Ana Sayfa  /  Kızılcahamam  /  24 Kasım Öğretmenler günü kutlandı
  • Facebook da Paylaş
24 Kasım Öğretmenler günü kutlandı
  • 01-01-1970
  • 16 yorum
  • 5519 okunma
24 Kasım Öğretmenler günü Kızılcahamam'da Cumartesi günü Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad kültür merkezi sultan Fatih toplantı ve düğün salonunda yapıldı.

24 Kasım Öğretmenler günü Kızılcahamam'da Cumartesi günü Kızılcahamam Belediyesi Yabanabad kültür merkezi sultan Fatih toplantı ve düğün salonunda yapıldı.Eğitim Sen ve Eğitim Birsene üye öğretmenlerin 24 Kasım öğretmenler günü kutlamalarına katılmaması dolayısı ile güzel bir program yapılmasına karşın az sayıda öğretmenin katılması programın sönük geçmesine neden oldu.

Hafta sonu olması münasebeti ile Asya termalin yoğun olması ve salonların dolu olması sebebi ile belediye düğün salonunda yapılan öğretmenler günü kutlamasına ilçe Kaymakamı Mustafa Çit, Belediye Başkanı Coşkun Ünal, Veilburg belediye BaşkanıHans-Peter SCHİCK, Belediye Meclis Üyeleri ve az sayıda öğretmen katılırken  Eğitim Sen ve Eğitim Bir Sene bağlı öğretmenler sendikanın almış olduğu karara uyarak kutlama programını protesto etmek amacı ile  katılmadı.

Programın açılışında bir konuşma yapan ilçe Kaymakamı Mustafa Çit, sendikaların yapmış olduğu protestoya sitem ederek öğretmenler kendi günlerine katılmıyor, aynı camianı içerisinde birçok ayrışmalara neden olan sedndikaların bu tavrını benimsemediğini dile getirdi.

Bu yıl yapılan Öğretmenler günü kutlama programına Kızılcahamam Belediyesi Ankara hacattepe halk oyunları ekibi ile Belarus halk oyunları ekiplerini getirdi.Salonda bir birinden güzel oyunları sergileyen her iki ekip programa katılanlar tarafından beğeni ile takip edildi.

Saat 14.00 ile 16.00 arasında iki saat devam eden Program sonrasında Asya termal Tesislerinde Kızılcahaam Belediyesi tarafından Öğretmenlere yemek verildi.Salonda yapılan programın aksine Asyada verilen yemek sendikalar tarafından protesto edilmezken yoğunluk nedeni ile birçok öğretmen oturacak masa bulamadı.

Etiketler : 24 - Kasım - Öğretmenler - günü - kutlandı - - -
YORUMLAR
  • Bülent KARAY   26-11-2012 20:02

    Kim ne derse desin harika bir gündü. Başından sonuna her aşaması çok güzeldi. Buraya yazılanları ve yazanları kınıyorum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.

  • Ahmet   26-11-2012 19:36

    Öğretmenlerimizin Ellerinden öpüyorum.Öğretmenlerimizi Bu duruma Düşürenleri Kınıyorum.Her Tarafta Siyaset Malzemesi Yapıyorsunuz Öğretmenlerimizi.Yapacağınız Çalışmaları Tarafsız Yapmasanız Öğretmenlerimizi Zor Durumda Bırakmasanız.Belediyede İşçiler Açız Diye Feryad Ediyor Sizse Malum İşte Fazla Söze Gerek Yok..

  • Oburiks   26-11-2012 19:27

    sayın ekrem bey bu ilçede 5 tane meslek lisesi var. lütfen ayni ihtimamı hepsine ortak gösterin. bütün okullar ve öğrenciler aynı özene ve ihtimama layık. sırf kendinizce geçerli gördüğünüz nedenlerden dolayı bi okul özel ilgi görmez. neyi anlattığımı ve neyi kast ettiğimi sizde eğitim camiasıda anlamıştır. lütfen okullar arasında ayrım yapmayın.

  • Eğitimci   26-11-2012 16:54

    Tüm öğretmenlerimin öğretmenler Gününü kutluyor sevgi ve saygılar sunarken Başkanımız Coşkun Ünal Beyede bu ince yaklaşımından dolayı teşekkür ederim.Arkadaşlar yorum yapmış, salonda yoklar yemekte varlar diye.Bende diyorum ki bari öğretmenleri kendi gününde serbest bırakın. Salona protokol geliyor diye bütün öğretmenler salona gelecek,demenin kimsenin hakkı değil. Yemeğede katıldım.Asyada gördüklerim ise öğretmen camiası dışında bir çok kişi ailesiyle masalara gömülmüş, yemek yiyorlardı.Ondan sonra da tabiki öğretmen ayakta kalır, yer bulamaz.

