAMLI SEÇMENİNİN YANINDA OLMAK DEMEKTİR. Bu sebeple diyorumki........................ HAYIRLI OLAN GELSİN.....................

  • cemil   24-10-2007 13:34

    muhtar babamız hakkın rahmetne kavustu ALLAH rahmet eylesin ama şimdiden muhtarlığı kendi iş yeri gbi benimsemeyin gönlümüz mustafa taşkın da

  • ramazan aksoy   23-10-2007 21:53

    SONUDA TÜM MAHALENİ BEKLEDİGİOLDU KOCA MUHTARIMIZ YANI RAHMETLİ BABAMIS SAYIN HÜSEYİN BABAMISIN O KOLTUGUNA KENDİ KANIDAN BİRİ OTURMALIYDI VEDE BEKLENEN OLDU SONUDA HÜSEYİN AMCAMIŞIN KIZI GÜLSEN ABLAMIS ADAYLIGINI KOYDU KALBİMİZ SEN LE GÜLSEN ABALACIGIM BURDAN DİYER ADAYLARA SESZLENİYORUM LÜTFEN ADAYLIKTAN ÇEKİLİN YENİ MUHTARIMIS GÜLSEN HANIM OLACAK SEVGİ VE SAYGILARIMLA ALLAH YARDIMCIN OLSUN ABLACIGIM BABANIN YERİNİ BOŞ BIRAKMA

  • halkın sesi   23-10-2007 20:13

    sn mustafa bey şimdiden hayırlı olsun

  • NALAN TOLA   23-10-2007 19:42

    BÜTÜN ADYLARA BASARILAR DİLİYORUM.........................

  • yasin   21-10-2007 12:42

    Yusuf Ziya Ertürk %46.24 1804 Mustafa Taşkın %17.64 688 Gülşen Erol Ünsal %5.43 212 Ekrem Gökçe %30.68 1197 Toplam Katılım : 3,901 peh doğrusu. ya mustafa abi şu anket olayını biraz abartmamışlarmı :)) yaw bunu ip numarasına göre ayarlattırsan da 1 kişi 1000 defa oyunu kullanamasa nasıl olur. harika ve kızılcahamamda en çok tıklanan bir siten var bunu gözden mi kaçırdın

  • bir dost   20-10-2007 12:29

    EKREM AMCA SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hasan Yılma   19-10-2007 17:20

    Muhtarlık seçimleri vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Bu muhtarlık işini yapacak insanın halkla iç içe, devlet kurumlarıyla iletişimi iyi olan, belediyeyle irtibat halinde olması lazımdır. Kısacası halktan birinin olması lazımdır. Sizin sitenizde bununla ilgili ankette 4 isim var. Anketteki isimlere baktığımzda yukarıda saydığım kriterlere uygun bir isim öne çıkıyor, bence muhtarımız Ekrem Gökçe olmalı

  • HASAN TÜRKSOYLU   19-10-2007 17:09

    GENÇ AKTİF DİNAMİK YIPRANMAMIŞ ŞİMDİYE KADAR KİMSEYLE POLEMİĞE GİRMEMİŞ BİRİSİNİN ADAY OLMASI VE KAZANMASI GEREKİR BİLMEM İSİM VERMEME GEREK VARMI SİZ HEMEN ANLADINIZ KİM OLDUĞUNU DEĞİLMİ?

  • kemal   18-10-2007 14:05

    muhtarlık para için yapılıyorsa o iş bitmiştir bu yuzden mustafa taşkın diyorum

  • MUHARREM ÇAKIR   17-10-2007 13:49

    yenice mahallesinin en eski yusuf ziya ertürktür. Ona yakışırr

  • semih   16-10-2007 14:06

    adayların özgeçmişlerini yazarsanız bizleri aydınlatmış olursunuz daha sağlıklı karar vermiş oluruz teşekkürler

  • hasan yalçın   15-10-2007 20:55

    adayların içerisinde dinamik aktif bu işi daha iyi yapa bilecek tek isim ekrem gökçeeeeeeee

  • oğuz   14-10-2007 18:26

    muhtarımız adaylığını koymasaydı zaten ekrem gökçe adaydı vede muhtarımızdı ekrem kardeşime şimdiden hayırlı olsun

  • yusuf ziya ertürk   14-10-2007 14:52

    bilgi deneyim tecrübe birleşince yenice mahallesinin ilk kurucularından olan ertürk ailesi ileYUSUF ZİYA ERTÜRK te birleşince muhtarlık noksansız yapılır.

  • Yasin BAYRAKCI   13-10-2007 13:18

    MUSTAFA TAŞKINI MÜTEVAZİLĞİ NEDENİYLE KUTLUYORUM. KENDİSİ ŞİMDİYE KADAR KIZILCAHAMAM HALKINI AYDINLATMA KONUSUNDA GERÇEKTEN ÜSTÜN BİR BAŞARI SERGİLEMİŞTİR HERKESİN BEĞENİSİNİ VE TAKDİRİNİ KAZANMIŞ DİSİPLİNLİ ,DÜRÜST VE SAYGIDEĞER BİR ABİMİZ OLARAK GEREK BİLGİSİYLE GEREK SAYGINLIĞI İLE BİZLERİN FAYDALANABİLECEĞİ BİR KONUMA YÜKSELMESİNİ İÇTENLİKLE ARZU EDER SAYGILAR SUNARIM. ŞİMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORUM, HÜSEYİN AMCAMIZIN RUHU ŞAD OLSUN. İYİ BAYRAMLAR

  • dilaver ÇETİNTAŞ   12-10-2007 21:10

    hüseyin ünsal'a önceki hizmetlerinden dolayı teşekkür ederiz.nur içinde yatsın.yenice mahallesi muhtarlığınada MUSTAFA TAŞKIN yakışır.aday olduğundan dolayı kendisini tebrik ederim.tüm kızılcahamamlıların bayramını kutlarım.._SALON TEK_

  • uğuruludağ   12-10-2007 16:28

    EKREM ABİ SEN EN HAYIRLISISIN İÇİMİZDEN GEÇEN SENSİN BAŞARILAR

  • baki   12-10-2007 00:01

    Bilgi ve becerisi ile mücadeleci bir kişiliğe sahhip olduğuna inandığım Mustafa TAŞKIN abimizin, seçilmesi halinde bu görevi başarıyla yürüteceği kanaatindeyim. Adaylığından dolayı kendisini tebrik eder, başarılar dilerim. ayrıca diğer adayları da kutlarım.

  • TANIDIK   11-10-2007 09:57

    İlçemizi her yönüyle tanıdığına inandığım, sosyal yönü kuvvetli bir arkadaşımız olan EKREM ĞÖKÇE beye bu demokratik yarışda başarılar dilerim.

  • Yorumsuz   10-10-2007 23:42

    Arkadaşlar bu kadar da olur dedim yani!Ya bu kadarını da yapmayalım o aile cenazesi oldukları halde gittiler yine halkın işini gördüler Ama doğru yorum yapanlara Sürekli yerinde durmayan işleriyle ilgilenmeyen işlerini kovalamayan muhtar lazım sadece kendiniz olarak deil yenice mahallesi halkı olarak düşünün siz internetin nimetlerinden yararlanıyorsunuz..Ama daha bilgisayar görmeyen nice aileler var yenice mahallesinde bence onların fikri sizinkinden daha önemli Bu haberde de boşluktan sıkılan arkadaşlarımızın yorum olsun diye yorum yapmaları oldukca üzüyor benii Yapmayın arkadaşlar...

  • Hayırlısı Olsun -2   10-10-2007 23:37

    Sen kafayı aşitete takmışsın naci bey korktuğun bi şey mi var!Ya da her zaman olduğu gibi işlerin güzelce yürümezi size dokunuyor mu!Lütfen naci bey bizde biliyoruz halkın sececeğini Ve Burada yaptığım ufak bi yorum sizi ne kadar etkilemiş acaba neden??

  • Ucuzluk   10-10-2007 23:35

    Arkadaşlar Ben Şu an istanbulda üniversite okumaktayım.Ve memlekitimin sitesine girip baktığımda bu haber dikkatimi çekti...Arkadaşlar lütfen yapmayalım yani bu kadar ucuz kelimeleri kullanmanız bi kızılcahamam lı olarak üzüyor beni!Ben Üniversite Öğrencisiyim Ve Maddi Durumdanda Yetersiz Bi Ailenin Çocuğuyum En Son kayıtlar için muhtarlıa gittiğimde 12 tane belge çıkarttım.Ve Borcum Ne Kadar Dediğimde Ordakiler Bana Üstüne 20 YTL para verdiler.Ve beni gerçekten derinden etkiledi.Çünkü Ordaki abimiz burası bizim için para yeri değil halk yeri.Ve senin durumunu da biliyorum bunun için bizim sana para vermemiz gerekir dedi.gerçekten çok duygulandım bu durum karşısında ben taraf gözetmeyen herkesin durumunu bilen ama durumlardan kendilerine oy toplamak için reklam yapmayan işlerini adam gibi yapan..Ve aynı düzenin bozulmasını istemiyorum..Çünkü oradan aldım evrakların bilgisayardan anında çıkması intizamlı ve düzenli olması gerçekten beni çok etkiledi.Bunun için buradaki yorum yapan arkadaşlara diyorum Gidin Yenice mahallesi muhtarlığının İçerisine Girin Ve O işlerin nasıl işlediğine bakın ondan sonra yorumlarınızı yapın işlerini adam gibi yapanlar yok aşiretti yok padişahlıkdı demeyim bunlar ucuz seçim probagandası..Bunlara gerek yok arkadaşlar LÜTFEN AMA LÜTFEN!!!