  • SENDİKACI   26-11-2012 11:38

    Eğitim emekçilerinin öğrencileri madur etmeden.eğitim öğretimi aksatmadan yapmış oldukları onurlu mücadeleyi kutluyorum.Yetkilileri bu boykotun nedenini anlamaya ve çözüm üretmeye davet ediyorum.

  • zorro   26-11-2012 10:57

    haber kırıcı diyorlar, ama olayın içeriğine bakmıyorlar. öğretmenler günü yemeğinde sülale boyu yemeğe koşuyorlar. kusura bakmayın öğretmenlerim ama asıl akmaz bal kokmaz, kokarsa yağ kokar aslı ayrındır derler. size asil davranmak yakışır. birazda öz eleştiri yapınız lütfen. tamam incindiniz belki yazılanlardan ancak, suçlu gördüğünü ve duyduğunu kaleme alan habercimi, yoksa bu olayların içinde bulunup bunları gerçekleştirenlermi.

  • RASİM AKKAYA   26-11-2012 01:54

    Yüce mesleğin onurlu üyeleri sevgili öğretmenlerimizin "Öğretmenler Günü"nü kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarım. Rasim AKKAYA - Eğitim Müfettişi - Antalya

  • habip   25-11-2012 19:51

    eleştirileri okuyorum da, hatanın öğretmen camiasının kendisinde olduğunu görmesi lazım... yemeğe gidenlerin yarısı meslek dışından, iki kişi yazdıranların çoluk çocuk maa aile gittiği de resimlerden pek ala anlaşılabiliyor. her yıl aynı sıkıntıyı yaşamaktansa duruş sergilemek gereklidir. turizm lisesinin bir organizasyonu falan değil, program ilçenin, yemek belediyenin organizasyonudur. çok da fazla yapacakları bir iş yoktur ama okul artık bu işi kıvıramaz durumda maalesefff. çünkü kadrolarla çok fazla oynandı maleseff

  • İLKER   25-11-2012 19:03

    Öğretmenler günü öğretmenimi onu-re etmekten çok uzak....bizim öğretmenlerimiz çok kutsal bir görev yapmaktadırlar.24 kasım yalnızca bir anma ve yıl dönümü olabilir.... Kızılcahamam da yapılan aday öğretmenlerin yemin programı yasalarımıza ve yönetmeliklerimize aykırı bir görüntü içindeydi Biz milletçe dün olduğu gibi bu günde öğretmenlerimizi çok seviyoruz... İnşallah bir gün öğretmenlerimiz hak ettikleri ekonomik ve sosyal doyuma ulaşırlar. Hak ettikleri yere çıkarlar.

  • öğretmen   25-11-2012 18:45

    "Saat 14.00 ile 16.00 arasında iki saat devam eden Program sonrasında Asya termal Tesislerinde Kızılcahaam Belediyesi tarafından Öğretmenlere yemek verildi.Salonda yapılan programın aksine Asyada verilen yemek sendikalar tarafından protesto edilmezken yoğunluk nedeni ile birçok öğretmen oturacak masa bulamadı."diyor gazeteci arkadaş yani Öğretmenlerimiz iş karın doyurmaya gelince bu bir de Asya Termal'de olunca kaçmaz bir fırsat zaten yılda bir kez Öğretmenler Günü değil mi? Ne kadar ayıp ve nahoş bir yaklaşım Öğretmenlere....Yazık ki O öğretmenlere aileleri ile gidip Asya'da o rezilliği yaşayanlara gerçekten üzüldüm.Bir öğretmen olarak bu durumu ve haberi kınıyorum!

  • vatandaş   25-11-2012 15:28

    Öğretmenlerimizin gününü kutluyorum.Editöre de çok teşekkür ediyorum.Bu güzel gün sadece yemekten ibaret değildi.24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ, çelenk koymak,günün anlamını yaşamak,ebediyete intikal edenlere saygı duymak adına bütünü ile yaşanmalıydı.