  • Mustafa TAŞKIN   10-10-2007 22:40

    Habere gösterdiğiniz ilgiye ve Yorumlarınıza teşekkür ederim. Yorumda bulunan sayın Kardeşlerim, bu bir siyasi parti seçimi değildir. Yorumlarınızde adayları rencide edici üsluplardan kaçınmanızı ve daha seviyeli açıklamalara yer vermenizi temenni ederim. Hasbel kader Muhtarlığa adaylığımı kodum,Allah'ın izni olursa seçimlere katılmayı hedefliyorum. Benim diğer adayları kötüleyerek, karalayarak,onların zayıf taraflarını deşifre ederek seçim kazanmak gibi bir niyetim yok. Sizlerde bu konulara özen gösterirseniz sevinirim. Zira yapılacak ara seçimlere 8 aydan fazla bir süre var. Şimdiden taraf tutarak ortalığı ateşe vermek ve adaylar arasında mesafe konulmasına sebebiyet vermek iyilik getirmez. Biz adaylar bu İlçenin bağrından yetişen, aynı havayı birlikte tenefüs eden, düğünlerimizde birlikte oynayan, cenazelerimizde birlikte ağlayan kişileriz. Bizler birbirimizle bugüne kadar olan dostluğumuzu bundan sonrada devam ettirme düşüncesindeyiz. Yorumlarınızda bizlerin arasını açacak açıklamalardan kaçınmanızı istiyorum. Hepinize tekrar teşekkürlerimi sunar, bu duygu ve düşüncelerle idrak edeceğimiz MÜBAREK RAMAZAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR, MAHALLEMİZ,İLÇEMİZ VE MİLLETİMİZ İÇİN HAYIRLARA VESİLE OLMASINI CENABI ALLAH'tan NİYAZ EDERİM. Saygılarımla.

  • naci   10-10-2007 22:20

    Hayırlı olsun isimli arkadaşım. Muhtarlığa aday olanlara saygı duyuyorum. Kişiler aday olur ama aileler aday olamaz. Aşiret yönetimi değil muhtar seçeceğiz. Düşüncelerinize gem vurmanızı tazsiye ederim.

  • Hayırlısı Olsun   10-10-2007 18:57

    Değerli Hemşehirlerim Öncelikle Hayırlısı Neyse O Olsun.!Ama adaylar içinde de en sağlam aday olarak koca muhtarın ailesini görüyorum!Sonuçta Onlarda koca muhtarın Öğrencileri Koca Muhtarın Giderken Elini Onlara Bıraktığına Eminim! yine de en iyi olan kazansın BU SADECE BENİM FİKRİM

  • ramazan aksoy   10-10-2007 18:21

    benim demek oki ekrem abi hüseyin bey amcamısın izinde yürüyeceginden eminim hüseyin bey amcamın simdiye kadar yaptıgı herseyi ve yasasaydı yapacagı herseyi tek ekrem bey abiyapar ama sunu da bilinki sayın rahmetli hüseyin bey amcamışın koltuguna tek kişi yakışır oda oglu kadir abi kadir abiye buradan sesleniyorum babanısın yoklugunu aratmayın gelin yeniçe mahalesine muhtarlık adayınısı koyun sunu bilinki yaniçe mahalesi sizi yanlış bırakmayacak kadir abi muhtarlıga adayınızı koyma dilegiyle SEVGİ VE SAYGILARIMLA............

  • turgut hatipoglu   10-10-2007 17:13

    yenice mahallesi ,ni ve sevgili muhtarımız hüseyin ünsalın, vizyonunu kim layiki ile taşıyabilrse hiç şüphe etmeyinki ,o, kişi aramızda şeçim günü gelsin muhtarlıkta vatandaşın işini,yaparken sokak,nosunu,ve.adresini bilirse vizyon sahibi ve başarılar dileyecegim bütün adaylara başarılar dilerim

  • Ahmet A.   10-10-2007 15:36

    Bu Sistemin Babadan Oğula Geçme Gibi Keşke Bi Olayı Olsa!!Biz Rahmetli Hüseyin Amcamızdan Çok Memnunduk ailesinden De Cok Memnunuz!!Kızılcahamamda İlk Bilgisayarlı sisteme gecen muhtarlık..İçeri Girdiğimizde aynı güleryüz aynı koca muhtarın disiplini aynı koca muhtarın calışma anlayışı...Ve de bunun yanında modern anlayış..Aynı Koca Muhtarda Olduğu Gibi İçeri Girdiğimizde Ne Adresimizi Söylüyoruz Ne De Başka Bir Şey Yapıyoruz!BİZ YENİCE MAHALLESİ SAKİNLERİ OLARAK ONLARIN HER ZAMAN ARKASINDAYIZ!

  • internettin hoca   10-10-2007 14:39

    padişahlık değildir bu babadan oğula geçe siz kanman lafa halk bildiğini seçe yanıp tutuşman mührün tadı için velakin adayı değil adamı seçin.

  • Sadık Bayar   10-10-2007 14:19

    sayın ramazan aksoy arkadaşım hüseyin amcamızın yerini dolduracak TEK ADAY Ekrem Gökçedir diyosun. O zmn diğer adaylara söyleyelim çekilsinler adaylıktan. Şahsi düşünmemek lazım abicim. Cümlenin başına bence ekleyebilirdin.

  • seda   10-10-2007 14:02

    rahmetli muhtarımız hüseyin amcadan sonra muhtarlık makamına en çok yakışan kişi adaylar arasından şüpesizki Mustafa Taşkın abimizdir Allah bütün adaylarımızın yar ve yardımcısı olsun mahllemiz için kim hayırlısı ise o olsun. ama yinede gönlümüz Mustafa abimizden yana inşallah yeni muhtarımız kendisi olur

  • Hasan YILMAZ   10-10-2007 13:46

    Bütün adaylara başarılar diliyorum. Ama gönlümüz Mustafa TAŞKIN abimizden yana

  • MuzaffeReis   10-10-2007 11:59

    erkem abi kızılcahamamın göz bebeği kimin düğününde kimin hastasında kiminde cenazesinde kimseyi yalnız bırakmadı biliyorum ki kimsede onu yalnız bırakmıyacaktır biz 15' yakın arkadaş olarak ailelerimizle arkasındayız neyse allah zaten onun gönlüne göre verir

  • Çağdaş Anlayış   10-10-2007 10:51

    Rahmetli Hüseyin ÜNSAL'a övgüden başka diyecek bir sözümüz yok. Olamaz da. Tam anlamıyla toplum adamı özelliklerine sahip bir insan idi. Allah rahmet eylesin. Rahmetliye duyduğumuz saygıdan dolayı ailesini de severiz. Ama bu sevgi; aile fertlerini rahmetliyle her alanda eşit tutmak noktasında cereyan ederse çağdaş ve akılcı anlayışla örtüşmez. Hele, hele bir yönetim birimi olan muhtarlık söz konusu olursa. Rahmetliye olan saygımızdan dolayı, oğlunu veya kızını buraya oturtuverelim anlayışı padişahçı bir yaklaşımdır. Rahmetlinin oğlu veya kızı muhtar olamaz mı? Olur. Ama, babalarının hatırına değil, kendi vasıflarıyla. İşte akılcı, çağdaş anlayış böyle düşünmeyi gerektirir.

  • ercan   10-10-2007 04:16

    ne demek ya muhtarlık padişahlıkmıki babadan oğula veya kızına geçsin. kim babasıyla aynı olabilmişki onlar olabilsin. her insan farklıdır. onun için koca muhtarımızın yerini illaki kendi ailesinden birisi doldurabilir diye bi kural yok. onun yerini sadece onun ailesinden değil onun vizyonundan olan bir insan doldurabilir. bu aday da adı geçen isimler arasında tartışmasız ekrem gökçe dir. Allah hayırlısını versin mahallemiz için.

  • bulut   10-10-2007 00:12

    Demokrasilerde çok adaylı seçimler kaçınılmazdır.Düzeni bozup bozmamaya biz kulların gücü yetmez Cenabı Allah kime nasip etmiş ise görevin başına o kişi seçilir.Kurulmuş bir düzenin devamı ancak anti demokratik ülkelerde geçerlidir. Bahsedilen kişi Devlet Memurudur. Şahsi çıkarlarını düşünerek ablasını aday göstermek ve işleri kendisinin yürüteceğini söylemek mahalle sakinlerine yapılan bir saygısızlıktır. Yenice Mahallesinin uzaktan kumandalı muhtara ihtiyacı yoktur. Rahmetli Hüseyin Amcamıza saygısızlık etmeyiz.Ancak onun anısına gölge düşürrmemek varislerinin görevidir. Hüseyin amcamızın vefatı ile boşalan muhtarlığa Mülki Amirlikçe azalardan Süleyman KÖKEN amcamız atanmıştır. ama ne yazıkki muhtarlığın işleri başkaları tarafından yürütülmektedir. Bu durum Demokrasiye vurulmuş bir darbedir. Hemde mahalle sakinlerine karşı bir saygısızlıktır. Lütfen orayı terk edin ve görevi yetkilisine verin. Muhtarlık makamı seçim bürosu değildir.