  • Öğretmen   25-11-2012 13:37

    Sayın editör Asya da yapılan programda evet birçok öğretmen ayakta kaldı oturacak yer bulamadı ve yemek yemeden geri döndü. Bu programa olan yoğun ilgiden değil organizasyonu yapan okulun beceriksizliğinden başka bir şey değildir. Ayrıca öğretmenler salondaki programa ilgi göstermedi bak yemeğe daha çok ilgi gösterildi yaklaşımı da çok yanlış. Salondaki programa katılmış olsalardı Öğretmenler adına ne tür kazanım olacaktı, Salon programı denilince akla sadece eğlencemi gelir? Yoksa okullardan toplanan, Okul idarecilerinin koltuklarında çektirdikleri resimleri izlemek mi gelir? Bunlar için mi gelecek öğretmenler oraya? Her yıl organizasyonun içerisinde aynı okul yer alıyor sanki bu konuda yazılı bir kural ya da yönetmelik varmış gibi, yada yemeğin finansmanını bu okul sağlıyormuş gibi! ama her yıl yaşanan olumsuzluğu ne ilçe yönetimi nede organizasyonu yapan bu turizm okulu göremiyorlar. Görmüyorlar çünkü sorunun farkında değiller. Çünkü kendileri için rezerve edilmiş bir masaları var. Mesala İlçe MEM yöneticileri de salonda aileleri ile birlikte oturacak yer bulamasalar nasıl olur? Oysa bütün okullardan imza karşılığı yemeğe hangi okuldan kimlerin, kaç kişi katılacağı ile ilgili olarak isim listesi toplanıyor. Her okula ve orada ismi bulunan öğretmenlere masa rezerve etmek, onların değerli olduğunu hissettirmek çok zor değil. Bir öğretmen oturacak masa bulamadığı için ailesi ile beraber geri dönüyorsa bu öğretmeni kendi gününde aşağılamaktan başka bir şey değil de nedir? Orada herkes masa kapma telaşı içerisine girmemeli. Öğretmenler oraya karnını doyurmak için gitmiyor, amaçta bu değil zaten! Amaç hasıl oluyormu kesinlikle hayır. Turizm lisesi lütfen artık şu okullardan resim toplayıp ta slayt hazırlamayı da bırakın, ne katıyor programa 2 yıldır kimse bişey anlayamadı. Bu yorumu salona gelip yemek yemeden dönen birisinin ruh hali olarak düşünmeyin. Hem saon programına hemde yemeğe katıldım ama içime sinmedi. Lütfen Salon programındaki katılıma bak yemekteki katılıma bak türü muhabbetlere de girmeyin.. Nerde hata yapıyoruz diye sadece biraz düşünün…

  • Kadir Turgut   25-11-2012 10:38

    Tüm öğretmenlerimin öğretmenler Gününü kutluyor sevgi ve saygılar sunarken Başkanımıza Coşkun Beye adaletli olmasını temenni ediyorum. Bugün ayın 25 Maiyetinizde çalışan işçiler maaş bekliyor.Siz Ankaradan Belarus ekibini getiriyorsunuz.Sadece öğretmenlerimize değil işçi dışında herkese eğlence gezi revamı Sayın Başkan.MNT Anotia gurubu Haymanayıda ilçemizide dolandırmış.Siz onların aldığı 34 Plakalı arabayla geziyorsunuz. Gezin bakalım en fazla 1 sene daha gezersiniz.o koltuk size baki değil hakeden oturur.siz de kazandıklarınızla istediğiniz gezersiniz hürgeneral olunca.

  • Hakan   25-11-2012 09:59

    Kutlamalar iyi olmuş,Asyada öğretmenlerimiz için yapılan programda çok güzel,anlamlı ve olumlu.Ama şunu anlayamadım ,içlerinde fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla öğretmen olmayan birkaç insan var,bunların ne işi var öğretmenler günü kutlamalarında,yemeğinde.Bunlara dikkat edilmeli.

  • Serhat    25-11-2012 01:17

    çok özür dileyerek şunu ifade etmek istiyorum. sayın başkana ince ve naif davranışı için teşekkür ederim. ancak haberin içeriği okunduğunda törene katılım olmadı yemeğe gelenlerin bir kısmı oturacak yer bulamadı haberi öğretmen camiasını incitecek bir haberdir. ayrıca yemeğe katılmadım ama şayet açık büfe yemek verilmişsede bunu da kabul etmiyorum. öğretmen aç değildir. gününde layıkınca anılmak ve hatırlanmak ister. yetkililer orda yok burda var, yada gelin dizilin yemeklerinizi alın yıyın tavrı yapılmışsa öğretmenlerin sendika eylemini falan beklemeye gerek yok düşünmesi, ona göre onurlu bir duruş sergilemesi gerekir diye düşünüyorum.

  • VaHiT   25-11-2012 01:08

    Elleri öpülesi öğretmenlerimizin günleri kutlu olsun. Artık şu resmi program, tören seromonisini bırakın arkadaşlar. Okulların ve öğretmenlerin bütün programların içine zorla sokulmasını doğru bulmuyorum. Bayramlar, merasimler, protokoller, ne kadar resmiyetin işi varsa okullarda. Yükü zaten tavan yapmış olan öğretmenlerimizin öğrenciyle olan işi önceliklerinin arkasına düşüyor bunu doğru bulmuyorum. Bırakında senede bir gün çocukları ile yemek yesinler bunun eliştirilmesinide sayın editör doğru bulmuyorum.

Diğer Haberler
MAKALELER YAZARLAR
GAZETE İLK SAYFALAR
HAVA DURUMU


ANKARA