  • M.Gök   09-10-2007 23:58

    Ramazan Aksoy arkadaşım, hayatta hiç kimse vazgeçilmez değildir. Kim kimin yerini doldurur? onu zaman gösterir. Genç yaşta Muhtarlığın cüz'i gelirine özenipte kendisini oraya bağlamak akıl işi değildir. adayların hepsine bir uyarım olacak. sakın olaki o makamı kendinize çıkar olarak kullanmayın. Aksi halde gelecek size hesap sorar. Benim görüşüm Mustafa taşkın'ın muhtar seçilmesi yönündedir. Kazandığı takdirde bu işi dört dörtlük yapacağı kaçınılmazdır. Ama yine de ön yargılı değilim. Allah kime nasip ederse onun kazanacağına inanan kişilerdenim.

  • mahalleli   09-10-2007 23:50

    padişahlıkmı bu illaki ailedn biri gelecek diye bir kanunmu var iyi düşünmek lazım hayırlısı neyse o olsun

  • Bozkurt   09-10-2007 23:46

    Yıllarını Belediye gibi Yerel Yerel Yönetimlerin kalesinde geçiren ve Kızılcahamam Belediyesinin çeşitli kademelerinde çalışarak Belediye Yazı işlerinde,evlenme dairesinde, Kaplıcalarda ve benzeri birimlerde görevini lyikiyle yürüterek emekli olan Mustafa TAŞKIN abimizin Yenice Mahallesine Muhtar Adayı olması tam bir isabet olmuştur. Yılların verdiği bilgi ve beceri sayesinde Seçimleri kazanırsa ki, temennimiz bu yönde, Muhtarlık görevini başarıyla yürüteceğine inanıyorum, seçmenlerin görüşününde bu yönde olduğu düşüncesindeyim. Mustafa abimizin yolu açık olsun.

  • Alaattin BURHAN   09-10-2007 23:23

    İlçemizi her yönüyle tanıdığına inandığım, sosyal yönü kuvvetli bir arkadaşımız olan Taşkın beye bu demokratik yarışda başarılar dilerim.

  • koca muhtar adına   09-10-2007 21:56

    Yenice Mahallesi Muhtarını Değil Kızılcahamam Babasını Kaybetti! Ama Onun Oğullarıyla Birlikte Kurduğu Sistemin Bozulmasını İstemiyoruz!Bunun İçin De Oğlu Kadir ÜNSAL la Konuşdum... O da senin gibi düşünen çok kişi var çok baskı var dedi!Onlar Da Düzeni Bozmayacaklarını Seçimlerde Ablasını Aday Gösterip İşleri Yine Kendilerinin Yapacağını Söyledi...Çok Sevindik!Muhtarımızın Anısının Yaşaması İçin O Var mış ki işlerin yürümezi için Destekliyoruz!ÇOCUKLAR ARKANIZDAYIZ! Herşey Ölür Hatır Ölmez Bizde Koca Muhtar Hüseyin ÜNSAL ın hatırı Cok! Onun Anısını yaşatmaya calıştığınız icin de Çok Teşekkür Ediyorum!ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN!Ben ve ailem arkanızdayız!

  • ramazan aksoy   09-10-2007 21:19

    ben ce yeniçe mh lesinin yeni muhtarı ekrem abi olmalı çünkü suna inanıyorumki rahmetli koca muhtarımıs hüseyin amcamısın muhtarlıgını ve onun yolunu ancak ekrem abi sürdüre bilir eger iyi bir hüseyin amcamısın yoklugunu aratmayacak tek bir muhtar adayı var oda ekrem abi allah senle beraber olsun ekrem abi sunu biliyorumki yeniçe mhlesi sakinleri en iyi kararı verecek saygılarımla

  • seçmen   09-10-2007 01:11

    hayırlı olsun .

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA

ANKET

YENİ HUKÜMETİ HANGİ PARTİLER KURMALI

Tüm Anketleri Görmek ve Oy Kullanmak İçin Tıklayın